Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 776
  • 2 942

Kepakko

Jäsen
Mihis kannattaisi autoa parkkeerata, niin että varmasti löytyy paikka nopeasti ja kävelymatka hallille olisi suhteellisen lyhyt?
Tänään näyttäisi menneen vähänlaisesti lippuja (CHL-ähky ja tiistai?) joten parkkipaikkoja löytyy. Tosiaan hallia vastapäätä on iso hiekkakenttäparkkis, jonka lisäksi siihen teiden laidalle saa myös parkkiin. Kaikista varmin on mielestäni talviharjoitteluhallin ja Norra Globenin vieressä oleva iso parkkialue, josta myös lyhyt matka hallille.

Tervetuloa Raumalle!
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Luulisi kiinnostavan porukkaa enemmän. Ovathan tietysti syksyt olleet sellaisia, ettei yleisö ole halliin vielä löytänyt. On ne veneetkin vielä vedessä ja porukka saaressa tai mökillä. Mutta ai niin, kuka tiistai-iltana veneilee mökilleen saareen työpäivän jälkeen? Varmaan joku, mutta tuskin sentään tuhat katsojaa?
Tai ehkä ovat Mouhijärvellä vielä maataloustöissä?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kourallisen verran näyttäisi olevan väkeä paikalla.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Stenqvistkin saatu pari kertaa laitettua pelaajien esittelyvideoon.
Toimistolla kaikilla johtajilla kova kiire eivätkä olleet ehtineet ennen kauden alkua tarkastaa.


Amatöörien puuhastelua.

Onneksi meillä on sentään Caesar.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Alkuvideosta plussaa, koska Jari Torkki. Itse sisääntulo / alkushow jäi kyllä vaisuksi.

Odotin ledikaukalon panostuksesta enemmän ja omaan silmään taakse päin viime kaudesta. Se meni vielä harjoittelun piikkiin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ledikaukalon käyttö on tasoa nolla.
Muutenkaan ei oikein sovi Perunakellariin.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Mä oon sanaton. Sanaton.
Mä en edes tiedä hyvässä vai pahassa - onhan tuo objektiivisesti katsoen aika karmea mutta nostalgia on kova.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ledikaukalon käyttö on tasoa nolla.
Muutenkaan ei oikein sovi Perunakellariin.

DJ:llä onneksi tuttu ja turvallinen soittolista täynnä jäähallien klassikoita. Erätauolla tunnelma meinaa nousta melkein katosta läpi, kun tulee kaikenlaisia teinityttöjen listahittejä.

Alkushow oli järkyttävä pettymys ja hyvin pliisu. Siinä missä esim. Ilveksen pelissä on visuaalista rytinää ja rytkettä vartti ennen peliä niin täällä saattaa vähän raskaamman päivän jälkeen jopa nukahtaa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kiima suorastaan hehkuu katsomossa ja kentällä.
Kaikki odottavat jo kotiinpääsyä.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Onneksi sai sentään lipun ilmaiseksi.
Täällä palstalla seuraaminen ennenkään mitään ole maksanut.

Jos vaikka vähän asiaakin, en yllättynyt lopputuloksesta. Olisi voinut olla maalin erolla toisinkin päin mutta alkukausi oletettavasti tulee olemaan hankalahko. Joulun tienoilla ja sen jälkeen veri oikeasti punnitaan.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkushow oli erittäin mahtipontinen ja mahtava. Rakkauden tunneli enää vain puuttui... Asetin odotukset näköjään itse liian ylös. Takapakkia taidettiin ottaa jopa viime vuodesta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
@1936 Jos joskus teillä on vieraana sellainen henkilö, joka tästä mediatapahtumasta tietää tai jopa vastaa, niin kannattaisi varmaan ainakin kysyä, kuka vastaa
- alkushowsta
- sisällön tuottamisesta mediakuutiolle
- ottelun aikaisesta viihteestä
- soittolistasta (kuka siihen pääsee vaikuttamaan)
- LED kaukalon käytöstä tai sen käytönpuutteesta ja potentiaalista
Jne...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös