Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 474 128
  • 2 942

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietääkseni koronapassi on menneen talven lumia.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisi muuten mielenkiintoista tietää kuinka moni lipun hankkineista jää kotiin. Kausikorttilaisia ja ilmaislippulaisia ne tietysti pääasiassa on.
Meidän firmalla on 6 kpl kausareita ja usein ei niille ollut ottajia lainkaan. Vain muutamassa pelissä taisi mennä kaikki, mut eiköhän ne nyt taas 'kaupaksi' käy, kun Lukko on liekeissä. Siihen en usko, että kovin moni joka kausaristaan itse maksaa, jättäisi peleissä käymättä muuten kuin puoli pakolla. Firmat sitten eri asia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Firmojen paikathan Äijänsuolla jäävät aika usein tyhjiksi.

Mutta omasta liki 30 vuoden kausikorttikokemuksestani voin sanoa, että kyllä piti pää olla kainalossa mikäli peli jäi väliin. Iltavuoro ei ollut mikään este peliin menolle, mistä tietysti kiitos työnantajalle ja työkavereille.

Nyt olen toista kautta ilman korttia ja Äijänsuota. Suurin syy on tietysti tämä Korolla ja sen aiheuttamat ongelmat. Mutta tiedä vaikka vielä joskus palaisinkin Äijänsuolle, kausikortilla taikka satunnaisesti ja piti sen oikeastaan jo tänä syksynä tapahtuakin mutta ensin alkoi Lukon peli takkuamaan ja sitten olikin taas portit kiinni.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ainakin 15.2. asti haudattu.

Teoriassa siis. 15.2 asti haudattu sen suhteen, että ei voi vapautua rajoituksista koronapassilla, mutta toimija saa itse päättää käyttääkö passia.

Lukko instan puolella vastaili vastaaviin kysymyksiin että tiedottaa asiasta mah.pian.
 

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Hieno homma, että pääsee taas katsomaan kiekkoa paikan päältä. Vielä kun selventäisivät, että ketä sen 50% muodostaa. Eli onko kausikortin omistajat etusijalla vai miten.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noista kausareista vielä. Kaikilla ry:n toimihenkilöillähän ja junnuilla on kanssa "kausarit" halliin. En tiedä miten noi lasketaan kokonaismääriin. Korollan aikana on tosin pitänyt käydä hakemassa toimistolta erikseen lippu koska ollut yleisömäärissä rajoituksia. Mutta eipä tuosta itselläni ole oikein ollut apuja. Muistelisin, että viime ja tällä kaudella olisin oman joukkueen velvollisuuksien mennessä edelle, ehtineeni ottelua katsomaan kaksi vai kolme kertaa. En mennyt kuitenkaan mennyt vaan katsoin Teliasta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Hieno homma, että pääsee taas katsomaan kiekkoa paikan päältä. Vielä kun selventäisivät, että ketä sen 50% muodostaa. Eli onko kausikortin omistajat etusijalla vai miten.
Totta kai on etusijalla. Nehän on lipun pelistä jo maksanutkin.
Kyllä mä ainakin nostaisin ison metelin, jos olisin peliin menossa kausarin kanssa ja ovella sanottaisiin njet…
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tietääkö joku miten toimitaan firmojen ns. Voucher-lippujen kanssa.

Eli siis lippujen jotka vaihdetaan hallilla haluamaasi paikkaan. Onko näissä ollut jotain että pitää vaihtaa etukäteen toimistolla tms?

Katselin vain että noita näytti olevan työpaikalla iso nivaska jäljellä eikä niitä mun lisäksi juurikaan kukaan käytä. Viime kauden lippujakin näytti olevan viereisessä kasassa parisenkymmentä käyttämättä.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Totta helvetissä kausikorttilaiset ovat etusijalla pääsemässä halliin. Osittain sen takia kausareita ostetaankin jotta sinulla on ”varma” pääsy peliin vaikka ottelu myytäisiin loppuun. Se että pääseekö kausarilla välttämättä ihan omalle paikalleen nyt kun on tämä 50% rajoitus niin se on sitten toinen asia, peliä pääsee varmasti katsomaan jos vaan halliin saa sen 50% kapasiteetista ottaa.

Edit: Muistelenko väärin mutta eikös Lukolla ole perinteisesti myytynä se 1500-1800 kausaria per kausi. Tähän varmaan kuuluu myös yritysten liput. Eli ei noita lippuja yleiseen myyntiin sitten lopulta ihan älyttömästi vapaudu.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tietääkö joku miten toimitaan firmojen ns. Voucher-lippujen kanssa.

Eli siis lippujen jotka vaihdetaan hallilla haluamaasi paikkaan. Onko näissä ollut jotain että pitää vaihtaa etukäteen toimistolla tms?

Katselin vain että noita näytti olevan työpaikalla iso nivaska jäljellä eikä niitä mun lisäksi juurikaan kukaan käytä. Viime kauden lippujakin näytti olevan viereisessä kasassa parisenkymmentä käyttämättä.

Ainakin niiden "Parhaat paikat" - vouchereiden kohdalla Lukko ilmoitti joulukuun lopussa, että viime kauden/syyskauden voucherit käyvät kahdessa seuraavassa pelissä, jotka pelataan yleisölle.

Nyt kapasiteetti on pienempi mutta Lukko ilmoitti tiedottavansa tarkemmista käytännöistä lisää ensi viikon alussa.

Veikkaan, että vouchereille tulee jatkoaikaa. Kaikkia lippuja ei pysty nyt käyttämään.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jaahas, en tiedä onko uhka vai mahdollisuus lähteä Raumalle katsomaan peliä tiistaina tai torstaina. Jos onkin (tällä kapasiteetilla) loppuunmyyty halli niin tulee turha (ja pitkä) reissu täältä Turusta. Opiskelijana toki pääsisin ilmaiseksi sisään, mutten tiedä voiko ilmaiseksi varata paikkoja etukäteen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Opiskelijana toki pääsisin ilmaiseksi sisään, mutten tiedä voiko ilmaiseksi varata paikkoja etukäteen.
Tuskin kyllä 50% kapasiteetin rajoituksilla pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään. Tai ainakin suuresti ihmettelen, jos pääsisi.

Vastaus itse kysymykseen, että ei satavarmana voi varata ilmaispaikkoja. Pääset helpommalla, kun ostat vain sen lipun.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tuskin kyllä 50% kapasiteetin rajoituksilla pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään. Tai ainakin suuresti ihmettelen, jos pääsisi.

Vastaus itse kysymykseen, että ei satavarmana voi varata ilmaispaikkoja. Pääset helpommalla, kun ostat vain sen lipun.
Opiskelijat pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään, pääsi ainakin syksyllä kun oli 50% kapasiteetit voimassa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Opiskelijat pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään, pääsi ainakin syksyllä kun oli 50% kapasiteetit voimassa.
Eikö tuo tullut vasta joskus lokakuun lopussa, kun peleissä sai käydä rajoituksetta? Eikä alussa ollut 50% kapasiteettiä, vaan taisi olla jotain 75-80 luokkaa.

Mutta itse en siis usko hetkeäkään, että opiskelijat pääsevät nyt ilmaiseksi sisään, kun ei ole edes seisomakatsomo käytössä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Eikö tuo tullut vasta joskus lokakuun lopussa, kun peleissä sai käydä rajoituksetta? Eikä alussa ollut 50% kapasiteettiä, vaan taisi olla jotain 75-80 luokkaa.

Mutta itse en siis usko hetkeäkään, että opiskelijat pääsevät nyt ilmaiseksi sisään, kun ei ole edes seisomakatsomo käytössä.
Olin joulukuussa pelissä viimeksi. Silloin oli kyllä seisomokatsomokin käytössä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On ne ainakin toistaiseksi olleet mutta en tiedä miten uusimpien säädösten mukaan, joutuvatko jotenkin hajauttamaan paikkoja ettei istuta liian lähekkäin?
Mitkä säädökset? Aiemmin kun yleisöä saanut ottaa sen 50 %, nii kaikki istuneet samassa sumussa ylemmillä riveillä ja alimmat rivit tyhjinä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eli tuolla on nyt jokainen kausaripaikka varattuna jo hallista. Vielä jos tuonne kävelee jotkut haalarit päällä sisään niin kuinkahan monta paikkaa tuonne jää enää "maksavalle" katsojalle?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Opiskelijat pääsee haalareilla ilmaiseksi sisään, pääsi ainakin syksyllä kun oli 50% kapasiteetit voimassa.
Viimeksi kun oli 50% täyttöaste niin ei päässyt ilmaiseksi haalareillakaan, kuten ei myöskään varusmiehet yms. Epäilen vahvasti että pääsisi nyttenkään, ainakin varmistaisin toimistolta ennen kuin lähtisin kohti hallia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös