Kokeilkaas jollain toisella selaimella?
Onkohan näissä joku raja tekstille, että pystyy lomakkeen lähettämään? Tein tämän nyt uusiksi, mutta en pysty silti tätä lähettämään, mutta samaan aikaan kun koitan lähettää tyhjän lomakkeen, niin lähetys onnistuu.
Onkohan näissä joku raja tekstille, että pystyy lomakkeen lähettämään? Tein tämän nyt uusiksi, mutta en pysty silti tätä lähettämään, mutta samaan aikaan kun koitan lähettää tyhjän lomakkeen, niin lähetys onnistuu.
Eli näissä kohdissa "Muu, mikä" oli rajattu merkkimäärä. Näissä tekstiä paljonkin?
Avoimiin kysymyksiin pitäisi kuulemma mahtua runsaasti tekstiä.
Lähinnä viimeisessä osiossa, eli vapaan palautteen muodossa oli runsaasti tekstiä. Ei anna vieläkään lähettää.
Okei. Vastasivat että "kahden A4 sivun verran" saisi tekstiä kirjoitettua. Koita vähän tiivistää :)
Ei yksinkertaisesti vain toimi, vaikka kuinka olen tiivistänyt.
Edit2. Nyt toimii, eli vika oli tuossa kohdassa jossa pitää syöttää euromäärä, jonka kuluttaa ottelussa. Ei hyväksy €-merkkiä. Tuosta ei vaan tule ilmoitusta ja jossei scrollaa ylös ja huomaa pientä keltaista huutomerkkiä solun oikealla puolella. Tai vastavuoroisesti allekirjoittanut olisi tietysti voinut lukea ohjeet, kyllähän siinä vieressä oli että pelkkiä numeroita, Mutta minähän en ohjemanuaaleja perkele lue!
Mutta älykiekkodataa ei löydy kuten Tapparan sovelluksesta löytyy jos on jäähallilla. Miksei?Lukon mobiilisovellus on nyt julkaistu, löytyy Play-kaupasta ja App Storesta. Ihan toimiva paketti mitä tuossa nopeasti selailin, löytyy kuvia ja päivämääriä ja kaikkea! Bonuksena vain sovelluksesta löytyviä kuponkeja/tarjouksia hallin virvokkeista.
Minä en ikinä ole vaivautunut tuota Liigan sovellusta lataamaan joten ei siihen asiaan ole kosketuspintaa. Siksi tämä minulle varsin hyvin varmaan kelpasi. Tottakai tuo älykiekkodata toisi lisäarvoa ja oletettavasti se tultaisiin myös sovellukseen lisäämään.Täysin kopio Liigan puhelinsovelluksesta.
Uutisesta löytyy suora linkki.En löydä Play kaupasta. Löytääkö joku muu? Onko minulla henkilökohtainen ongelma?
Kiitos tiedosta. Linkin kautta löytyi. Erikoista (ehkä), että ei löydy Play-kaupasta hakemalla (kokeilin hakua "lukko" ja "rauman lukko").Uutisesta löytyy suora linkki.