Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 474 128
  • 2 942

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Päivitettyä tietoa lipputilanteesta kotimatseista.

LS24:
Lukko saa ottaa halliin vain puolet sen kapasiteetista, eivätkä seisomapaikat ole käytössä. Siksi Ticketmasterin palvelussa kaupan olleet pääsyliput myytiin loppuun alle tunnissa.

Länsi-Suomen kestotilaajilla on kuitenkin mahdollisuus päästä paikan päälle todistamaan voittoputken jatkumista tai sen katkeamista.

Kestotilaajille on Länsi-Suomen asiakaspalvelussa Susivuorentiellä myynnissä lippuja kuuden euron erikoishintaan. Kestotilaajan kuponkietu on voimassa myös ensi torstain KalPa-ottelussa. Lippuja myydään maksimissaan kaksi asiakasta kohti. Lippuja on rajoitettu erä. Asiakaspalvelu on auki arkisin klo 8-16.

Päivitetty tieto lippujen loppuunmyynnistä kello 12.55. Länsi-Suomen etukuponkilippuja on jäljellä Jukurit-, KalPa- ja Sport-otteluihn.

Edit: Ja se Conquest of Paradise soimaan prkl!
 
Viimeksi muokattu:

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän noita irtolippuja jää juuri yhtään myyntiin, kun 50% kapasiteetista ottaa myydyt kausarit sekä RY:n toimihenkilöiden ja junnujen kausikortit pois. Toivottavasti firmojen kausarien käyttöaste olisi korkea.

Hallin kapasiteetti on 4500 sis seisomakatsomon.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hallin kapasiteetti on 4500 sis seisomakatsomon.
Onko tämä se lukema josta 50% lasketaan? Oetan että se pelastusviranomaisten sallima maksimihenkilömäärä on se joka merkkaa. Muistikuva että se olisi enemmän ja Lukko ihan omatoimisesti alimitoittanut tuon täyden tuvan.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko tämä se lukema josta 50% lasketaan? Oetan että se pelastusviranomaisten sallima maksimihenkilömäärä on se joka merkkaa. Muistikuva että se olisi enemmän ja Lukko ihan omatoimisesti alimitoittanut tuon täyden tuvan.
Jep, tuosta lukemasta lasketaan. Eli kapasiteetti on seuraavissa peleissä 2250.

Edit: Se ”huono” puoli tuossa on jos ajatellaan puhtaasti taloudellisesti niin eipä tuosta Lukolle isoa pottia tule kun irtolippuja päästään myymään vain jokunen sata.
Kausareista rahat on saatu ja samoin yrityslipuista, eli uuden rahavirran lisäys on lopulta aika pieni. Toki kioskituotoista yms sitten tulee osansa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Onko tämä se lukema josta 50% lasketaan? Oetan että se pelastusviranomaisten sallima maksimihenkilömäärä on se joka merkkaa. Muistikuva että se olisi enemmän ja Lukko ihan omatoimisesti alimitoittanut tuon täyden tuvan.
No ainakin jokaisessa paikassa ilmoitetaan, että 4500.

Eli 2250 maksanutta paikalla. Aika irvokasta jos siellä istuskelee 1000 katsojaa paikanpäällä. Toki myönnän että on hankalaa toimia näidennkausikorttilaisten kohdalla. Heillä kuuluu paikka siellä olla, mutta sitten ne jotka eivät paikalle tule. Heitäkin löytyy, erityisesti firmojen kausareista.

Ehkä olisi voinut olla "etuosto-oikeus" tiettyyn aikaan mennessä ja sen jälkeen kapasiteetti julkiseen myyntiin. Toki aika säätämistä sekin olisi.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saataisiinko Kotona - Äijänsuolla huuto mukaan taas Jukurit peliin
Tämän toivoin joskus (ja toivon yhä) palaavan kannatushuutojen repertuaariin. Sain pari kautta sitten kuitenkin vastauksen siihen miksei huutoa ole hetkeen kuultu, tai ei ainakaan silloin kun itse olen ollut hallilla. Olin seisomakatsomossa ja RB:n capo jakoi seisomakatsomon siten, että n. puolivälistä oikea ja vasen puoli, toinen huutaa Kotona ja toinen Äijänsuolla. Kyseessähän on "vuoropuhelu". Sitten lähdettiin kokeilemaan ja eihän siitä mitään tullut. Osa Äijänsuolla huutajista lähtivät jo Kotona huutoon, jolloin Äijänsuolla kaikui ponnettomasti. Lopulta capo totesi ettei ollut tarpeeksi porukkaa katsomossa/ketkä lähtivät huutoon mukaan. Huuto siis varmasti onnistuu kunhan tarpeeksi moni lähtee mukaan ja joku saa organisoitua ihmiset huutamaan oikeaan tahtiin oikeaa sanaa.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ehkä olisi voinut olla "etuosto-oikeus" tiettyyn aikaan mennessä ja sen jälkeen kapasiteetti julkiseen myyntiin. Toki aika säätämistä sekin olisi.
Mahdollisesti näin olisi ehkä toimittukkin, nyt vaan aikataulu ei mahdollistanut tätä.
Muutaman päivän varoaika josta vielä viikonloppu vie yli puolet, joka taas on yritysten kannalta hankala sopia asioista.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mahdollisesti näin olisi ehkä toimittukkin, nyt vaan aikataulu ei mahdollistanut tätä.
Muutaman päivän varoaika josta vielä viikonloppu vie yli puolet, joka taas on yritysten kannalta hankala sopia asioista.

Varmasti näin. Olisi hyvä jos tuo vapaa kapasiteetti saataisiin käyttöön. Organisaatiolle rahaa ja mahdollisimman monelle mahdollisuus tulla paikanpäälle.
 

senilix

Jäsen
Minä ainakin käytin etuosto-oikeuttani viime keväänä ja minusta asia on sillä selvä.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä ainakin käytin etuosto-oikeuttani viime keväänä ja minusta asia on sillä selvä.
Minä taas ajattelen juuri päinvastoin; jos en jostain syystä pääse paikalle, antaisin ilomielin paikan Lukolle uudelleen myytäväksi siihen peliin, ja joukkue saisi jonkun muun kannattamaan heitä minun tyhjälle tuolilleni - ja rahat Lukolle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr

senilix

Jäsen
Minä taas ajattelen juuri päinvastoin; jos en jostain syystä pääse paikalle, antaisin ilomielin paikan Lukolle uudelleen myytäväksi siihen peliin, ja joukkue saisi jonkun muun kannattamaan heitä minun tyhjälle tuolilleni - ja rahat Lukolle.
Mitkä rahat?
Kausikortit on maksettu viime syksynä elo-syyskuun vaihteessa.
Tarkoitatko, että Lukko myisi paikan kahteen kertaan?
Vai palauttaisi kausikortin haltijalle lipun hinnan? Aikamoinen ruljanssi syntyisi.

Ihan henkilökohtaisesti. Luulin syksyllä kahteen kertaan, että peli jää väliin. Mutta yllättäen ehdin molempiin - ensimmäisellä erätauolla. Paikka odotti minua katsomossa.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitkä rahat?
Kausikortit on maksettu viime syksynä elo-syyskuun vaihteessa.
Tarkoitatko, että Lukko myisi paikan kahteen kertaan?
Sitä juuri tarkoitan - varmaan olisikin aika hankala järjestää, mutta kelpaisi minulle hyvin. Minulla on aika paljon matkaa hallille ja siitäkään syystä lähipiirissä ei ole ketään, kelle lipun voisin eteenpäin laittaa, enkä jaksaisi sen eteen nähdä mitään suunnatonta vaivaa. Mutta minulle kätevää olisi, jos saisin ilmoittaa toimistolle, että en pääse johonkin peliin, saatte myydä sen eteenpäin. Ja tietenkään kenenkään kausikorttilaisen ei tarvitsisi tällaisessa haaveilemassani järjestelyssä vapauttaa paikkaansa myyntiin, vaikkei itse olisikaan tulossa, silooin ei vain vapauttaisi sitä uudelleen myyntiin.

Nyt, kun hallille saa ottaa noin vähän porukkaa, se olisi vain minusta jotenkin kätevä järjestely ja seura saisi hiukan enemmän lipputuloja.
 

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos kausikortti on kirjattuna ylös mobiilisovellukseen, niin senhän pystyy antamaan kaverille lainaan sovelluksen kautta jos ei itse pääsekään hallille, kunhan molemmilta sovellus löytyy.
On muuten vallan mainio toimintamalli Lukolta tämä. Itse olen sitä tiiviisti käyttänyt, kun en pääse. Ja harmittavan harvoin pääsen. Saapa seura kioski/kaljarahoja silloinkin kun en itse pääse ja multa tuo ei ole pois. Luulen, että tulevaisuudessa kun askeleet suuntaa pois Raumalta, niin kannatuksen vuoksi seisomakausarin ostan. Vallankin kun sitä voi noin hyödyntää. Aina löytyy joku jolle kelpaa ja silloin kun sattuu itse pääsemään, niin saa patruunana kävellä sisään.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän noita irtolippuja jää juuri yhtään myyntiin, kun 50% kapasiteetista ottaa myydyt kausarit sekä RY:n toimihenkilöiden ja junnujen kausikortit pois. Toivottavasti firmojen kausarien käyttöaste olisi korkea.

Hallin kapasiteetti on 4500 sis seisomakatsomon.
Ei noita RY:n lippuja ole nyt rajoitusaikana ollut kuin rajoitettu määrä. Pitänyt hakea toimistolta lippu erikseen. En muista nyt määriä, mutta epäilen ettei noita ole nyt kuin muutamia, jos yhtäkään.
 

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Dire Straits Money for nothing alun kitarariffi pitäisi soida heti ottelun alussa kun kiekko tippuu jäähän. Se sopi siihen kyllä erinomaisesti. Ei taida enää nykyisin soida.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Onko Porissa samat rajoitukset? Yleisöä näkyy olevan Ässät - JYP matsissa 780 katsojan verran.
Eri rajoitukset ovat voimassa. Porissa näköjään otettiin seisomakatsomoon yleisöä, mutta Raumalla ei käytössä. Tosin tämä ilmeisesti Lukon oma päätös? Vaiko kaupungin linjaus? Ei oikein selkeästi sanottu miksi seisomaan ei pääse(tai oli viittaus turvallisuuteen).
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Eri rajoitukset ovat voimassa. Porissa näköjään otettiin seisomakatsomoon yleisöä, mutta Raumalla ei käytössä. Tosin tämä ilmeisesti Lukon oma päätös? Vaiko kaupungin linjaus? Ei oikein selkeästi sanottu miksi seisomaan ei pääse(tai oli viittaus turvallisuuteen).

Käsittääkseni Rauman kaupunki vaatii numeroituja paikkoja.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koittakaas mahdollisuuksien mukaan lainata kausaria jollekin, jos ette pääse tänään matsiin. On meinaan harmi juttu, jos "loppuunmyydyssä" hallissa on lopulta puolitoista tuhatta silmäparia, jos kausarilaisia on jäänyt paljon kotiin. Itsekin olen tänään estynyt, niin lainasin tutulle. Lukon sovelluksen kautta onnistuu vaivattomasti.

Tästä toki ollut ylempänä jo keskusteluakin, mutta muistutuksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös