Ma 5.12.2011 Jokerit - HIFK

  • 78 009
  • 270

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Itse taas luulin, että jullifanit taputtivat Mikelle hyvästä laukauksen blokista. Mutta eiväthän suomenruotsalaiset lutuurilasset nyt noin helposta aploodeja anna.

Veikkaan ettei niitä paljoa Areenan eteläpäädystä eilen löytynyt. Sieltähän ne hurraukset tuli sen viisi sekuntia blokin jälkeen kun MG nousi linkaten laahustamaan kohti vaihtoaitiota.

Vastakkaiselta puolelta kyllä annettiin aplodit sen muutama sekuntia aikaisemmin itsensä likoon heittämiselle. Syystäkin, sen verran reippaasti näytti äsken linnan matolla jalkaansa aristelevan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Tätä mä en ole ihan ymmärtänyt, että mistä lähtien tällainen hanskagate on "nerokkaasti" hoidettu jättämällä tappelematta. Onko tässä jotain muuttunut vuosien saatossa, että on ihan ok haastaa kaveri tappeluun ja sitten naureskella kun haastetun hanskat putoavat jäähän ja kymppi odottaa. Ehkä tää oli sitten jotain sitä 700 nhl matsin kokemusta joka on mennyt ohi...

No nimenomaan niin ainakin itse nään asian, että 700 nhl-matsin ja aika monen nhl-tappelun kokemuksella Ruutu tietää kyllä, milloin on viisasta tapella ja milloin ei. Ja lisäksi, Melart tuossa käyttäytyi kuin lapsi karkkikaupassa kun olisi niin kauheasti halunnut vähän vääntää änärijätkän kanssa, niin ihan hyvä että palautettiin maanpinnalle. Olisi tajunnut jo kerrasta, ettei Ruutu eilisessä pelissä tappele.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No nimenomaan niin ainakin itse nään asian, että 700 nhl-matsin ja aika monen nhl-tappelun kokemuksella Ruutu tietää kyllä, milloin on viisasta tapella ja milloin ei. Ja lisäksi, Melart tuossa käyttäytyi kuin lapsi karkkikaupassa kun olisi niin kauheasti halunnut vähän vääntää änärijätkän kanssa, niin ihan hyvä että palautettiin maanpinnalle. Olisi tajunnut jo kerrasta, ettei Ruutu eilisessä pelissä tappele.
Olisihan se pitänyt jo tajuta siitä hanskojenravistelusta, ettei Jarkkoa kiinnostanut tappelu ollenkaan. Kumma, että Melartilla noin pienestä herahti vesi kielelle.

Sopi kyllä hyvin linjaan taklausten vastaanoton kanssa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Olisihan se pitänyt jo tajuta siitä hanskojenravistelusta, ettei Jarkkoa kiinnostanut tappelu ollenkaan. Kumma, että Melartilla noin pienestä herahti vesi kielelle.

Lähinnä tarkoitin sitä kyykkäysepisodin jälkitilannetta, jossa Melart hyökkäsi Ruudun kimppuun. Eiköhän Ruutu olisi heittänyt hanskat jo siinä vaiheessa jos olisi ollut halukas tappelemaan.

Veikkaisin, että jos peli olisi ratkennut jo aikaisemmin, niin viimeisellä minuutilla olisi jotain saattanut tapahtua. Varmaksi en voi sanoa, koska näin ei ollut.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lähinnä tarkoitin sitä kyykkäysepisodin jälkitilannetta, jossa Melart hyökkäsi Ruudun kimppuun. Eiköhän Ruutu olisi heittänyt hanskat jo siinä vaiheessa jos olisi ollut halukas tappelemaan.
Aa, sortsit. Eiköhän tuo ollut Melartilta ihan normaali reaktio epänormaaliin tilanteeseen. Siinä mitään Ruudulta enää kysytä.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Ihan normaalia toimintaahan tuo on fanijoukoissa. Sama jos joku loukkaantuu pahasti niin AINA hetken huudellaa filmauksista ja taputetaan hullunlailla "kuole, kuole" -säestyksellä. Ja edelleen JOKA hallissa tätä tapahtuu.

Itse olen KalPan kannattajajoukon Mustan Verkoston jäsen ja ei meillä kyllä mitään "kuole, kuole" huutoja ole tai vastustajan loukkantumisille taputeta. Taputetaan aina sitten kun kaveri nousee ylös. En itse ainakaan toivo kenenkään pelaajan loukkaantuvan, paitsi kaverit J. Ruutu ja Matt Cooke. Noita filmaus huutoja harrastaa tasan yksi lippispäinen idiootti, jonka mielestä kaikki on aina tuomarien vika ja KalPa ei riko koskaan jne. Mutta en siitä Helsingistä tiedä sitten, kusipäät käyttäytyvät aina oudoilla tavoilla.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tätä mä en ole ihan ymmärtänyt, että mistä lähtien tällainen hanskagate on "nerokkaasti" hoidettu jättämällä tappelematta.

Siitä lähtien kun ö-luokan noutaja on jo ennen hanskagatea yrittänyt haastaa. Luitko Melartin haastattelun, jossa hän myönsi ehdottaneensa Ruudulle tappelua jo ennen Ruudun laidan vieressä tapahtunutta kyykkäystä. Eli Melart oli eile kokoonpanossa vain noutaakseen Jarkko Ruutu pelistä. Siksi tässä tapauksessa Ruudun temppu toimi hyvänä opetuksena kultaiselle noutajalle.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siitä lähtien kun ö-luokan noutaja on jo ennen hanskagatea yrittänyt haastaa. Luitko Melartin haastattelun, jossa hän myönsi ehdottaneensa Ruudulle tappelua jo ennen Ruudun laidan vieressä tapahtunutta kyykkäystä. Eli Melart oli eile kokoonpanossa vain noutaakseen Jarkko Ruutu pelistä. Siksi tässä tapauksessa Ruudun temppu toimi hyvänä opetuksena kultaiselle noutajalle.

Huomiona vain että Melart on ollut jokaisessa HIFK:n ottelun pelaavassa kokoonpanossa palattuaan saikulta. Vähemmän jääkiekkoa seuraavat tosin käyttäytyvät kuten sinä ja Jarkko, olettaen todennäköisesti vielä viiden vuoden päästä Melartin olevan kokoonpanossa vain noutamassa jotain vastustajan "parasta pelaajaa", kuten eilen Jarkkoa!

Eilisestä pelistä vain ei voi olla tykkäämättä. Loistavia tapahtumia ja pelin virtailua, vaikka JR ei kunnioitusta teoillaan minultakaan saa, niin kyllä se vaan sähköä tuo itse peliin kuin jälkipeleihinkin. Mitähän herra keksiikään tehdä täyden Stadikan silmien alla?

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
 

jeani

Jäsen
Muuten ihan kiva veikkaus mutta Granlund blokkasi Jokereiden yv-pyörityksen päättäneen siniviivavedon tuossa tilanteessa. Sitä en muista oliko HIFK-jäähyä vielä tuon sattuessa jäljellä vai pääsikö HIFK-pelaaja juuri boxista pois.

Niin siis samoin minäkin luulin, että blokkauksessa loukkaantumiselle/satuttamiselle olisivat taputukset olleet. Jäähy siis jonkun kirjoittajan mukaan päättyi juuri samalla hetkellä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomiona vain että Melart on ollut jokaisessa HIFK:n ottelun pelaavassa kokoonpanossa palattuaan saikulta.

Minä kirjoitin eilisestä pelistä. En kommentoinut aikaisempia otteluita. Millä perustelet näkemykseni vääräksi jos pelaaja itse myöntää hakeneensa vastustajaa toisen erän alkupuoliskolla tappeluun. Melart jos kuka tietää että tappelusta lähtee suihkuun. Joten ei taatusti ole kaukaa haettu olettamus että Melartin tärkein tehtävä eilen oli noutaa Ruutu.

Jos palataan noihin edellisiin otteluihin, oletko ihan varma ettei Melart ole saanut niissä pakkeja parketilla?

Tällainen vain 50 livematsia kaudessa katsovakin ymmärtää että Melart on kokoonpanossa siksi että hän hämmentää ja tarvittaessa noutaa. Pelillisten avujen ei kaiken järjen mukaan pitäisi riittää hallitsevan mestarin pelaavaan kuusikkoon.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällainen vain 50 livematsia kaudessa katsovakin ymmärtää että Melart on kokoonpanossa siksi että hän hämmentää ja tarvittaessa noutaa. Pelillisten avujen ei kaiken järjen mukaan pitäisi riittää hallitsevan mestarin pelaavaan kuusikkoon.

Tällainen ei 50 livematsia kaudessa katsova uskaltaa kysyä kuka laitetaan tilalle? Melartin suurin heikkous on hitaus, mutta edelleenkään rosteissa ei ole parempaa vaihtoehtoa.. vai onko? Kerro meille. Ylipäätään tämä en ole nähnyt tältä "kun yhden pelin" ja ei kuulu kokoonpanoon on aika hassuja. Mitä se Melart esim eilen teki huonosti pelikellon olessa käynnissä?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ihan normaalia toimintaahan tuo on fanijoukoissa. Sama jos joku loukkaantuu pahasti niin AINA hetken huudellaa filmauksista ja taputetaan hullunlailla "kuole, kuole" -säestyksellä. Ja edelleen JOKA hallissa tätä tapahtuu.

Näin maalla. Enpä Stadista tällaisia muista ja aika monta vuotta olen matseissa käynyt.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällainen ei 50 livematsia kaudessa katsova uskaltaa kysyä kuka laitetaan tilalle? Melartin suurin heikkous on hitaus, mutta edelleenkään rosteissa ei ole parempaa vaihtoehtoa.. vai onko? Kerro meille. Ylipäätään tämä en ole nähnyt tältä "kun yhden pelin" ja ei kuulu kokoonpanoon on aika hassuja. Mitä se Melart esim eilen teki huonosti pelikellon olessa käynnissä?

Elä käsitä väärin. En väittänyt ettei Melart kuulu IFK:n kokoonpanoon. Arvioin että hänen eilinen tehtävä oli noutaa Ruutu. Tämä oli mielestäni perusteltua, koska pelaaja itse kertoi hakeneensa tappelua, joka sääntöjen mukaan saattelee pukarit suihkuun.

Arvioin myös ettei hän ole pelillisten avujensa vuoksi kokoonpanossa. Jos IFK:n valmennus kokee tarvitsevansa kokoonpanossa yhden "hämmentäjä"-noutajan vaikka heikommilla pelillisillä kyvyillä varustettuna, kuuluu hän siinä tapauksessa kokoonpanoon.

Syy miksi en osaa arvostaa Ilari Melartia, on se yksinkertainen fakta että hänellä on liigaurallaan enemmän noutoja kuin tehopisteitä. Anteeksi vaan mutta noudot ja filmit on minulle jääkiekossa todella punainen vaate.
 
Viimeksi muokattu:

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Arvioin että hänen eilinen tehtävä oli noutaa Ruutu.

...

Arvioin myös ettei hän ole pelillisten avujensa vuoksi kokoonpanossa.

...

Syy miksi en osaa arvostaa Ilari Melartia, on se yksinkertainen fakta että hänellä on liigaurallaan enemmän noutoja kuin tehopisteitä.
...

Sinun "faktasi" on väärin ja arviosi Melartin roolista joukkueessa pielessä. Et nähtävästi kykene arvioimaan pelaajan kykyjä muuten kuin pistetaulukon avulla. Suosittelen, että tutustut hieman pelajiin ja niiden taustoihin ennen kuin alat höpöttämään täysin päättömiä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinun "faktasi" on väärin ja arviosi Melartin roolista joukkueessa pielessä. Et nähtävästi kykene arvioimaan pelaajan kykyjä muuten kuin pistetaulukon avulla.

Jos Melartilla oikeasti on vähemmän kuin kuusi tappelua, myönnän että faktani on väärin. Mielikuvani kuitenkin on se että noita tappeluita on hiukan enemmän kuin tehopisteitä.

Mitä taas arviooni tulee, perustui se tiettyihin Melartin myöntämiin tosiasioihin. IFK oli eilen valmis pelaamaan viidellä pakilla yli puolet ottelusta saadakseen Ruudun ulos kaukalosta. Ja Melart oli se joka olisi uhrattu.
 
Viimeksi muokattu:

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Mielikuvani kuitenkin on se että noita tappeluita on hiukan enemmän kuin tehopisteitä.
Tämä lieneekin fakta, mutta: Jääkiekossa on sekä hyökkääviä- että puolustaviapakkeja
Varmasti ymmärtänet, etteivät joukkueen kaikki pakit lado pisteitä liukuhihnalta, vaan iso osa pakeista keskittyy pelkästään varjelemaan omaa maalia.

Tällä kaudella Melart on tapellut kerran (Pelicans-matsin joukkomylly) ja tehopisteitäkin on siunaantunut yhden syötön verran. Ennen Jokeripeliä mies oli ollut kentällä ottelua kohden kuitenkin n. 17 minuuttia.
En usko, että Petu pitää miestä kentällä vain sen takia, että tämä kävisi kyselemässä jokaiselta vastustajan pelaajalta vuorotellen, josko pieni tappelu olisi paikallaan.

Melartin antamaa haastattelua, johon vetosit, en kommentoi, sillä kyseistä haastattelua en ole kuullut.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elä käsitä väärin. En väittänyt ettei Melart kuulu IFK:n kokoonpanoon. Arvioin että hänen eilinen tehtävä oli noutaa Ruutu. Tämä oli mielestäni perusteltua, koska pelaaja itse kertoi hakeneensa tappelua, joka sääntöjen mukaan saattelee pukarit suihkuun.

Saisiko linkin tähän haastatteluun, kiitos. Ja luulisi nyt jokaisen tajuavan, ettei HIFK yksinkertaisesti voi tapella ennen joulutaukoa uhkasakon vuoksi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jarkko Ruutu on pelaajana hieno Jokerien Rita-Hahl-Ruutu kolmosketjun osa, ei siitä puolesta mitään, kun keskittyy jääkiekon pelaamiseeen. 5.12.2011 Ruudun esitys taklaukseen alta heittäytymisineen, muka-piilolinsiin korjaamisen osalta pukukopissa ja hanskojen heiluttelulla Melartille sellaiselle puolelle, että ns. mieskunnia meni, ehkä jopa oman Jokeri-joukkueen sisällä. Et selviä selittelyillä, että "tulkaa vaan viivalle. Kyllä täältä pesee. Pahennat vaan asiaasi, jos lähdet uhoamislinjalle."

Olet surkea tapaus Jarkko Ruutu. Aiotko elää pää pystyssä Suomessa tulevaisuudessa, muka suurena entisenä NHL-tähtenä. Kuka haluaisi esim. tyylisesi persoonan työskentelmään liigajoukkueensa toimistoon, johonkin merkittävään tehtävään. Hävitit arvokkuutesi lätkäjätkänä, ehkä lopullisesti ja pian pelaajaurasi lähenee loppuaan. Ennen olen nähnyt teoillasi jonkun motiivin voittamisen näkökulmasta. Nyt näin jäällä sellaisen Jarkko Ruudun, jonka kutsuminen esim. fiksuksi henkilöksi olisi jo melko paksua puppua. Minne on kadonnut ihmisenä se nuorimies, joka oli osa HIFK:n mestarijoukkueen ketjua Ruutu-Davidsson-Caloun. Missä menet Jarkko Ruutu, joulukuussa 2011.

Kiitän sinua Jarkko Ruutu, että et edusta HIFK:n joukkuetta kaudella 11-12. Toivottavasti ovet HIFK:n suuntaan pysyvät kiinni jatkossakin ja harvoin, jos koskaan, olen ajatellut jostain pelaajasta näin. Yritä löytää itsesi ihmisenä ja miehenä Jarkko ruutu. Nyt olet menettänyt otteesi asioihin, joita kannattaisi sinun miettiä ihan itse.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Johannes kirjoitti:
Kiitän sinua Jarkko Ruutu, että et edusta HIFK:n joukkuetta kaudella 11-12. Toivottavasti ovet HIFK:n suuntaan pysyvät kiinni jatkossakin ja harvoin, jos koskaan, olen ajatellut jostain pelaajasta näin. Yritä löytää itsesi ihmisenä ja miehenä Jarkko ruutu. Nyt olet menettänyt otteesi asioihin, joita kannattaisi sinun miettiä ihan itse.

