Jackie Moon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vihreet ja punaset.
Ihan oikeasti Jackie Moon: uskotko itse tuohon, mitä tuossa kirjoitit.
Uskon. Onhan siinä yleistämistä, mutta se suotakoon ja sen myönnän. Googleta rasismi niin törmäät samaan ilmiöön (syystä?). Siitä olen iloinen että osa jyppiläisistä ymmärtää Pajuojan ajatuksen. Mutta kun suurin osa ei, niin en katso asiakseni kahlata kaikkia tämän sarjan ketjuja läpi ja kirjottaa ylös nimimerkkejä. Eiks nää ny oo hei ihan perusjuttuja. Yleistystä on joka paikassa. Ei kellään ole taustoja kertoo satojen/tuhansien ihmisten asioista jotain puolta 100% faktana.
Enpä ole ennen näin katkeran kuuloista tekstiä lukenut. Olisit iloinen Ilveksen puolesta, HPK tippui nätisti ja runkosarjan voittajallekin olette antaneet kelpo vastuksen.
Olen siis katkera flopanneelle molarillenne sekä ukolle joka ei saanut mistään maalia? Noh, onneksi tekstini vaan ilmeisesti kuulostaa katkeralta, totuus kun on toinen. Tappionkin kun myönsin heti alussa ihan aiheelliseksi. Ja kyllä olen vähän helvetin iloinen Ipan puolesta. Siitä asti olen ollut kun viimeisen sijan välttäminen varmistui. Et sä tommosella muiden suuhun sanoja laittamisella saa mitään "ritarillista" sisältöä tekstiisi.
Juu ja JYPin tilalla pelasi oikeasti Viron maajoukkue JYP pelaajien naamareilla varustettuna.
Jackie Moonille jaksamisia.
Näihin pitäs liigan puuttua ehdottomasti.
Kiitos ja sitä samaa sinne. Toivotaan ettei Pajuoja tule uniisikin.
Aivan huikeata settiä alusta loppuun, täytyy hattua nostaa että joku ihminen oikeasti jaksaa kirjoittaa aivan saatanan monta merkkiä tuollaista tuubaa. Tulee mieleen lähinnä tuollainen hiekkalaatikkoleikkien perusjargonia "meidän isi on parempi kuin teidän isi". Paraniko olosi edes tuon avautumisen myötä? Luultavasti ei, paheni vain.
EDIT: Joka kerta otteluketjuja lukiessani mietin, että miksi joka kerta erehdyn tulemaan tälle palstalle jossa vaan trollataan trollaamisen ilosta ja mollataan minkä keretään eikä keskitytä ollenkaan pääasiaan eli jääkiekkoon. Silti sitä vain itsensä täältä löytää kerta toisensa jälkeen (kun ei tälle keskustelulle muitakaan kanavia ole) ja tajuaa, että kyllä me suomalaiset olemme hienoa kansaa. Elämänlaatu paranisi kun jättäisi tämänkin palstan vain hyvällä omallatunnolla taakseen eikä enää koskaan palaisi.
Kiitos tunnustuksesta. Joo olihan siinä kyllä hommansa. Tosin kun ei kirjoita vain etusormilla niin tekstiä ilmestyy ruudulle yllättävänkin nopeasti. Koita joskus. Luit sitten kuitenkin kokonaan tuubani, eli kiitos siitäkin. Voisi luulla että tuuban lukeminen se vasta raskasta onkin. Miksi muuten oloni muuttuisi sen perusteella mitä kirjoitan netissä? Pystytkö sä vaihtaan huonon päivän hyväksi tai toisin päin naputtamalla nimettömänä netissä? Jos pystyt niin onnittelut siitä. Olishan se aika kätevää kieltämättä. Itse koitan vielä jotenkin erottaa oikean elämän ja internetin.
Onneksi sinä esimerkillisenä ihmisenä niputitkin koko ottelun kaikkine käänteineen omaan kirjoitukseesi, etkä alentunut "meidän" tasolle. Elämänlaatuun en voi edelleenkään kommentoida mitenkään, koska elän elämääni ihan muualla kuin netissä.