VT kirjoitti:
Mikä helvetti siinä on, että kyseistä nimimerkkiä siteerataan täällä jatkuvasti. Jos haluaa kokeilla luotettavampaa lähdettä, voi mennä vaikka suomi24-keskustelupalstalle.
Ja mikäs palstapoliisi sinä olet, joka määrää mitä saa kirjoittaa ja mitä ei? Olisiko minun pitänyt sanoa sama huhu niin, etten mainitse lähdettä ja nimimerkkiä? Eli Suomeksi minun olisi pitänyt jättää lähde mainitsematta, jotta nimim. VT ei saisi teini itkuraivari kohtausta! Kannattaisiko kenties harkita hermopallon ostamista tai jotakin Kiinalaisen teen juontia, kummatkin rauhoittavat hermoja kummasti!
En ole missään sanonut, ettäkö olettaisin Tarkin olevan HIFK maalilla, ainoastaan vain esitin sen mahdollisuuden. En tiedä huhun paikkaansapitävyydestä mitään, mutta tuskinpa tuo nyt mikään mahdottomuus olisi, etteikö HIFK:n valmennusjohto olisi kiinnostunut Tarkista. Ja tuskinpa ketään ainakaan pitäisi häiritä se suuremmin, että tänne laitetaan
mahdollisia HIFK:n maalilla torjuvia nimiä, vai mitä haittaa siittä on esim. sinulle?
Ja ehkäpä vielä enemmän, kuin se, että Tarkki olisi mahdollinen uusi kassari, niin pitäisin sitä signaalia, että valmennusjohto ilmeisesti haluaa uutta veränvartijaa, eli luottoa Janneen siittä, että mies pystyisi ykkösenä HIFK maalilla torjua ei taida löytyä. Itse en tosin hankkisi uutta ukkoa maalille, vain jakaisin vastuuta enemmän Jannen ja A.A:n kanssa keskenään, peräti jopa niin, että vastuu menisi aika lailla 50-50 runkosarjassa.
Sillä kuitenkin Jyp maalilla mies Sinkkua stunttasi aika hyvin ja muistaakseni torjuntaprosentti oli siellä 95 ja risat paikkeilla. Se kyllä osoittaa, että miehessä potenttiaalia on, mutta se sen ulos saaminen ei perkele sillä tule, että A.A availee kakkosena luukkua lähes koko kauden. Jos A.A:sta halutaan potenttiaali ulos, vaaditaan se, että mies myös pelaa paljon enemmän mitä nyt tällä hetkellä kauden alun suunnitelmien mukaan tulisi pelaamaan, eli sen 10-15 peliä.
Ja Janne maalilla torjuisi myös paremmin, kuin ei olisi niin varma ykkösveskan paikasta. Kilpailutilanne kuin ihan todistetusti parantaa Jannen suorituksia maalilla huomattavasti, kuten Stathosin, Askeyn ja Vokounin syrjäyttäminen selvästi todistaa.