Ma 28.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 28 740
  • 716
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Erä pelattu ja Tappara liputettu täällä ulos. Playoffsit on maraton, ei yhden erän pikamatka. Kääntyy kyllä vielä.
Tappara on selvä suosikki. Diesel on vielä kylmä.

Levtchi näyttää turhautuvan nopeasti. Pommia Anton pojalle vaan, niin häviää hymy kasvoilta. Lisäksi Tappara huitoo ihan helvetisti.
 
Areenalla näyttää autiolta, kun Lukko johtaa sensaatiomaisesti
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kärpät on pystynyt tekemään tarvittavia pelitavallisia muutoksia haastaakseen Ilvestä. Tärkeämpinä niistä rohkeampi karvaus. Mutta ei Ilveksellä varsinaisesti hätää ollut, vaan suht hyvin päästiin näistä tilanteista pois kiekolla. Träppiäkin Kärpät asetteli selvästi eilistä korkeammalle, mutta valui kyllä edelleen liian alas Ilveksen hyökätessä viiveellä. Ilves on suosikki viemään tämän ottelun, mutta on Kärpilläkin saumansa tällä pelillä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Onko kellekään muulle käyny näin ku mulle?
Meni päikkärit pitkäksi ja nainen soittaa että herää ääliö, sielä on peli menossa.
No nyt messisä. Huh.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Oli kyllä erikoinen jäähy tuo Kärppien jäähy. Toki oli kyllä hyvin erikoinen taklauskin, kun käytännössä jalat edellä tuli, ja toinen jalka meni vieläpä Ilves-pelaajan jalkojen väliin, onneksi ei polvet kolahtaneet yhteen, vähän holtiton taklaus.
Niin no Mäntykivi metri ennen kontaktia vaihtaa suuntaa, ois voinu käydä aika pahasti. Taklattavan vastuu jne..
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No on kyllä sensaatiomaista. Mertaranta selostaa kuin Puola olisi voittamassa Kanadaa.
Itsekin luulen, että kyllä Lukko vähintään pari peliä tästä sarjasta hoitaa. Ja luonnollisestikin paras iskun paikka on sarjan alussa. Todellisuudessa runkosarjasijoitukset eivät kerro kaikkea tämän parin voimasuhteista.
 
KooKoo pelannut hyvän erän Mikkelissä, saataisiinko sieltä yllätystä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos ottaa värilasit piis päästä ja oikeesti niitä kattelee, niin yllättävästi löytyy. Minä olen niitä ihan riittävästi nähnyt, kehotan tsekkailemaan.....
Joo, voin minäkin väittää että Ässät on voittanut historiansa jokaisen pelin lahjomalla tuomarit. Perusteluksi riittää että katso pelit vuosien ajalta. Ei se siitä silti faktaa tee.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Salminen on jäätävän varma, tuollaisilla KooKoon tuhnuilla ei häntä ohiteta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös