Mielestäni tämä ei ole ihan tarkka kuvaus.Palsta on jakautunut nyt lähes täydellisesti kahteen osaan. Niihin joiden mielestä kaikki on Virran syytä, ja niihin jotka eivät näe Virrassa mitään vikaa.
Ainakin minun kommentointi on kontekstisidonnaista, eli jos koen olevani eri mieltä muiden kanssa tilannekuvasta, tuon sen ilmi. Koko syksyn velloneet potkuvaatimukset olen kokenut ylireagointina, minkä vuoksi olen asettunut puolustamaan Virtaa ja joukkueenjohtoa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että suhtautuisin kritiikittömästi Virtaan tai hänen pelitapaansa.
Eilinen oli suuri pettymys, mutta tulos vastasi silti pitkälti kenttätapahtumia ja ennakko-odotuksia. Lukon pelissä on aivan liikaa virheitä. Itse uskon, että tämä johtuu liiallisesta vaihtuvuudesta, jonka vaikutus toivottavasti hälvenee kevättä kohden. Pelitapa ei yksinkertaisesti tule selkärangasta, mikä tuntuu aika käsittämättömältä, kun ottaa huomioon Virran pestin pituuden.
Toinen asia on sitten se, onko Sahlstedt onnistunut joukkueen rakentamisessa. Jo viime kaudella tuotiin esille, miten oudolta tuntui Sopasen kaltaisen kolossin hankkiminen Virran nopeaan pelitapaan. Tämän jälkeen on tullut sisään Elo, joka vaikuttaa suunnilleen yhtä kankealta. Näillä herroilla ei luistin liiku samalla tavalla kuin Danforthilla tai Tammelalla, mikä aiheuttaa ongelmia. On myös Sahlstedtin vastuulla, että pelaajahankinnat tukevat valittua pelitapaa. Aika näyttää, joutuuko Virran lisäksi huonoon valoon myös Kalle, joka on nauttinut lähes varauksetonta luottamusta fanien keskuudessa.