Mä oon se jätkä, joka...

  • 8 087
  • 48

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Tässä on nyt kaikenlaista tunnetta eletty tänään ja käyty hyvin syvällä sisimmässä kysymässä, että kuka oikein olen ja miksi. Sieltä kumpusi idea tälle ketjulle.

No, mä oon se jätkä, jolta aina tuntemattomat ja turistit kysyy tietä tai muuten neuvoa. Siis oikeesti aina ja kaikkialla. Peten kanssakin tätä ihmeteltiin kerran Tallinnan reissulla.

Mikäs jätkä sä oot?

Varmaan ymmärsitte idean. Antaa palaa!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä oon se tyyppi, joka käytti vittumarko-termiä ensimmäisenä internetissä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä oon se jätkä, jonka aateloi Sir Pentti.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Mä oon se jätkä, joka lähetti faksilla Jäätteenmäelle yllättäen ja pyytämättä Irak-papereita.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mä oon se jätkä, joka ei tarjoa niille autokyytiä netin kimppakyytifoorumeilla kyseleville, jotka kysyvät kyytiä sanalla "anyone".
 

Barney

Jäsen
Mä oon se jätkä, joka kirjoitti The Playbookin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mä oon se jätkä, joka tietää Hoffan koordinaatit.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mä oon se jätkä, joka on kirjoittanut tänään ja eilen vain omilla tunnuksillani jatkoaikaan.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Mä oon se jätkä, joka kaatoi Jatkoajan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä oon se jätkä joka puhuu tatskoista mutta ei niitä hanki.

Mä oon se jätkä joka tykkää opiskelijabileistä enemmän kuin opiskelusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässähän nyt arvuutellaan nimimerkkiä ja henkilöllisyyksiä. Vai onko sittenkin niin, että omaa nikkiään saa arvuutella. Sitähän ei nykyään enää tiedä milloin kirjoittaa omalla ja milloin jollain toisella.

En kyllä Sir Pentti ole.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä oon se jätkä joka runkkaa kotona kun muut panee. Ajatellen muita panemassa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä oon se jätkä joka runkkaa kotona kun muut panee. Ajatellen muita panemassa.
No et sentään runkuta vaatekaapissa. Eikös joku palstalainen senkin ollut tehnyt. Kuunnellut muitten vaakamamboilua ja itse pitkäaikaistyötöntä kätellyt vaatekaapissa?

Mä oon se ääliö joka kiilaa jonon eteen.
 

scholl

Jäsen
No, mä oon se jätkä, jolta aina tuntemattomat ja turistit kysyy tietä tai muuten neuvoa. Siis oikeesti aina ja kaikkialla. Peten kanssakin tätä ihmeteltiin kerran Tallinnan reissulla.


Mulla on täsmälleen sama. Melkein missä vain multa tullaan aina kysymään. Zürichissä lähes koko ikänsä asunut sveitsiläinen kaverini ihmetteli, miksei häneltä siellä kysytä tietä jonnekin, vaan minulta. Sen vielä ymmärrän, että joudun jossain saksankielisessä maassa neuvomaan, mutta on se outoa, että Milanossa, Pariisissa ja ties missä aina joku haluaa multa tietää, missä joku paikka sijaitsee.

Mikäs jätkä sä oot?

Mä oon se jätkä, jota homot ahdistelee. Viime yönä oli tullut Instagramissa yksityisviesti joltain äijältä, jossa hän kehuu minua hyvännäköiseksi. Katsoin profiilin. Tyyppi on mm. nudistirannalla kuvissaan perse paljaana.

Jotenkin niin tottunut tähän paskaan, etten jaksa edes vittuuntua. Kyllä mä nyt ymmärrän sen, että jos mä itse kehun ulkonäköäni tai jos joku hyvännäköinen nainen kehuu, mutta mikä motivaatio siinä on, että joku äijä kehuu yksityisviestillä ulkonäköäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös