Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon se jätkä, joka on edelleen jonossa.
Mä oon se jätkä, joka on edelleen jonossa.
onko vuoronumero? Muistan Pekka Himasen luennoineen moitteettoman oleskelun kulttuurista. Kun menee Hakaniemen S-Markettiin, ottaa palvelutiskin vuoronumeron ja yrittää miettiä, kuinka joku vähän fiinimmän juuston nimi lausutaan. Lopulta jännittää se, että mokaa ja sanookin: otan puoli kiloa Edamia. Tai jos jännittämisen aikana oma vuoronumero livahtaa kokonaan ohitse, niin sitten henkilö lähteekin kotiin mitään ostamatta. Tämä on sitä moitteetonta oleskelua.
Mulla on tota moitteetonta oleskelua, on sitten moitteellistakin toimintaa, kumpaakin ihan riittämiin. Juuston nimen lausumista olen miettinyt jossain Alppien eteläpuolella, täällä nyt on se ja sama mitä näille moukille sanoo.
Ootko sä se jätkä, jolla oli helvetin iso kala kiini, mutta just pääs karkuun.Mä oon se jätkä, joka on intohimoinen vapakalastaja, joka rakensi rantaansa veneenlaskurampin, jonka venneen pohja on odottanut puhdistettuna maalaamista jo kohta kuukauden - SAATANA!
Joo - sama paskanpuhuja...Ootko sä se jätkä, jolla oli helvetin iso kala kiini, mutta just pääs karkuun.
Mä oon se jätkä, joka lopultakin sai maalattua veneensä pohjan - maanantaina ehkä jo vesille...Mä oon se jätkä, joka on intohimoinen vapakalastaja, joka rakensi rantaansa veneenlaskurampin, jonka venneen pohja on odottanut puhdistettuna maalaamista jo kohta kuukauden - SAATANA!
Eli sä oot se jätkä joka tahkoaa lähivuosina miljoonia tappiota.Mä oon se jätkä joka osti Jokerit.
Eli sä oot se jätkä joka tahkoaa lähivuosina miljoonia tappiota.
Moi Jari!Mä oon se jätkä joka osti Jokerit.
Mä oon se jätkä, jota homot ahdistelee. Viime yönä oli tullut Instagramissa yksityisviesti joltain äijältä, jossa hän kehuu minua hyvännäköiseksi. Katsoin profiilin. Tyyppi on mm. nudistirannalla kuvissaan perse paljaana.
Jotenkin niin tottunut tähän paskaan, etten jaksa edes vittuuntua. Kyllä mä nyt ymmärrän sen, että jos mä itse kehun ulkonäköäni tai jos joku hyvännäköinen nainen kehuu, mutta mikä motivaatio siinä on, että joku äijä kehuu yksityisviestillä ulkonäköäni.
Mä oon se jätkä, joka oli jo nukkumassa, kun Mörkö-Marko teki sen maalin.Mä oon se jätkä joka herätti eilen ne muutamat unesta, kun Mörkö-Marko teki maalin.