Pitkässä jne. Aika monta vuotta tuolla Oulussa saikin kotijengi ilman jäähyjä vedellä.jäänyt 11 -2 kun pelattu alta 80 min
Vanhasta muistista kun on sentään monta kautta katsellut KHL-tuomareiden touhuja.Mussutiko Late jäähyn syystä vai mistä? Jäähyhän oli selvä.
Toistuu viime vuoden kaava, hieman käänteisellä järjestyksellä. Ensin Tappara ulos, sitten Ilves ja lopuksi Palloseuraa turpaan, jonka jälkeen päästään kritisoimaan Lukon vastuuttomia koronamestaruusjuhlia.Piti uuden areenan kunniaksi pelata tamperelaiset unelmafinaalit, mutta eihän tuo Tappara riitä ollenkaan.
Vuodesta 1946.Pitkässä jne. Aika monta vuotta tuolla Oulussa saikin kotijengi ilman jäähyjä vedellä.
Varmaan voit jotain faktaa laittaa tämän tueksi.Pitkässä jne. Aika monta vuotta tuolla Oulussa saikin kotijengi ilman jäähyjä vedellä.
Pitkässä jne. Aika monta vuotta tuolla Oulussa saikin kotijengi ilman jäähyjä vedellä.
Ihan ymmärrettävää kun samanlaisesta tilanteesta Lööf sukelsi jäähyn Kärpille ja nyt päinvastoin ei tullut.Oulussa kiljutaan
Näissä oli se ero, että Lööfiä työnnettiin poikittaisella mailalla, kun taas Lööf itse työnsi yhdellä kädellä. Itse en olisi kyllä siitä ekastakaan tilanteesta antanut jäähyä, mutta oli ns. vihellettävissä.Ihan ymmärrettävää kun samanlaisesta tilanteesta Lööf sukelsi jäähyn Kärpille ja nyt päinvastoin ei tullut.
En sanoisi Lööfin kohdalla sukeltamiseksi, oli jo valmiiksi vähän sellaisessa etunojakurkotusasennossa, jolloin pienikin tönäisy alaselkään saa kaatumaan eteenpäin. Toki nuo alaselkäpoikkarit ovat aika turhia tuollaisessa, kun ei olla edes laidassa kiinni.Ihan ymmärrettävää kun samanlaisesta tilanteesta Lööf sukelsi jäähyn Kärpille ja nyt päinvastoin ei tullut.
Tsekkipiiska velvoittaa molempiin suuntiin.Ja jos oli Koivunen eilen 13. hyökkääjä, niin tänään molemmissa maaleissa todella isossa roolissa. Ensin teki itse maalin, sitten ei oikein kiinnostanut puolustaa Johanssonia, ja peli tasoihin.
Junttila ottaa varmaan kohteliaisuutena junnuksi kutsumisen.Kärppäjunnu polvilleen heikkouttaan "HEEEEEEEEEIII!"
Lööf löi poikkarilla niskaan ja yritti tappaa.Näissä oli se ero, että Lööfiä työnnettiin poikittaisella mailalla, kun taas Lööf itse työnsi yhdellä kädellä. Itse en olisi kyllä siitä ekastakaan tilanteesta antanut jäähyä, mutta oli ns. vihellettävissä.