Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 471 021
  • 2 942

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja kuinkahan mones Halloween-teemapeli tämä jo on, kolmas ainakin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Halloween-teema ja vastassa Mikkelin Jukurit. On kyllä saatanan pelottava yhdistelmä, mistä puuttuu ainoastaan että perjantai olisi kuukauden 13. päivä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Miksi ei lähtisi? Nimenomaan pitää lähteä, että saadaa myös muitakin asiakkaita hallille kuin niitä, jotka tulevat yleensä/aina muutenkin.

Kyllä minä nyt mieleni pahoitin.

Kaipa tuo mukaan lähteminen Halloweeniin tuo sitten rahoja Lukon kirstuun? Toivon niin, kun en asialle muuta järkevää selitystä keksi.

Pahoittelen, että mielesi pahoitin. Jatketaan Lukon kannustamista pienistä erimielisyyksistä huolimatta.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Niin kauan kun ei pelata sateenkaariottelua niin kaikki tällaiset teemaillat käy.

Eiköhän se huomenna nähdä kuinka hyvin ihmiset tuohon pukeutumiseen lähtee. (lue tuskin lähtee)
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Niin kauan kun ei pelata sateenkaariottelua niin kaikki tällaiset teemaillat käy.

Jos en vallan väärässä ole, niin ainakin TPS pelannee ainakin
yhden ottelun sateenkaaren väreissä. Olisiko Ilves ollut toinen?

Janne Puhakkaan toki liittyvät.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Parastahan tuossa olisi, että Lukon pelaajatkin olisi maskeerattu teeman mukaan. Tai edes Virta & co. jotkut zombiemaalaukset naamalla.
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Nyt on Pekan sitten helppo selittää pelin jälkeen että peli oli kammottavaa ja hiuksia nostattavaa!
Pelaajat luistelivat kuin zombiet vailla määränPÄÄtä. Vastustajan maalia vartioi joku HÄMÄHÄKKImies. Koskisen Mattikin oli keittänyt kahvista sellaista MYRKKYÄ. Ja te toimittajatkin olette sellaisia V...un VERENIMIJÖITÄ!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Parastahan tuossa olisi, että Lukon pelaajatkin olisi maskeerattu teeman mukaan. Tai edes Virta & co. jotkut zombiemaalaukset naamalla.
Jokainen pelaaja voisi pukeutua joksikin joukkuekaverikseen ja yrittäisi esittää tätä.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Vainio voisi pukeutua Viking Lineksi. Se perkeleen takaperin luistelusta etuperin luisteluun kääntyminen.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vainio voisi pukeutua Viking Lineksi. Se perkeleen takaperin luistelusta etuperin luisteluun kääntyminen.
...on ihan riittävää. Vrt. Atte Mäkinen. Ja Kukkonenkin on vitusti huonompi pakki.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Mikä sateenkaariottelussa sun mieltä pahoittaisi? Mä arvoistaisin, jos Lukko olisi mukana esim. kuin Ilves tänään.
Ihan turhaa jalustalle nostamista minun mielestä, ei siellä yhtään heteroiden teemapeliäkään pelata. Lätkä on lätkää, oli se pelaaja minkä sukupuolinen tai suuntautumisen omaava kaveri tahansa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Teemaotteluthan on oikein kiva lisä. Kotona pelataan kuitenkin n. 30 matsia, niin eiköhän siihen muutama teemaottelu mahdu mukaan. Lapsethan noista tykkää, eli mikäjottei. Miten muuten tuo teema näkyy hallilla? Onko esim kummitusmusiikkia tms vai pelkästään jotain pukuja hallihenkilökunnalla?

Sateenkaariottelukin saisi täältä peukun.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikä sateenkaariottelussa sun mieltä pahoittaisi? Mä arvoistaisin, jos Lukko olisi mukana esim. kuin Ilves tänään.

Vastaan nyt kaverin puolesta, vaikka minulta ei mitään kysytty. Jos Lukko haluaa järjestää seksuaalivähemmistölle suunnatun teemaottelun, niin fine. En minä siitä yöunia menetä, eikä asia minua liikuta suuntaan taikka toiseen, koska menen katsomaan aina sitä itse päätapahtumaa sinne.

Nykyaikana homous on niin luonnollinen asia, että ei sen pitäisi olla sen ihmeellisempää, kuin sen että joku sattuu olemaan vasenkätinen. Asiaa ja teemaa kuitenkin pusketaan mielestäni jo liiallisuuksiin ja koitetaan joka välissä seksuaalivähemmistöä saada keskusteluun.

Kuten sanoin, asia on jo niin luonnollinen etten näe miksi siitä täytyy jatkuvasti olla keskustelemassa ja aatetta viedä jokaiseen tapahtumaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Lätkä on lätkää, oli se pelaaja minkä sukupuolinen tai suuntautumisen omaava kaveri tahansa.
No tämähän se on juuri pride-pelin idea. En oikein ymmärrä miksi jollain olisi jotain asiaa vastaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Vastaan nyt kaverin puolesta, vaikka minulta ei mitään kysytty. Jos Lukko haluaa järjestää seksuaalivähemmistölle suunnatun teemaottelun, niin fine. En minä siitä yöunia menetä, eikä asia minua liikuta suuntaan taikka toiseen, koska menen katsomaan aina sitä itse päätapahtumaa sinne.

Nykyaikana homous on niin luonnollinen asia, että ei sen pitäisi olla sen ihmeellisempää, kuin sen että joku sattuu olemaan vasenkätinen. Asiaa ja teemaa kuitenkin pusketaan mielestäni jo liiallisuuksiin ja koitetaan joka välissä seksuaalivähemmistöä saada keskusteluun.

Kuten sanoin, asia on jo niin luonnollinen etten näe miksi siitä täytyy jatkuvasti olla keskustelemassa ja aatetta viedä jokaiseen tapahtumaan.
Sen verran äijänsuollakin kuuluu vielä homohuutoja, että tuskin olisi yhtään huonoa kävijäkuntaa tuosta valistaa. Mutta tosiaan, mielestäni olisi hyvä lisä, jos noissa sateenkaariotteluissa esim kuuluttaja kertoisi että homon huutelu ei ole enää vuonna 2019 kauhean fiksua. Nyt tuo on vähän päälleliimattua, jotain konkretiaa olisi hyvä saada.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sen verran äijänsuollakin kuuluu vielä homohuutoja, että tuskin olisi yhtään huonoa kävijäkuntaa tuosta valistaa. Mutta tosiaan, mielestäni olisi hyvä lisä, jos noissa sateenkaariotteluissa esim kuuluttaja kertoisi että homon huutelu ei ole enää vuonna 2019 kauhean fiksua. Nyt tuo on vähän päälleliimattua, jotain konkretiaa olisi hyvä saada.

Huutelua homoksi kertoo lähinnä katsojan omasta henkisestä tasosta. Yleensä nämä olivat muotia jossain yläasteella, kun muuta ei keksitty.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Huutelua homoksi kertoo lähinnä katsojan omasta henkisestä tasosta. Yleensä nämä olivat muotia jossain yläasteella, kun muuta ei keksitty.
Juuri siksi näille otteluille onkin tilausta. Se huutelu kun ei ole yläasteella sen soveliaampaa kuin eläkepäivinäkään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juuri siksi näille otteluille onkin tilausta. Se huutelu kun ei ole yläasteella sen soveliaampaa kuin eläkepäivinäkään.

Kuten sanoin, ei minua suuntaan tai toiseen hetkauta, kun asian pitäisi olla niin normaali ettei moisesta edes tarvitsisi keskustella. Jos järjestetään, niin toivottavasti auttaisi ahdasmielisiä, jos ollaan järjestämättä niin sitten ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Taitavat olla homo-huutelijat onneksi jo aika marginaalinen osa katsojista. Niiden vuoksi ei tarvitse mielestäni mitään pride-otteluita järjestää ainakaan niin, että alettaisiin peliasuihin koskemaan. Joku sateenkaariteippi mailassa (heh) on ihan ok. Mitään tyyppejä ei tarvita myöskään sulka perseessä korostamaan tapahtumaa, koska ei siellä ole enää cheerleadereitakaan. Eli sukupuolineutraalisti mennään ja hyvä niin.

Urheilu on urheilua. Olit sitten mikä hyvänsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös