Samalla tavalla kuin ihmisellä.Mutta miten se ruoka menee vatsaan, jos on ylösalaisin?
Se kotka tietää ettei sen tartte, halutessaan lokit olis lokinruokaa.Mä ihmettelen noita kotkia. Helvetin iso lintu ja kun lokit yms. näkee niin kimppuun käyvät ja kotka karkuun. Luulis kotkan noita riepottelevan. Kerran kalareissulla näin, kun kotka myllytti lokkia, jätti kesken, kun liian lähelle mentiin. Kameraa olis taas tarvinnut.
Ehkä nähnyt jonkun muun tekevän niin (ihmisen?) tai sattumalta hoksannut kuten ihminen joskus että sehän auttaa. Ne jotka tunkivat haavaansa laiskiaisen paskaa eivät ole enää kertomassa tarinaansa.Loukkaantunut oranki Rakus paransi itse haavansa lääkekasvista mutustelemallaan laastarilla
Kyseessä on tiettävästi ensimmäinen kerta, kun eläimen on nähty todistettavasti osaavan parantaa itse haavojaan lääkekasvilla.yle.fi
Mistä tai miten tämä oranki on saanut tuon tietotaitonsa haavan parantamiseen kasvilla? Onko se nähnyt toisten orankien käyttävän kasvia tai onko se itse sattumalta löytänyt parannuskeinon. Hämmästyttävää.
Olisipa kiva, jos ihmiset pystyisivät kommunikoimaan eri lajien kanssa. Mitä kaikkea voisimme niiltä oppia.