Ma 28.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 28 766
  • 716

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Hyvin sai Jukurit luotua paikkoja ja olihan tuossa erän loppusekunneilla vielä KooKoollakin tonttia mutta Salminen sieltä torjunnan kirjasi, hyvä erä molemmilta.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Mussutiko Late jäähyn syystä vai mistä? Jäähyhän oli selvä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Piti uuden areenan kunniaksi pelata tamperelaiset unelmafinaalit, mutta eihän tuo Tappara riitä ollenkaan.
Toistuu viime vuoden kaava, hieman käänteisellä järjestyksellä. Ensin Tappara ulos, sitten Ilves ja lopuksi Palloseuraa turpaan, jonka jälkeen päästään kritisoimaan Lukon vastuuttomia koronamestaruusjuhlia.

Sit mä heräsin.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli kyllä erikoinen jäähy tuo Kärppien jäähy. Toki oli kyllä hyvin erikoinen taklauskin, kun käytännössä jalat edellä tuli, ja toinen jalka meni vieläpä Ilves-pelaajan jalkojen väliin, onneksi ei polvet kolahtaneet yhteen, vähän holtiton taklaus.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja jos oli Koivunen eilen 13. hyökkääjä, niin tänään molemmissa maaleissa todella isossa roolissa. Ensin teki itse maalin, sitten ei oikein kiinnostanut puolustaa Johanssonia, ja peli tasoihin.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan ymmärrettävää kun samanlaisesta tilanteesta Lööf sukelsi jäähyn Kärpille ja nyt päinvastoin ei tullut.
Näissä oli se ero, että Lööfiä työnnettiin poikittaisella mailalla, kun taas Lööf itse työnsi yhdellä kädellä. Itse en olisi kyllä siitä ekastakaan tilanteesta antanut jäähyä, mutta oli ns. vihellettävissä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
En muista koskaan nähneeni, että Kärpät saa samassa erässä kaksi kyseenalaista jäähyä. Toi Ilves on kyllä kova.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan ymmärrettävää kun samanlaisesta tilanteesta Lööf sukelsi jäähyn Kärpille ja nyt päinvastoin ei tullut.
En sanoisi Lööfin kohdalla sukeltamiseksi, oli jo valmiiksi vähän sellaisessa etunojakurkotusasennossa, jolloin pienikin tönäisy alaselkään saa kaatumaan eteenpäin. Toki nuo alaselkäpoikkarit ovat aika turhia tuollaisessa, kun ei olla edes laidassa kiinni.

Lööfin tilanne erosi siten, että Lööf työnsi käsillään, ei mailalla. Toki en olisi kummastakaan noista tilanteista viheltänyt jäähyä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näissä oli se ero, että Lööfiä työnnettiin poikittaisella mailalla, kun taas Lööf itse työnsi yhdellä kädellä. Itse en olisi kyllä siitä ekastakaan tilanteesta antanut jäähyä, mutta oli ns. vihellettävissä.
Lööf löi poikkarilla niskaan ja yritti tappaa.

Joo, ihan hyvä linja on ollut.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onnea Lukko illan ryöstöstä.... Paremmalla jalalla liikkeellä ja muutenkin.
Tällä pelillä Tapparalla ei huomenna(kaan) ole mitään palaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös