sohvakoutsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Hermes
Näin se varmaan on. Ja sikses olen väärä tyyppi mitään sanomaan, kun en tälläkään kaudella montaa peliä meinaa katsomaan mennä Äijänsuolle, mutta mulle on ihan yks ja se sama minkä biisin tahdissa Lukko tulee jäälle tai mitä muuta karkeloa siihen pelin alkuun sisältyy.
Viime kaudella kiinnitin harvoissa paikalla katsomissani peleissä siihen että musiikki soi kovalla, mutta ei sekään minua häirinnyt kunhan asian pistin merkille.
Mulle se peli on se mitä menen halliin katsomaan ja muu on välttämätöntä pahaa jota ilman kyllä tulisin toimeen oikein mainiosti. Tiedän olevani vähemmistön edustajana tässä asiassa, tai ainakin mitä tämän ketjun kirjoittajiin tulee.
Näinhän se varmasti on vielä monellekkin kannattajalle, että Äijänsuolle tullaan katsomaan peliä, muu oheistoiminta on sivuseikkaa. Voisin jopa itseni laskea näihin.
Kuitenkin jos mietitään sitä, miten saataisiin houkuteltua varsinkin nuorempaa väkeä lisää katsomoon, pitäisi panostaa enemmän koko iltaan. Näin saataisiin ihmisille myös muistijälki muustakin kuin pelitapahtumasta