Mutta sääntöjen mukaan olisi pitänyt viedä aloitus Tapparan päätyyn tuossa kun Liedes ja Moravcik saivat jäähyt.
Jälkimmäinen jäähy määrää?
Mutta sääntöjen mukaan olisi pitänyt viedä aloitus Tapparan päätyyn tuossa kun Liedes ja Moravcik saivat jäähyt.
Polvitaklauksesta ihan oikein vitonen sääntöjen mukaan ja maali hylkyyn oikein sääntöjen mukaan. Säännöt on sääntöjä.
Haluaisin nähdä saman tilanteen toisinpäin. Olisiko täällä raumalaiset edelleen samaa mieltä kuin nyt.
Tai saatika hylkäiskö dumarit sitä.
Itsepähän sen pilasitte.Hyvät liigan seuraajat, meidän kaunis tuote on pilalla, pelkkää paskaa tilalla.
Silloin meillä onkin aivan helkatin huonot säännöt jos tuollainen maali hylätään
Toki myös voi Virraltakin kysyä, että vittuako seisot siinä ihan viivan tuntumassa, jos et osaa pysyä poissa alueelta.
Miksi Lukkofanit kirkui, kun Lukon pelaaja esti Heljankoa makaamalla tämän päällä, ja nyt esitellään, että sääntökirjan mukaan mennään, tällaista se on. Ei paljoa enempää voisi värilaseilla.
Eikö särkkä oo vielä auennut, vai mitä sää täällä viä teet?Itsepähän sen pilasitte.
No Lukolta on tässä sarjassa jo hylätty yksi maali, jonka hylkäysperuste videotarkistuksessa voidaan helposti kyseenalaistaa.
Itse en olis Liedestä heittänyt pihalle. Itse olisin sata kertaa sadasta hyväksynyt maalin.
En olekkaan tuomari enkä näistä asioista saa päättää, muuten kuin täällä vinkumalla.
Näinhän se on.Näinpä mutta ei ne tuomarit voi sääntöjä vastaan toimia oman fiiliksen mukaan.
ProudhöööörstMuuuuuttiin! Mun suosikki.
Pakko olla Ikan ja The Kapteenin kanssa samaa mieltä, että pitäisi ennemmin etsiä syitä hyväksyä kuin hylätä maali. No, säännöt ovat sääntöjä. Tappara joka tapauksessa on vahvoilla nyt, ja varmasti saivat aimo annoksen tunnetta. Tulee huima kolmas erä.