Kiitokset myös täältä Rudille. Palstaveljet tietää, että Ruutu on aina ollut minulle se ykkössuosikki, mutta tämä eilen nähty Ruutu oli todella surullinen tapaus. Toki hienoa, ettei kukaan oikeasti vakavasti loukkaantunut. Melart oli aika lähellä, mutta onneksi mitään ei käynyt. Ruutu muistuttaa nyt ikävä kyllä sitä pelaajaa, mikä käväisi työsulkukaudella HIFK:ssa. Keskittyminen siirtyy aivan liian usein epäolennaisuuksiin ja pahimmillaan käy niin kuin eilen; tempaukset satuttavat omaa joukkuetta ja vastustaja, joka ei anna kaverin hölmöilyjen vaikuttaa tulee ja kuittaa pisteet kotiin.

Itse pelistä sen verran, että HIFK oli niukasti parempi, mutta sitäkin suurempi painoarvo pitää antaa sille, että joukkue pelasi hemmetin hyvää lätkää. Viisikko pysyi kasassa koko matsin, eikä pahoja virheitäkään sattunut. Hyvä IFK!

Mitä Melartiin tulee, niin hän on oikeasti mainettaan parempi jääkiekkoilija. Ne, jotka eivät hänen pelejään ole kovin montaa nähneet, niin heidän kannattaisi kyllä jättää kokonaan kommentoimatta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No nimenomaan niin ainakin itse nään asian, että 700 nhl-matsin ja aika monen nhl-tappelun kokemuksella Ruutu tietää kyllä, milloin on viisasta tapella ja milloin ei. Ja lisäksi, Melart tuossa käyttäytyi kuin lapsi karkkikaupassa kun olisi niin kauheasti halunnut vähän vääntää änärijätkän kanssa, niin ihan hyvä että palautettiin maanpinnalle. Olisi tajunnut jo kerrasta, ettei Ruutu eilisessä pelissä tappele.

No niin no, jos tai kun pelaaja on pelannut 700 matsia nhl:ssä ja tapellutkin siellä, niin olettaisi hänen osaavan "käyttäytyä" ? Mutta enhän mä tajuakkaan lätkästä mitään kun olen Kehä III:n ulkopuolelta, eli en asu sivistyksen Gethossa.

Kukaan selvä järkinen pelaaja ei mene kyykkyyn laidan vieressä kun näkee selvästi että toinen tulee taklaamaan ? Mitäs jos taklaus olisikin osunut vaikka Ruudun päähän ja Jarkko olisikin loukkaantunut (myös fyysisesti) ? Täällä Eteläpääty olisi tullut vinkumaan törkeästä vastustajan vahingoittamisesta jne, johon syyllinen olisi ollut vain ja ainoastaan Jarkko itse.
Mahdollisesti tuolla änäri kokemuksella olettaisi, että pelaaja ei leikkisi pikkulasta heiluttelemalla hanskoja sitten kun toinen ne pudottaa niin itse ei tahdo niitä pudottaa. Säälittävä tapaus. Mutta ai niin se on "legenda" kun kantaa pellepaitaa päällänsä....
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
No niin no, jos tai kun pelaaja on pelannut 700 matsia nhl:ssä ja tapellutkin siellä, niin olettaisi hänen osaavan "käyttäytyä" ? Mutta enhän mä tajuakkaan lätkästä mitään kun olen Kehä III:n ulkopuolelta, eli en asu sivistyksen Gethossa.

En mielestäni ole puolustellut mitenkään tuota kyykkäämistä laidan vieressä, typerä temppu, jonka tuomitsi Erkkakin.

