Lukon fanituotteet

  • 118 655
  • 472

Ylämummo

Jäsen
Tuolla Ässäin poikain palstalla oli vastaava ketju ja ajattelin että pitäähän meilläkin olla. Eli millaista löytyy? Mitä vanhempaa ja harvinaisempaa, sen parempi...

Mulla on ainakin alkuperäinen single Hariolaxin Lukko-laulusta ja vanha muki, jossa on Saarikosken kuva - on muistaakseni saatu jotenkin tilattua jonkin SM-liigan keräilykuvien oheistuotteena? Lisäksi tietysti jokunen vanha pelipaita sekä kaulahuivi ja pipo about 70-luvulta.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tallessa on vielä 70-luvun lopulla lahjaksi saadut Lukko-pipo sekä vanha kunnon Lukko-takki. Olisivatko tulleet Vanhan Pukin kontissa jouluna 1979, ellen nyt ihan väärin muista. Toinenkin takki löytyy, 80-luvun alusta kun se edellinen kävi pieneksi, ilmeisesti vuodelta 1981.

Luonnollisesti minulla on paljon Lukkoaiheisia paitoja, sekä t- että collegesellaisia. Kuten myös tuota kirjallisuutta, esim. Tähtien virta sekä viimeisin eli Kultainen hetki - kantavat siivet.
 
Viimeksi muokattu:

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on kanssa alkuperaisena tuo sininen vinyylisinkku jossa Nama poikki o vast ja lukko-laulu.

Muuten ei loydy kuin vanhalla logolla oleva lukkopipo, vanha logo T-paita ja joitain tarroja.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itteltäni löytyy seuraavat fanikamat: Viiri, 2 collegepaitaa, 1 kauluspaita, 1 T-paita, 1 pelipaita,kaljamuki, pinssi, kaulaliina, lukkotakki 80-luvulta,tarroja ja pullonavaaja. Kirjallisuutta löytyy myös.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Varsinaista fanitavaraa ei taida löytyä, mutta Kuusiston ja Vehmasen mailat löytyy sekä Laihon pelipaita ammoisilta ajoilta. Vanhoja kausijulkaisuja on ainakin 70-luvun loppupuolelta. Nämä nyt tuli pikaisesti mieleen. Niin ja tietenkin kirjat Lämäri lähtee sydämmestä ja Tähtien virta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vanha virttynyt Lukko-pipo 70-luvun lopulta löytyy varmaan jostain vaatehuoneen periltä jos vaan jaksaisi etsiä. Vanhalla kettulogolla varustettu lippis on nykyisin vielä käytössä. Tähtien Virta -teos koristaa kirjahyllyä.
 

Trojan

Jäsen
Ei oo hirveesti Lukon fanituotteita hankittu silla niiden design on niin amatoorimainen. Eetu -kettu nayttaa enemman koiralta kuin viekkaalta ketulta. Jos vanhaa logoa ei voida ottaa kokonaan kayttoon, hyva idea olisi lanseerata jonkin sortin throwback tai classic fanituote -sarjan joka kayttaisi tata vanhaa logoa.
 
Viestin lähetti Trojan
Ei oo hirveesti Lukon fanituotteita hankittu silla niiden design on niin amatoorimainen. Eetu -kettu nayttaa enemman koiralta kuin viekkaalta ketulta. Jos vanhaa logoa ei voida ottaa kokonaan kayttoon, hyva idea olisi lanseerata jonkin sortin throwback tai classic fanituote -sarjan joka kayttaisi tata vanhaa logoa.

Näin on, sitä kettua olen aina vihannut, en tajua, miksi Lukko nimisen joukkueen piti tuollainen logo ottaa.

Itse omistan Lukon kausikirjan 1993-1994 ja 1999-2000.
Joskus mulla oli lippu, ja Pekka Peltolan fanipaita(joka oli oikeastaan isoveljeni.) mutta ne ovat johonkin kadonneet jo kauan sitten.
(Uuden)Fanipaidan hankkimista olen miettinyt, rahaa toki olisi ensin taiottava jostain.
 

Ylämummo

Jäsen
Classic-sarja

Classic-sarja on jo olemassa - toki siinä on vasta muutama tuote, esim. pari kangasmerkkiä. Mun mielestä kettu on ihan ok. Varmasti kettu-tuotteita myydään enemmän - luulisin ainakin nuorempia faneja miellyttävän enemmän...
 
Kalenteri

Kaipa tämäkin voidaan fanituotteeksi laskea, joten tähän ketjuun ajattelin tästä kirjoitella.

Eli sainpa sitten äitimuorilta tämän uuden Lukko-kalenterin myöhästyneenä joululahjana.
Mielenkiintoisia, ja varsin hauskoja kuvia (mm. Roloson lyömässä pesäpalloa lätkämailalla ja Gill lakaisemassa maalinedustaa harjalla(tässä taitaa olla se todellinen Lakaisija :)
Torkki ja Koivisto taas ovat innostuneet poseraamaan varsin rohkeissakin kuvissa.
Varsin hauska kokonaisuus kertakaikkiaan.
Onkos kenelläkään muulla tätä kalenteria?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Kalenteri

Viestin lähetti Lakaisija
Onkos kenelläkään muulla tätä kalenteria?

Ässät-pelistä hankin kalenterin itselleni. Hauskoja kuvia tosiaan. Tokekin on päässyt toteuttamaan salaisen unelmansa poseerata rintsikkakaupassa kylie tädin kuva taustalla ;).
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Kalenteri

Viestin lähetti Lakaisija

Varsin hauska kokonaisuus kertakaikkiaan.
Onkos kenelläkään muulla tätä kalenteria?

Hep! Minulla on. Hyvä idea tuollainen hauskasti ja asiallisesti kuvitettu kalenteri. Eikä loppujen lopuksi ollut edes pahan hintainen.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseltäni löytyy Lukon kaulahuivi, mutta siihen ne sitten taitavatkin jäädä. Joskus ammoisina aikoina olen myös omistanut Lukon lipun ja fanipaidan, mutta näistä ainakin lippu on varmaan jo teillä tietämättömillä. Fanipaita on todennäköisesti jossain laatikossa ja siinä on muistaakseni Alatalon nimi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jaa... fanituotteita

Mulla... ähh(punastus), mun pojalla on seuraavia.

-Lukkolippu
-Kettulippu
-fanipaita ( #72 Wallinheimo)
-Lukkopinssi
-Kettupinssi
-logokiekkoja useita
-Montreal maila (Keskinen) ja siinä joukkueen 89-90 nimmarit
-helvetisti kortteja ja nimmareita
-50cm/80cm taulu, siihen kohdistettuna spottivalo
-kaikkee muuta sälää
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Itseltä löytyy vanha lukkolippu (missä vanha logo) ja ainakin Roussonin ja Lehdon julisteet. Mutta kaikki ovat jossain vintin pimennossa siellä kotiseudulla.

Rolosonin paidasta lähetin kyselyn, saas nähdä onko niitä vielä mahdollista varata. Tuskinpa. Sellainen olisi aika komea.
 
Viestin lähetti psychodad
Rolosonin paidasta lähetin kyselyn, saas nähdä onko niitä vielä mahdollista varata. Tuskinpa. Sellainen olisi aika komea.

Miteköhän muuten Hal "Sweeper" Gillin paitojen kanssa?
Kyllä niillekin varmasti ottajia löytyisi, voisi itsekin harkita.
Ei vaan taida Lukko myydä niitä samalla tavalla jokaisen pelin jälkeen?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Lakaisija
Miteköhän muuten Hal "Sweeper" Gillin paitojen kanssa?
Kyllä niillekin varmasti ottajia löytyisi, voisi itsekin harkita.
Ei vaan taida Lukko myydä niitä samalla tavalla jokaisen pelin jälkeen?

Sekin kelpaisi mainiosti! Hyvä idea, täytyypä laittaa kysymystä vielä perään.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti psychodad
Rolosonin paidasta lähetin kyselyn, saas nähdä onko niitä vielä mahdollista varata. Tuskinpa. Sellainen olisi aika komea.

Epäilen, että ovat kaikki menneet, sillä itse varasin kohta tuon ilmoituksen jälkeen ja olin jonossa 20. Kaverini oli 21.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kohta Roli onkin 20 ottelua pelannut joten taidat pian saada paitasi! Onnittelut täältä. Täytyy toivoa että toistavat saman kampanjan Gillin kanssa, sekin kelpaisi mainiosti.
 
Viestin lähetti psychodad
Kohta Roli onkin 20 ottelua pelannut joten taidat pian saada paitasi! Onnittelut täältä. Täytyy toivoa että toistavat saman kampanjan Gillin kanssa, sekin kelpaisi mainiosti.

Voi vaan olla ainakin meikäläisen tapaisella 177 senttisellä hepulla melkoinen näky tuollainen kaksimetriselle äijälle tarkoitettu paita ;-)
Mutta kyllä jos ne lupaavat Gillin paitoja ruveta myymään, niin pitää kokoerosta huolimatta pistää harkintaan tuollaisen paidan ostaminen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minulle tuskin on liian iso, vaikken Gillin pituinen olekaan. Kymmenen senttiä sinne tai tänne. Gameworneissa on vielä sekin plussa, että alla on ollut varusteet, joten tällaiset vähemmän urheilullisetkin kaverit saattavat niihin mahtua. Rolin paita saattaisikin olla vähän lyhyt.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mitä ne noista Rolosonin paidoista pyytää? Gillin paitoja voisi ehkä saada halvemmalla, koska niitä tuskin hingutaan niin paljoa kuin Rolosonin (jos olisi vastaava paita/peli kampanja). Mutta epäilen kuitenkin että Kilille ei mitään omaa paitasettiä ole tehty vaan kaupan on ainoastaan koti- ja vieraspaita kauden jälkeen. Näin hinta voi nousta kovaksikin koska tällöin kysyntä voittaa tarjonnan.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti korkki
Mitä ne noista Rolosonin paidoista pyytää? Gillin paitoja voisi ehkä saada halvemmalla, koska niitä tuskin hingutaan niin paljoa kuin Rolosonin (jos olisi vastaava paita/peli kampanja). Mutta epäilen kuitenkin että Kilille ei mitään omaa paitasettiä ole tehty vaan kaupan on ainoastaan koti- ja vieraspaita kauden jälkeen. Näin hinta voi nousta kovaksikin koska tällöin kysyntä voittaa tarjonnan.

150 ekua per paita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös