Ma 3.5.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 61 313
  • 1 039

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Haluaisin nähdä saman tilanteen toisinpäin. Olisiko täällä raumalaiset edelleen samaa mieltä kuin nyt.
Tai saatika hylkäiskö dumarit sitä.

No Lukolta on tässä sarjassa jo hylätty yksi maali, jonka hylkäysperuste videotarkistuksessa voidaan helposti kyseenalaistaa. Tuo Tapparan hylätty meni nyt sentään ihan selkeästi sääntökirjan mukaan.
 
Itse en olis Liedestä heittänyt pihalle. Itse olisin sata kertaa sadasta hyväksynyt maalin.
En olekkaan tuomari enkä näistä asioista saa päättää, muuten kuin täällä vinkumalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
En ymmärtänyt tuota hylkyä ensimmäisestä klipistä, mutta kyllähän siinä pelaaja oli molarin mailan päällä?? Nykylinjallahan noita on hylätty.

Toiseen peliin, kyllä Tps todella hyvin sumputtaa Hifk:ta pois vaarallisilta paikoilta. Vaikea nähdä pelin kääntyvän, mutta olen ollut ennenkin väärässä. Toivottavasti taas tänään.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Karri Rämö on pitänyt nollan 151:07 minuuttia putkeen.

Eli nyt joko soi pari kertaa tai putki jatkuu finaaleissa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Toki myös voi Virraltakin kysyä, että vittuako seisot siinä ihan viivan tuntumassa, jos et osaa pysyä poissa alueelta.

Lisätään vielä sen verran, että kyllä se kiekko aika läheltä Lehtisen räpylää menee eli hyväksytään tuomio. Seuraava sitten useammalla kimmokkeella Eetu-Ketun perseen kautta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miksi Lukkofanit kirkui, kun Lukon pelaaja esti Heljankoa makaamalla tämän päällä, ja nyt esitellään, että sääntökirjan mukaan mennään, tällaista se on. Ei paljoa enempää voisi värilaseilla.

Koska siinä tilanteessaa ei ollut tulossa maalia heti 0,1 sekunti kontaktin vaan Heljankolla oli riittävästi aikaa palata maalille.

Toki sekin hylky oli aiheellinen, koska Lukon pelaaja iski Heljankon mailan pois, kun hän vihdoin nousi Christianin päältä pois.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Pakko olla Ikan ja The Kapteenin kanssa samaa mieltä, että pitäisi ennemmin etsiä syitä hyväksyä kuin hylätä maali. No, säännöt ovat sääntöjä. Tappara joka tapauksessa on vahvoilla nyt, ja varmasti saivat aimo annoksen tunnetta. Tulee huima kolmas erä.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olihan
No Lukolta on tässä sarjassa jo hylätty yksi maali, jonka hylkäysperuste videotarkistuksessa voidaan helposti kyseenalaistaa.

Meinaatko ettei siinä ollut kontaktia maalivahtiin alueella ennen maalia? Kontaktia oli kuten nytkin ja sääntöjen mukainen hylky molemmista.

Molemmat olisi voinut järkevämmällä säännöllä ja linjauksella hyväksyä kuten olisi ollut varmasti oikein enemmistön mielestä. Nyt mennään tällä linjalla ja hylkyjä satelee.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kun kaikki takertuvat tuossa hylätyssä maalissa pelkästään kontaktiin, niin huomautettakoon vielä, että kontaktin lisäksi Virta on maskissa alueen sisällä juuri ratkaisevalla hetkellä. Tämäkin on selvä hylkäysperuste.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jalkapallossa katsotaan, että roikkuiko paita paitsion puolella, kun syöttö lähti ja nyt jääkiekossa etsitään kaikki pienetkin kontaktit, joilla ei ole mitään tekemistä sinänsä torjumisen kanssa.

Paljon on hyötyä videoista, mutta perse edellä puuhun tässä lopulta mennään.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minä jo pettyneenä käänsin toiseen peliin ja sitten maali olikin hylätty. Aika selvältä maaliltahan tuo näytti, mutta kelpaa näin Lukon bandwagonissa olevalle... Onko tämä joku uusi sääntötulkinta?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en olis Liedestä heittänyt pihalle. Itse olisin sata kertaa sadasta hyväksynyt maalin.
En olekkaan tuomari enkä näistä asioista saa päättää, muuten kuin täällä vinkumalla.

Tässä olen kyllä molemmista asioista samaa mieltä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Te ketkä sanotte että ei kontaktilla ollut vaikutusta Lehtisen torjuntaan, niin poistakaa yhtälöstä tuo maalivahdin mailaa polkeva pelaaja, eihän sieltä olisi tullut edes laukausta. Eli todellakin vaikutti maalin syntymiseen tuo häirintä. Olisi toki voinut olla häiritsemättä ja lopputulos todnäk sama, mutta se on taas Virran valinta.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Pakko olla Ikan ja The Kapteenin kanssa samaa mieltä, että pitäisi ennemmin etsiä syitä hyväksyä kuin hylätä maali. No, säännöt ovat sääntöjä. Tappara joka tapauksessa on vahvoilla nyt, ja varmasti saivat aimo annoksen tunnetta. Tulee huima kolmas erä.

Järjellä ajateltuna noin tuon tilanteen pitäisi olla, mutta sieltä voi jäälle tulla kastroitu sylikoira tai kiimainen terrieri. Ei mitään varmuutta miten tuo vaikuttaa tuon ameebajoukkueen tunteeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös