Pfeeniks Goats
Jäsen
Paljon enemmänkin voisi olla kaikkea. Erilaista.
Hyvä, että yrittävät.
Annetaan yrittää.
Hyvä, että yrittävät.
Annetaan yrittää.
Miksi ei lähtisi? Nimenomaan pitää lähteä, että saadaa myös muitakin asiakkaita hallille kuin niitä, jotka tulevat yleensä/aina muutenkin.
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin.
Niin kauan kun ei pelata sateenkaariottelua niin kaikki tällaiset teemaillat käy.
Tai edes Virta & co. jotkut zombiemaalaukset naamalla.
Parastahan tuossa olisi, että Lukon pelaajatkin olisi maskeerattu teeman mukaan. Tai edes Virta & co. jotkut zombiemaalaukset naamalla.
Minä ainakin lähden. En tarvitse edes naamaria ja vaatteetkin on ne samat mitkä aina arkena ja pyhänä.Eiköhän se huomenna nähdä kuinka hyvin ihmiset tuohon pukeutumiseen lähtee. (lue tuskin lähtee)
Jokainen pelaaja voisi pukeutua joksikin joukkuekaverikseen ja yrittäisi esittää tätä.Parastahan tuossa olisi, että Lukon pelaajatkin olisi maskeerattu teeman mukaan. Tai edes Virta & co. jotkut zombiemaalaukset naamalla.
...on ihan riittävää. Vrt. Atte Mäkinen. Ja Kukkonenkin on vitusti huonompi pakki.Vainio voisi pukeutua Viking Lineksi. Se perkeleen takaperin luistelusta etuperin luisteluun kääntyminen.
Niin kauan kun ei pelata sateenkaariottelua niin kaikki tällaiset teemaillat käy.
Ihan turhaa jalustalle nostamista minun mielestä, ei siellä yhtään heteroiden teemapeliäkään pelata. Lätkä on lätkää, oli se pelaaja minkä sukupuolinen tai suuntautumisen omaava kaveri tahansa.Mikä sateenkaariottelussa sun mieltä pahoittaisi? Mä arvoistaisin, jos Lukko olisi mukana esim. kuin Ilves tänään.
Mikä sateenkaariottelussa sun mieltä pahoittaisi? Mä arvoistaisin, jos Lukko olisi mukana esim. kuin Ilves tänään.
No tämähän se on juuri pride-pelin idea. En oikein ymmärrä miksi jollain olisi jotain asiaa vastaan.Lätkä on lätkää, oli se pelaaja minkä sukupuolinen tai suuntautumisen omaava kaveri tahansa.
Sen verran äijänsuollakin kuuluu vielä homohuutoja, että tuskin olisi yhtään huonoa kävijäkuntaa tuosta valistaa. Mutta tosiaan, mielestäni olisi hyvä lisä, jos noissa sateenkaariotteluissa esim kuuluttaja kertoisi että homon huutelu ei ole enää vuonna 2019 kauhean fiksua. Nyt tuo on vähän päälleliimattua, jotain konkretiaa olisi hyvä saada.Vastaan nyt kaverin puolesta, vaikka minulta ei mitään kysytty. Jos Lukko haluaa järjestää seksuaalivähemmistölle suunnatun teemaottelun, niin fine. En minä siitä yöunia menetä, eikä asia minua liikuta suuntaan taikka toiseen, koska menen katsomaan aina sitä itse päätapahtumaa sinne.
Nykyaikana homous on niin luonnollinen asia, että ei sen pitäisi olla sen ihmeellisempää, kuin sen että joku sattuu olemaan vasenkätinen. Asiaa ja teemaa kuitenkin pusketaan mielestäni jo liiallisuuksiin ja koitetaan joka välissä seksuaalivähemmistöä saada keskusteluun.
Kuten sanoin, asia on jo niin luonnollinen etten näe miksi siitä täytyy jatkuvasti olla keskustelemassa ja aatetta viedä jokaiseen tapahtumaan.
Sen verran äijänsuollakin kuuluu vielä homohuutoja, että tuskin olisi yhtään huonoa kävijäkuntaa tuosta valistaa. Mutta tosiaan, mielestäni olisi hyvä lisä, jos noissa sateenkaariotteluissa esim kuuluttaja kertoisi että homon huutelu ei ole enää vuonna 2019 kauhean fiksua. Nyt tuo on vähän päälleliimattua, jotain konkretiaa olisi hyvä saada.
Juuri siksi näille otteluille onkin tilausta. Se huutelu kun ei ole yläasteella sen soveliaampaa kuin eläkepäivinäkään.Huutelua homoksi kertoo lähinnä katsojan omasta henkisestä tasosta. Yleensä nämä olivat muotia jossain yläasteella, kun muuta ei keksitty.
Juuri siksi näille otteluille onkin tilausta. Se huutelu kun ei ole yläasteella sen soveliaampaa kuin eläkepäivinäkään.