Lukon tiedotuspolitiikka

  • 546 452
  • 2 347

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Näpäytyksistä en tiedä, mutta sen tiedän että Ben Blood on näissä ruoka-asioissa aivan omalla tasollaan mitä tulee Sm-liiga pelaajiin. Ravinto on hyvin mietitty ja koostuu mahdollisimman tuoreista materiaaleista. Ja myös ne ruoka-aineet mitä syö ovat todella erilaisia verrattuna moneen muuhun ihmiseen. Suomeksi sanottuna syö äärimmäisen terveellisesti. Ja jos nyt oikein muistan, niin ei juo alkoholia.
Blood on kyllä omasta maineestaan huolimatta täysverinen huippu-urheilija. Italianpata ruokana ei todellakaan ole mitään gourmeeta, mutta ei minun Italianpata kyllä ikinä ole tuolta näyttänyt.

Jossain uutisessa mainittiin myös että pelaajat ovat suunnitelleet noita ruokia. Sellainen ruoka kun kokkikin. *hymiö*
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näpäytyksistä en tiedä, mutta sen tiedän että Ben Blood on näissä ruoka-asioissa aivan omalla tasollaan mitä tulee Sm-liiga pelaajiin. Ravinto on hyvin mietitty ja koostuu mahdollisimman tuoreista materiaaleista. Ja myös ne ruoka-aineet mitä syö ovat todella erilaisia verrattuna moneen muuhun ihmiseen. Suomeksi sanottuna syö äärimmäisen terveellisesti. Ja jos nyt oikein muistan, niin ei juo alkoholia.

Ruokaa ei eilinen oksennus Porissa ole nähnytkään. Jonkunlainen ammattiylpeys täytyy olla, kun kyseessä on ammattilaisliiga ja ammattilaispelaajat. Ihan aiheesta Blood huomautti, vaikka olisi kuinka intohimoinen terveysintoilija. Tamia lainaten, kuka ikinä onkin tuon tonne tuonut sekä tehnyt niin minä häpeän.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ruokaa ei eilinen oksennus Porissa ole nähnytkään. Jonkunlainen ammattiylpeys täytyy olla, kun kyseessä on ammattilaisliiga ja ammattilaispelaajat. Ihan aiheesta Blood huomautti, vaikka olisi kuinka intohimoinen terveysintoilija. Tamia lainaten, kuka ikinä onkin tuon tonne tuonut sekä tehnyt niin minä häpeän.

Jos nyt tarkennan, niin tuossa lainaamassasi tekstissä puhutaan juuri Bloodin ravinnosta, eikä Ässien tarjoamasta italianpadasta. Ja Blood on varmasti juuri oikea henkilö arvioimaan ruokien hyvyyttä tai huonoutta, koska tietotaso on hänellä niin korkealla.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

Liitteet

  • 9C2859B1-DC26-4F6D-A419-B9B2E4039631.jpeg
    9C2859B1-DC26-4F6D-A419-B9B2E4039631.jpeg
    606,7 KB · kertaa luettu: 604

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon some-tiimi ilmeisesti perjantain kunniaksi naula päässä, kun luulivat, että tänään oli vastassa Ilves.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Asianmukaiset kiitokset Bloodilta. Näin ne hommat kuuluu hoitaa.
On kyllä maittavan näköiset pöperöt ja saattaa vaikuttaa siltä, että on vain tätä iltaa varten pistetty parasta pöytään, mutta ilmeisesti tämä on ollut normitaso jo jonkin aikaa. Lukko on aina hoitanut nämä hommat hyvin ja Äijänsuo nousee jatkuvasti esiin, kun pelaajilta kysytään parhaita vierailuolosuhteita (helppojen pisteiden lisäksi). Vieraspukukopit ovat tilavia ja muutenkin palvelu pelaa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tosiaan Lukko toista kautta nyt mennyt sillä systeemillä, että vierasjoukkue syö Aura loungessa samaa ruokaa mitä maksavat asiakkaatkin. Muutos tapahtunut Areenan ravintolapäällikkö Jarkko Mäkisen aikana.

Paha kämmi tänään logon kanssa Insta ja FB kuvassa, Twitterissä meni oikein. Näitä välillä tulee, vaikka ei saisi.

Videokuvaa on nyt paljon lisätty, niin maaleja kuin kuvaa ottelutapahtumasta. Seuraavaksi toivottavasti käyttöön Telian materiaalista muutakin kuin maaleja. Pienen mutkan takana on.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Blood taitaa olla kasvissyöjä, mikäli muistan oikein. Toki hyvin haudutettu tofun sisäfilee varmaan maistuisi Benille ja eiköhän Tomi Björck saada yhden päivän try-outille.

Mutta samaa mieltä. Ehdottomasti nyt olisi paikka näpäyttää naapuria.

Edit. Eipäs olekkaan Blood kasvissyöjä.
Juu, noissa ruoka ja siivousasioissa teillä on hyvä paikka näpäyttää naapuria. Muuten onkin sitten vähän hiljaisempaa.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lisätään listaan ainakin kaljan laskeminen ja Pitsiturnausvoitot. Teille menee sitten esihistorialliset mestaruudet ja mukavampi naapuri. Comme ci, comme ca.
No joo, 1978 ja 2013 ei mulle henkilökohtaisesti edusta esihistoriaa. 1978 olin pelin jälkeen jäällä juhlimassa mestaruutta, 2013 muistan vieläkin kuin edellisen päivän.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
No joo, 1978 ja 2013 ei mulle henkilökohtaisesti edusta esihistoriaa. 1978 olin pelin jälkeen jäällä juhlimassa mestaruutta, 2013 muistan vieläkin kuin edellisen päivän.

Muistat siis raumalaisilla voitetun mestaruuden 2013 hyvin? Entäpä raumalaisvalmentajan johdolla toteutettu liiganousu 30 vuotta sitten?
Kyllä olisi Porissa vaikeaa ilman Raumaa. Sen huomaa täälläkin monien ässäkirjoittajien pakkomielteestä pientä kyläämme kohtaan. Luulisi "suuren" maakuntakeskusten ihmisten vertailevan asioitaan esimerkiksi muihin maakuntakeskuksiin eikä puolta pienempään naapurikaupunkiin. Ai niin mutta Pori on pori. Siellä on ihan paskoja ravintoloitakin. Tervetuloa Raumalle joskus syömään oikeaa ruokaa.

Italianpatasydän sykkii.
 
Viimeksi muokattu:
Heitän aikani kuluksi käyttäjälle @1936 ehdotuksen mitä ainakin itse haluaisin nähdä Lukon somekanavissa.

Katselin tuossa perjantaina ehdotuksissa vastaan tullutta Sportin YouTube-kanavaa. Itse olisin ainakin todella innostunut katsomaan Lukoltakin "kameran takana" sarjaa, jossa valittaisiin vuoroin eri pelaaja kuvaamaan omaa päiväänsä tai vaikka pelipäivää. Olisi mahtavaa katsoa mitä tapahtuu kopissa aamujäillä ja ennen ottelua ja siinä voisi olla rennossa meiningissä tehtyjä toisten pelaajien haastattelua tai kyselyitä, että mitäs sun pelipäiväsi rutiineihin kuuluu tai mitä muistoja sinulla on esim. Hakametsän jäähallista.

Voi tuntua, että esimerkiksi bussimatkojen ja vieraspelireissujen kuvaaminen olisi tylsää katsojan silmissä, mutta ainakin itseäni kiinnostaisi kovasti päästä ikään kuin mukaan Lukon pelireissulle kameran välityksellä. Jos kukaan pelaaja ei haluaisi olla kameran takana niin olisiko mahdollista, että joku muu ei-pelaaja sitten kuvaisi päivän tapahtumia kameralle ja niistä tehtäisiin videoita YouTubeen.

Jos mitään Sportin kaltaista sarjaa ei olisi mahdollista toteuttaa niin voisihan kokeiluksi tehdä yksittäisen videon YouTubeen esimerkkiaiheella "Lukko vieraspelireissulla Kuopiossa - Kameran takana Oskari Setänen". Video alkaisi aamulla aamujäiltä ja jatkuisi reissutavaroiden pakkaamisella ja sen jälkeen bussitunnelmilla. Vielä ennen peliä taltioitaisiin, vaikkapa alkulämpöjä pihalla tai tunnelmia pukukopissa. Pelin jälkeen sitten, vaikka pukukoppitunnelmia lisää ja sen jälkeen jos, vaikka oltaisiin vielä hotellissa yötä (ei toteudu Kuopion reissulla) niin sieltä hotellihuoneesta myös rennon letkeää videomateriaalia.

Ainakin Sportin YouTube-kanavalla nämä tälläiset videot ovat saaneet huomattavasti normaaleja haastatteluita ja lehdistötilaisuuksia enemmän näyttökertoja ja siinähän samalla saa seuran omalle sometiimille näkyvyyttä, kuten myös samalla sponsereille.

Itse olen uskoutunut Lukkofani ja tälläinen materiaali nostaisi hymyn huulille ja olisihan tämä mukavaa viihdettä. Tämä on vain minun mielipide, mutta uskoisin, että en olisi ainoa tyytyväinen katsoja.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Heitän aikani kuluksi käyttäjälle @1936 ehdotuksen mitä ainakin itse haluaisin nähdä Lukon somekanavissa.

Katselin tuossa perjantaina ehdotuksissa vastaan tullutta Sportin YouTube-kanavaa. Itse olisin ainakin todella innostunut katsomaan Lukoltakin "kameran takana" sarjaa, jossa valittaisiin vuoroin eri pelaaja kuvaamaan omaa päiväänsä tai vaikka pelipäivää. Olisi mahtavaa katsoa mitä tapahtuu kopissa aamujäillä ja ennen ottelua ja siinä voisi olla rennossa meiningissä tehtyjä toisten pelaajien haastattelua tai kyselyitä, että mitäs sun pelipäiväsi rutiineihin kuuluu tai mitä muistoja sinulla on esim. Hakametsän jäähallista.

Voi tuntua, että esimerkiksi bussimatkojen ja vieraspelireissujen kuvaaminen olisi tylsää katsojan silmissä, mutta ainakin itseäni kiinnostaisi kovasti päästä ikään kuin mukaan Lukon pelireissulle kameran välityksellä. Jos kukaan pelaaja ei haluaisi olla kameran takana niin olisiko mahdollista, että joku muu ei-pelaaja sitten kuvaisi päivän tapahtumia kameralle ja niistä tehtäisiin videoita YouTubeen.

Jos mitään Sportin kaltaista sarjaa ei olisi mahdollista toteuttaa niin voisihan kokeiluksi tehdä yksittäisen videon YouTubeen esimerkkiaiheella "Lukko vieraspelireissulla Kuopiossa - Kameran takana Oskari Setänen". Video alkaisi aamulla aamujäiltä ja jatkuisi reissutavaroiden pakkaamisella ja sen jälkeen bussitunnelmilla. Vielä ennen peliä taltioitaisiin, vaikkapa alkulämpöjä pihalla tai tunnelmia pukukopissa. Pelin jälkeen sitten, vaikka pukukoppitunnelmia lisää ja sen jälkeen jos, vaikka oltaisiin vielä hotellissa yötä (ei toteudu Kuopion reissulla) niin sieltä hotellihuoneesta myös rennon letkeää videomateriaalia.

Ainakin Sportin YouTube-kanavalla nämä tälläiset videot ovat saaneet huomattavasti normaaleja haastatteluita ja lehdistötilaisuuksia enemmän näyttökertoja ja siinähän samalla saa seuran omalle sometiimille näkyvyyttä, kuten myös samalla sponsereille.

Itse olen uskoutunut Lukkofani ja tälläinen materiaali nostaisi hymyn huulille ja olisihan tämä mukavaa viihdettä. Tämä on vain minun mielipide, mutta uskoisin, että en olisi ainoa tyytyväinen katsoja.

Hyvä idea kyllä ja tällaisen kaltaista on pyöritelty. Kuten tiedetään emme tee täysipäiväisesti viestintää, joten emme ole reissanneet joukkueen kanssa. Ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö voisi jonkun reissun tehdä ja tuottaa sisältöä sieltä.

Näitä pelaajien some-haltuun päiviä on aika monella joukkueella ja viestinnässä erottuminen on aina plussaa. Olen miettinyt hieman erilaisella lähestymiskulmalla. Katsotaan mitä saadaan aikaan niin tämän kuin reissujen osalta.

Kiitos viestistä!
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laitetaan tänne, kun liittyy aiheeseen.

Mikrofonia olisi voinut lainata myös Tarelle, kun kaikki taustahälinä vielä kaikui päälle.

Kameran olisi voinut laittaa ständiin ja Reunasta olisi voinut ohjeistaa, ettei katso kameraan vaan haastattelijaan. Loppujen lopuksi pieniä asioita, joilla videosta saa fiksumman ja vähemmän amatöörimäisen näköisen.

Nimim. väänsin juuri viikonloppuna useamman haastatteluvideon someen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Osallistuin ja kirjoittelin paljon palautetta, mutta sitten kun lopuksi painoi tallenna niin ei tullut mitään vahvistusviestiä että menikö palaute perille vai ei. Sama sivukin pysyi auki niin mistä sen nyt sitten tietää että tallensiko se vai ei?

Tuliko tällaista sivua näkyviin? Jos niin, perille on mennyt.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191002_180034.jpg
    Screenshot_20191002_180034.jpg
    237,8 KB · kertaa luettu: 455

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös