Onkohan tämä koronapassi käytössä vai onko siitä luovuttu?
Ainakin 15.2. asti haudattu.Tietääkseni koronapassi on menneen talven lumia.
Meidän firmalla on 6 kpl kausareita ja usein ei niille ollut ottajia lainkaan. Vain muutamassa pelissä taisi mennä kaikki, mut eiköhän ne nyt taas 'kaupaksi' käy, kun Lukko on liekeissä. Siihen en usko, että kovin moni joka kausaristaan itse maksaa, jättäisi peleissä käymättä muuten kuin puoli pakolla. Firmat sitten eri asia.Olisi muuten mielenkiintoista tietää kuinka moni lipun hankkineista jää kotiin. Kausikorttilaisia ja ilmaislippulaisia ne tietysti pääasiassa on.
Ainakin 15.2. asti haudattu.
Totta kai on etusijalla. Nehän on lipun pelistä jo maksanutkin.Hieno homma, että pääsee taas katsomaan kiekkoa paikan päältä. Vielä kun selventäisivät, että ketä sen 50% muodostaa. Eli onko kausikortin omistajat etusijalla vai miten.
Tietääkö joku miten toimitaan firmojen ns. Voucher-lippujen kanssa.
Eli siis lippujen jotka vaihdetaan hallilla haluamaasi paikkaan. Onko näissä ollut jotain että pitää vaihtaa etukäteen toimistolla tms?
Katselin vain että noita näytti olevan työpaikalla iso nivaska jäljellä eikä niitä mun lisäksi juurikaan kukaan käytä. Viime kauden lippujakin näytti olevan viereisessä kasassa parisenkymmentä käyttämättä.
Eikös kausaripaikat ole merkitty teipillä?Se että pääseekö kausarilla välttämättä ihan omalle paikalleen nyt kun on tämä 50% rajoitus niin se on sitten toinen asia, peliä pääsee varmasti katsomaan jos vaan halliin saa sen 50% kapasiteetista ottaa.
Tuskin kyllä 50% kapasiteetin rajoituksilla pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään. Tai ainakin suuresti ihmettelen, jos pääsisi.Opiskelijana toki pääsisin ilmaiseksi sisään, mutten tiedä voiko ilmaiseksi varata paikkoja etukäteen.
Opiskelijat pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään, pääsi ainakin syksyllä kun oli 50% kapasiteetit voimassa.Tuskin kyllä 50% kapasiteetin rajoituksilla pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään. Tai ainakin suuresti ihmettelen, jos pääsisi.
Vastaus itse kysymykseen, että ei satavarmana voi varata ilmaispaikkoja. Pääset helpommalla, kun ostat vain sen lipun.
On ne ainakin toistaiseksi olleet mutta en tiedä miten uusimpien säädösten mukaan, joutuvatko jotenkin hajauttamaan paikkoja ettei istuta liian lähekkäin?Eikös kausaripaikat ole merkitty teipillä?
Eikö tuo tullut vasta joskus lokakuun lopussa, kun peleissä sai käydä rajoituksetta? Eikä alussa ollut 50% kapasiteettiä, vaan taisi olla jotain 75-80 luokkaa.Opiskelijat pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään, pääsi ainakin syksyllä kun oli 50% kapasiteetit voimassa.
Olin joulukuussa pelissä viimeksi. Silloin oli kyllä seisomokatsomokin käytössä.Eikö tuo tullut vasta joskus lokakuun lopussa, kun peleissä sai käydä rajoituksetta? Eikä alussa ollut 50% kapasiteettiä, vaan taisi olla jotain 75-80 luokkaa.
Mutta itse en siis usko hetkeäkään, että opiskelijat pääsevät nyt ilmaiseksi sisään, kun ei ole edes seisomakatsomo käytössä.
Joo mutta nyt ei ole seisomakatsomo käytössä ja on 50% kapasiteetti.Olin joulukuussa pelissä viimeksi. Silloin oli kyllä seisomokatsomokin käytössä.
Mitkä säädökset? Aiemmin kun yleisöä saanut ottaa sen 50 %, nii kaikki istuneet samassa sumussa ylemmillä riveillä ja alimmat rivit tyhjinä.On ne ainakin toistaiseksi olleet mutta en tiedä miten uusimpien säädösten mukaan, joutuvatko jotenkin hajauttamaan paikkoja ettei istuta liian lähekkäin?
Viimeksi kun oli 50% täyttöaste niin ei päässyt ilmaiseksi haalareillakaan, kuten ei myöskään varusmiehet yms. Epäilen vahvasti että pääsisi nyttenkään, ainakin varmistaisin toimistolta ennen kuin lähtisin kohti hallia.Opiskelijat pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään, pääsi ainakin syksyllä kun oli 50% kapasiteetit voimassa.