Morjensta Jupa,
Viitsitkö hieman selventää näitä asioita mistä päättelit että Suhosella ei ole pää kasassa? Vedätkö johtopäätökset nyt yhden pelin ja yhden tunteenpurkauksen jälkeen? En lähtisi tuomitsemaan Alpoa sen takia, että kerrankin on nähty hänenkin kiinnostuvan pelistä. Koska edellisen kerran Suhonen on elänyt näin tunteella pelissä? Ainahan sitä valmentaja omiaan puolustaa, sekä elää tunteella mukana.
Hei Emiiri!
Taannoin keskustelimme erittäin kivalla sävyllä tulevasta kaudesta, joten minulla on tässä vahva oletus päällä, että todella kuuntelet / luet, mitä nyt sanon.
Mister Suhosen suuhun on viimeaikaisten tapahtumien osalta heitetty mm. seuraavaa...
Mister Suhonen: "Kyllä minä sen hyvin näin, täysin puhdas taklaus. Mitään vahingoittamisyritystä tilanteessa ei ollut, vaan Jaatinen luisteli pää polvissa lyömään pitkää kiekkoa ja tuli itse suoraan Määtän olkapäähän. Jaatinen meni vielä kääntämään kylkeä juuri ennen törmäystä.
Jupa: vielä eilen Suhonen sanoi lehdistötilaisuudessa ettei nähnyt koko tapausta ja jos kaverin nenä murtui, "täytyi kyseessä olla törkeä taklaus".
– Otteluvalvoja meni tilanteesta aivan sekaisin, huusi siellä " minä näin, minä näin". Hänen reaktioitaan en ymmärrä lainkaan. Kyllä väkivalta ja taklaukset pitäisi pystyä erottamaan, Suhonen jyrisi.
Jupa: kannattaa suuresti arvostamani mister Emiirin kuunnella ko. lehdistötilaisuus, jos se jostain löytyy. Helpottaa kovasti mister Suhosen ammattiataidon arvoinnisssa ;)
Emiiri: edelleen uskon, että katsomme lätkää samalta puoleltä pöytää. Kuitenkin minun on pakko todeta, että mister Alpo Suhosen varaan en laske Ässien tämän kauden menestystä. Jos otat S-merkkiset aurinkolasit otsaltasi, saatat huomata, että "hinta-laatu" -suhteeltaan paremmin auringon ultraviolettisäteilyn taittavia rillejä on tarjolla. Toivon, että näitä tulee käyttämään mahdollisimman moni ässäkollega.
Suhosen mielenterveyteen liittyen: kasatkaa ihan tosi kaikki käytettävissä oleva materiaali kokoon ja arvioikaa kukin omalta osaltanne, onko Apella muita tulevia tulevaisuuden skenaarioita kuin avohoito. Ja kertokaa toki minulle, jos tällaiseen diagnoosiin päädytte, sillä arvostan ihmeparantumisia!
Jupa