Nyt on muuhun maailmaan nähden aika nuori poika päässyt kuulemaan huuli pyöreenä Kingstonin ja Pete Wallin elämästä. Sekä sen elämän päättämisestä.
Jotenkin jännän maaginen olo, ja kun toi Juicekin tuossa otti ja kuoli niin en mä tiiä.
Pelottaa ja jännittää, että miten sellaiseksi legendaksi ihan oikeasti synnytään.
Enkä mä nyt väitä että mikään fiilis mistään aineista johtuisi.
Sitä vaan miettii sitten myös sitä omaa sukupolvea ja sitä omaa ääntä, mitä mä ainakin joskus sivuutin tossa BobDylan ketjussa. Siis jos meillä ei ole mitään mistä huutaa tai että kukaan ei ainakaan jaksa sitä tehdä niin tarvitaanko mekin oma marttyyrimme joka heittäytyy meidän puolesta ja tekee tästä hetkestä sittenkin jotenkin tärkeän. Vain siksi "Koska sekin nyt kuoli". Niinkuin Cobain ja Pete.
Itse en ainakaan ymmärrä, enkä välttämättä edes halua ymmärtää.
The Shamen seed for all mankind.
Mä muuten haluun taiteilijaks. Vitun Espoo helvetti. Heheh.
Jotenkin jännän maaginen olo, ja kun toi Juicekin tuossa otti ja kuoli niin en mä tiiä.
Pelottaa ja jännittää, että miten sellaiseksi legendaksi ihan oikeasti synnytään.
Enkä mä nyt väitä että mikään fiilis mistään aineista johtuisi.
Sitä vaan miettii sitten myös sitä omaa sukupolvea ja sitä omaa ääntä, mitä mä ainakin joskus sivuutin tossa BobDylan ketjussa. Siis jos meillä ei ole mitään mistä huutaa tai että kukaan ei ainakaan jaksa sitä tehdä niin tarvitaanko mekin oma marttyyrimme joka heittäytyy meidän puolesta ja tekee tästä hetkestä sittenkin jotenkin tärkeän. Vain siksi "Koska sekin nyt kuoli". Niinkuin Cobain ja Pete.
Itse en ainakaan ymmärrä, enkä välttämättä edes halua ymmärtää.
The Shamen seed for all mankind.
Mä muuten haluun taiteilijaks. Vitun Espoo helvetti. Heheh.