Täällä ei nyt moni tunnu tajuavan sitä, että Jokerien tämän hetkisessä tilanteessa 3. ketju Ruutu-Hahl-Rita on ollut paras ja toimivin osa joukkueessa, miksi ihmeessä Ruutu olisi hajottanut tämänkin ketjun pelin tappelemalla Melartin kanssa? NHL-säännöillä homma olisi eri, 5 minuuttia boksia ja peli jatkuisi, mutta SM-liigassa pelit loppuisi siihen. Toisen erän lopussa peli ei ollut ratkennut vielä suuntaan eikä toiseen, joten tappelu olisi ollut ainakin Jokerien kannalta täysin turha.

Täällä taitaa monen kirjottajan mielessä painaa vain hieman liikaa nimi Ruutu. Jos kyseessä olisi ollut vaikka märkä-simo, olisi moni hehkuttanut täällä kuinka märkä-simo taas alistaa, on se viimesen päälle joukkuepelaaja. Laukoo kiekkoo ku bullettii.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täällä taitaa monen kirjottajan mielessä painaa vain hieman liikaa nimi Ruutu. Jos kyseessä olisi ollut vaikka märkä-simo, olisi moni hehkuttanut täällä kuinka märkä-simo taas alistaa, on se viimesen päälle joukkuepelaaja.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa tässä tapauksessa. Aika moni ns. "Jakkea fanittava" henkilö on tuominnut nuo maanantain temput ihan kympillä. Siis lähinnä sen kyykistelyn ja feikki-loukkaantumisen. Ei niistä saa hyväksyttäviä millään, oli sitten nimi tai pelipaita mikä tahansa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onpas kaksinaamaista kommentointia. Ruutu on Ruutu, joten hän saa tehdä ihan mitä tahansa kentällä, koska hänhän vain hämmentää. Kun Melart hämmentää, tässä tapauksessa kommentoinnillaan Ruudulle, hän onkin vain pelaajana arvoton noutaja? No, toinen sentään on säilyttänyt vielä kasvonsa pelaajana.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Jos Melartilla oikeasti on vähemmän kuin kuusi tappelua, myönnän että faktani on väärin. Mielikuvani kuitenkin on se että noita tappeluita on hiukan enemmän kuin tehopisteitä.

Melartilla on miesten peleistä kahdeksan tappelua (Kangasniemi, Rajamäki, Nieminen, Mäntylä, Karalahti, Pöyhönen, Micka, Hodgman). Silti on suurta aliarviointia väittää häntä pelkästään tappelijaksi tai hämmentäjäksi. Melart on ihan takuulla pelillisillä avuillaan mukana kokoonpanossa eikä suotta saa peliaikaa sellaiset 20min per peli. Liike on heikkous, kuten joku sen totesikin jo, mutta yleensähän se on tuon kokoisilla pelaajilla. Jos pitäisi johonkin verrata, niin vähän semmoinen Kankaanperämäinen puolustava puolustaja, joka pelaa oman maalin edessä varsin isäntämäisin elkein. Uskon, että tulee olemaan tulevina kausina ihan vakioukkoja IFK-puolustuksessa, niin kuin on jo nytkin, eikä nykyisellä kuuden puolustajan systeemillä saavuteta tätä statusta olemattomalla pelillisellä panoksella.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa tässä tapauksessa. Aika moni ns. "Jakkea fanittava" henkilö on tuominnut nuo maanantain temput ihan kympillä. Siis lähinnä sen kyykistelyn ja feikki-loukkaantumisen. Ei niistä saa hyväksyttäviä millään, oli sitten nimi tai pelipaita mikä tahansa.

Niin on tuominnut, kuten olen tuominnut minäkin. Olisi pitänyt laittaa viestiin vielä tarkennukseksi, että edelleen puolustelen tuota hanskojen heiluttelua. Sitä kyykistelyä en puolustelisi missään tilanteessa, tuomittavaa eikä pelikieltokaan olisi vääryys.

Edes Sami Helenius ei aikoinaan saanut samalla lailla paskaa niskaansa, kun heilutteli hanskojaan Ben-Amorin edessä Jokerit-Lukko pelissä vuonna 2007.

Tässä huono video tapahtuneesta, video kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös