Jälkilällättelystä sen verran, että omalta osaltani sitä esiintyy lähinnä silloin, kun joku on yltiönegatiivisella mielellä lähtenyt tuomitsemaan asioita tai pelaajia, joista oikeasti kukaan ei voi sanoa mitään ennen kuin on nähnyt. Se on tavallaan tyyliä "toivoisin, että se menestyy, mutta jos ei niin voinpahan ainakin sanoa olleeni oikeassa". Hankintojen suhteen ymmärtäisin ko. asenteen, jos vastaavana olisi vaikka Virmanen, mutta ainakin itse olen oppinut luottamaan Kerhon johdon näkemyksiin siinä määrin, etten lähde niitä ihan näkemättä tuomitsemaan. Eri asia on sitten nämä puurulat ja akiheinot, joita aikoinaan peluutettiin pelistä toiseen ilman mitään toivoa otteiden parantumisesta.
---
Kuten tuossa Hämeen Sanomien jutussakin todettiin, Jalonen ei kovin usein yksittäisiä pelaajia nosta jalustalle. Niinpä täytyy sanoa, että Mäkkäri on Jalosenkin silmissä selkeästi yllättänyt positiivisesti. Mitä taas Tonin ylilyönteihin tulee, en usko että niitä nähdään, jos hän pelillisesti pysyy lähelläkään nykytasoa. Ainakin omissa havainnoissani olen päätynyt siihen, ettei hän koskaan ole vahingossa tehnyt niitä ylilyöntejä tai tapellut, eikä edes hallitsemattomassa raivon puuskassa. Ne ovat pääpiirteittäin olleet harkittuja, joten en usko, että Mäkkärillä nytkään napsahtaa.