Löytyikin tuo sovelluksesta. Eli multa saa kausarin tänään ja torstaina lainaksi, jos joku haluaa.Miten tuollaisen kausarin saa täältä Porista lainattua Raumalle? Mulla olis seisomaan mutta tällä viikolla ei töiden vuoksi pääse paikalle.
Ja loppui yhtä nopeasti kun alkoi!Nyt soi Vangelis hallissa! Kylmät väreet.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Mikään muu ei koskaan ole nostanut sitä samaa fiilistä kuin tuomareiden ja vierasjoukkueen valuminen kentälle pimeässä hallissa pienten buuausten ja Vangeliksen soidessa taustalla... Siihen sitten itse kotijoukkueen sisääntulobiisi soimaan mikä on sitten koskaan valittukkaan ja sitten kun joukkueet on kokonaisuudessaan saapunut jäälle niin valot halliin ja kuuluttaja huutaa avauskentälliset ja sitten kun valmistaudutaan aloitukseen niin Dire Straitsin Money for nothing soimaan tai siitä biisin alusta se rummutuspätkä ja ei muutaku kiekko jäähän ja peliä. Jotenkin näin se oli joskus ja mulle ainakin tämä jos mikä toi sen kunnon fiiliksen ennen pelin alkua. Toivottavasti tähän palattaisiin vielä takaisin...Tässä kun mikään muu ei varsinaisesti vituta niin ottelutapahtumien musiikille pitäisi keksiä jotain. Kaiken maailman purkkapopit ja tiktok-biisit pois ja tunnelmaa nostattavaa rockia tilalle.
Ja se Vangelis sinne kohtaan mihin se kuuluu.
No koska makuasioista ei voi muuta kuin kilistellä, niin en edes alota. Olen vain eri mieltä.Tästä olen täysin samaa mieltä. Mikään muu ei koskaan ole nostanut sitä samaa fiilistä kuin tuomareiden ja vierasjoukkueen valuminen kentälle pimeässä hallissa pienten buuausten ja Vangeliksen soidessa taustalla... Siihen sitten itse kotijoukkueen sisääntulobiisi soimaan mikä on sitten koskaan valittukkaan ja sitten kun joukkueet on kokonaisuudessaan saapunut jäälle niin valot halliin ja kuuluttaja huutaa avauskentälliset ja sitten kun valmistaudutaan aloitukseen niin Dire Straitsin Money for nothing soimaan tai siitä biisin alusta se rummutuspätkä ja ei muutaku kiekko jäähän ja peliä. Jotenkin näin se oli joskus ja mulle ainakin tämä jos mikä toi sen kunnon fiiliksen ennen pelin alkua. Toivottavasti tähän palattaisiin vielä takaisin...
Juu kyllähän toista mieltä saa ja kuuluukin olla :) Enkä nyt aloita taistelua mutta haluaisin kuitenkin kuulla sinun mielipiteesi ja ideasi (jos haluat kertoa) ja tottakai muidenkin koska niistä voisi aina poimia jotain ja laittaa eteenpäin jotta tapahtumasta saisi mahdollisimman monipuolisen ja viihdyttävän.No koska makuasioista ei voi muuta kuin kilistellä, niin en edes alota. Olen vain eri mieltä.
Mulle kelpais!Täältä saa joku halukas kausarin lainaksi.
Kannusta Lukko voittoon ja toivotaan huomiselle voittoisaa illanjatkoa!Mulle kelpais!
Kun nyt mainitsit, niin jossain vaiheessa taisi tuollaisia valoja olla.Menee hiukan off topicciin ja menneisyyteen. Muistanko aivan väärin mutta joskus siellä 2004/2005 ennen peliä jotkut spottivalot heijastettiin Areenan yläpuolelle "taivaisiin".? Muistaako joku muu myös vai onko mieleni tepposia?
Näin olin muistavinani. Pienet pojan silloiset silmät eivät valehdelleet!Kun nyt mainitsit, niin jossain vaiheessa taisi tuollaisia valoja olla.
Sen puolestaan muistan oikein hyvin, kun aina Lukon kotivoiton jälkeen joku ampui ilmatykärin tms.
Yritän ehtiä jossain välissä antamaan ehdotuksia. Nyt ihan oikeasti elämä potkii takaisin. Keskityn siihen.Juu kyllähän toista mieltä saa ja kuuluukin olla :) Enkä nyt aloita taistelua mutta haluaisin kuitenkin kuulla sinun mielipiteesi ja ideasi (jos haluat kertoa) ja tottakai muidenkin koska niistä voisi aina poimia jotain ja laittaa eteenpäin jotta tapahtumasta saisi mahdollisimman monipuolisen ja viihdyttävän.
Lainaan itseäni tuolta mediaketjusta, jossa avauduin LED-elementtien nurjemmasta puolesta. Vedänpä nyt kuitenkin sanoja hieman takaisin. Hankinta on pidemmän päälle harkittu, ja kyllä sillä varmasti saadaan ottelutapahtumasta elämyksellisempi, mikä on tosi tärkeää asiakkaiden (siis muidenkin kuin ydinkannattajien) saamiseksi paikalle. En minäkään etäfanina tykkää katsella CMoresta puolityhjää Äijänsuota, kun kaikki paikallisetkin ovat jääneet kotiin katsomaan peliä telkusta. Siinä kun sitten Kalle pyörittää voittavaa organisaatiota ja hankkii meille CHL-pelejä pelattaviksi kausi toisensa perään, niin on myös helpompi ja halvempi vaihtaa ne strutsilogot plankkeihin enteriä painamalla kuin tapetoimalla. Voi myös olla niin, että valaistu laita ei häiritse silmää samalla tavalla paikan päällä kuin telkkarista katsottuna. Edelleenkin pidän periaatteestani, että pelin käydessä mitään ylimääräistä valojen liikettä en soisi näkeväni. Esim. sen kotipäädyn takana olevan mainostaulun voisi siirtää hallin muihin tiloihin tai kärrätä suoraan SER-jätteeksi. Ampukoot Sissos ne Ässien ja Tepsin logot paskaksi sitten vaikka siinä laitamainoksessa pelikatkon aikana tai mediakuution alla olevassa kiekurassa.Toivottavasti ei. Pidän NHL:ää joissakin asioissa turhankin konservatiivisena instituutiona, mutta yksi "pyhä" asia, jossa eurooppalaiset liigat työntävät itseään takamatkalle ovat nämä pelin seuraamista häiritsevät visuaaliset elementit, kuten kaukalon lähellä vilkkuvat valomainokset ja ne maaliverkkoon ommellut R-kioskitarrat. Nokia Arena on varmasti hieno, mutta tavallisiin laitoihin verrattuna valoa hohkaavat LED-laidat eivät minusta anna ainakaan TV-katsojalle samanlaista mahdollisuutta keskittyä siihen missä kiekko menee. Ihan sama juttu futiksen katsomisen kanssa. Enkä edes ole epileptikko.
Tuskin. Eiköhän näillä ledeillä haeta lisää mainostajia. Siis lisää rahaa.Voitaisiinko led-mainosten kautta vähentää mainoksia pelipaidoissa? Mainostajat saisi saman näkyvyyden, katsojat tyylikkäämmät peliasut