Minusta tuossa pelaajavideossa saisi olla jotain lisätietoja, pituus ja paino tai tehopisteet, esimerkiksi. Muuten se oli hyvä, vaikka ne Näpit ja Nikot siinä hiukan turhia on.En minäkään tuosta videosta ainakaan vielä tykännyt. Kai siihenkin tottuu, kun sen 30 kertaa plus play offit näkee. Pelaajaesittely sen sijaan oli parempi kuin viime kaudella.
Ennen alkuvideota tuli Boikien esittämä Satakunnan laulu, ja se ei nyt toiminut ollenkaan. Karhun kämmen lyö, ja kolmesti se sitten löi itse pelissä. Vetäkää vaikka joku Nortamon jaaritus.
Olin tuntia ennen peliä jo paikalla, ja hiukan perseestä oli se venailu käytävällä, että pääsi kulmaan "omalle paikalle". Hetken jo pohdin että menisinkö ensimmäisen kerran sitten kauden 94-95 tai jotain sinne entiseen H-katsomoon. Kaljallekaan ei viitsinyt nyt ilman seuraa mennä. Pitää varmaan tulla vähän myöhemmin.
Bojilta hyvää meininkiä kaikenkaikkiaan, tifo nyt varsinkin. Mihis se kilpahuudanta istumakatsomon kanssa unohtui? Ja ei ole peliliike tulla megafonin kanssa käskemään nostaa kädet ylös kun Lukko pelaa ylivoimaa. Muutenkaan en tuota käsien ylhäällä pitämistä ymmärrä, mutta en varsinkaan maalintekotilanteen ollessa päällä.
Bojat voisi jossain peleissä koittaa hajauttaa porukkaansa ympäri seisomakatsomoa pieniin ryhmiin, jos sillä tavalla taviskatsojan olisi helpompi lähteä mukaan.
Tanssitytöt oli varmaan ihan ok, mutta tavattoman turhiahan ne on. Taisivat olla samassa paikassa koko pelin (en seurannu!).
Lisäksi minulla on viesti sen ihmisryhmän edustajille, jotka tulee kaksi minuuttia ennen pelin alkua tunkemaan seisomakatsomon perimmäiseen nurkkaan, lähtee kolme minuuttia ennen erätaukoa tupakalle ja palaa tunkemaan kun seuraavaa erää on pelattu kaksi minuuttia: Painukaa vittuun tai edes johonkin Keula-katsomoon tamppaamaan. Kuka edes tupakoi enää nykypäivänä? Porilaiset?