Minulla on edelleen sama toive mitä olen täällä aikaisemminkin esittänyt, eli hillityn värisiä ja yksinkertaisia pienellä Lukko-logolla varustettuja vaatteita joita voisi pitää arkivaatteena myös tällainen tylsä tyyppi joka suostuu käyttämään ainoastaan mustia tai harmaita T-paitoja.
Onhan tuollaiset siniset ja keltaiset, näyttävän näköiset ja värikkäät vaatteet kivoja laittaa päälle hallille kun menee peliä katsomaan, mutta en ainakaan minä halua niin räikeitä vaatteita arkikäytössä pitää kun en muutenkaan tosiaan tykkää käyttää kuin lähinnä mustia ja harmaita vaatteita. Ja kun täällä toisella puolella suomea asuu eikä Lukon peleihin kovin usein pääse niin silloin nuo Lukon fanituotteet jäävät käytännössä käyttämättä. Vaikka Lukon värit ovat sininen ja keltainen niin ei niitä kaikissa tuotteissa ole pakko käyttää.
Esimerkiksi seuraavanlaisia tuotteita kaipailisin:
- Musta/tumman harmaa T-paita jossa ihan pienellä hihassa Lukko-logo (väri harmaa/musta)
- Musta lippalakki jossa esim. harmaa Lukko-logo pienellä
- Musta peruspipo pienellä Lukko-logolla
- Musta/tumman harmaa huppari jossa hillitty Lukko-teksti/Lukko-logo
- Lukko-Reinot
Ja nuo kun vielä olisi tehty laadukkaista materiaaleista siten että kestäisivät isältä pojalle niin noista olisin valmis maksamaankin.
Tässä muutamia esimerkkejä mielestäni tyylikkäistä KalPa:n fanituotteista. Siellä on nimittäin oivallettu juuri tuo että fanituotteista voidaan tehdä myös sellaisia että niitä voi käyttää muuallakin kuin hallilla. Tämänkaltaisia vaatteita haluaisin myös Lukolta:
- Pipoja
- Naisten paita (Tästä tarkoitin nimenomaan tuota painatusta)
- Huppari