Uh, no ei ollut tarkoitus ihan noin syvällisesti käsitellä Wallin tapausta, en koe sitä mitenkään tarpeelliseksi. Ilmaisin asian näemmä näin jälkeenpäin katsottuna ihan totaalisen väärin, tarkoituksena oli ilmaista, että se lienee fakta, että tuo kuoleman tuoma mystisyys tuo tuon loistavan bändin useampien tietoisuuteen.Ted Raikas kirjoitti:Onko se tosiaan fakta? Mieshän taisi olla LSD:n vaikutuksen alainen kuollessaan ja tunnetusti happoa vetänyt ihminen ei ole välttämättä ihan kaikkein tietoisin ympäristöstään ja sen vaaroista. Kiipeilee parvekkeille tai ties minne, matkatessaan ihan muissa maailmoissa mielessään.
Minulle on siis välittynyt käsitys, että miehen kuolema olisi ollut onnettomuus, ei tarkoituksellinen itsemurha?
Ja jos nyt ihan vähän tuota itse tapausta kaivelee, niin itse pidin sitä onnettomuutena, mutta se pisti hieman miettimään, kun Soundin haastattelussa kerrottiin Peten lahjoittaneen mm. tavaroitaan kavereilleen vähän ennen kuolemaa. Ja että hän oli käynyt (isänsä kanssa?) ehtoollisella hieman ennen tuota tapausta. Toisaalta Walli oli myös sopinut tulevista projekteista, mm. vierailusta Amorphis-yhtyeen levyllä.
Mutta se siitä.