Lukon fanituotteet

  • 118 926
  • 472

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelipaita

Viestin lähetti Lakaisija
Lukolla on muuten ollut aikaisemmin tapana myydä kaikken pelaajien syyskauden paidat juuri näihin tammikuun aikoihin, mutta nyt ei ole kuulunut kyllä mitään.

Mikä paitamyynnissä on periaate? siis onko niitä jokaiselle halukkaalle vaiko vain 1 kpl kutakin?

Fanikamaa itselläni on loistava kalenteri ja kettu tarrat auton laseissa, ihan muiden vitutukseksi, jos se sattuisi vaikkapa Porissa joskus parkkiksella seisomaan. Pari kertaa on ollut ja tarrat ovat yhä paikallaan, porilaiset ovat sitten kohteliaita!

Pelipaita voisi kyllä kiinnostaa....
 
Käsittääkseni nyt myydään jokaisen pelaajaan syyskaudella käyttämä paita sekä koti, että vieras(?) (paitsi varmaan Rolosonin, koska hänen paitojaan myydään jokaisen ottelun jälkeen.)

On lähes jokaisena vuonna ollut jonkun aito paita tarkoitus hankkia, mutta jotenkin tuo on aina jäänyt.
Toporowski, Yli-Torkko, Pettinen, Pirnes, Gill, Saarela, jonkun noista se paita voisi olla, minkä hommaisin.

Oliskohan siellä Bartekin #18 myynnissä, takuuvarma hittituote?
:-)
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Gillin paitaa ei ainakaan saa, soitin heti aamulla, ja olin itse asiassa tiedustellut sitä jo viime viikolla sähköpostitse, mutta se oli jo mennyt. No, ehkä sitten keväällä? Ainakin ottivat varauksen vastaan kevään paitaan.

Harmittavaa sinänsä, varmasti löytyisi Gillin paidoillekin ostajia joten hänelle niitä voisi myös kunnon kasan tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti psychodad
Gillin paitaa ei ainakaan saa, soitin heti aamulla, ja olin itse asiassa tiedustellut sitä jo viime viikolla sähköpostitse, mutta se oli jo mennyt. No, ehkä sitten keväällä?

Harmittavaa sinänsä, varmasti löytyisi Gillin paidoillekin ostajia joten hänelle niitä voisi myös kunnon kasan tehdä.

Onko molemmat (sekä koti, että vieras) paidat myyty?

Ja tätähän ihmeteltiin jo aiemmin, että miksi Gillin kanssa ei samanlaista kampanjaa voinut tehdä, olisihan ne kaikki varmasti kaupaksi menneet...
Vai onkohan se sitten niin, että Gillin kokoiselle kaverille on vaikeampi tehdä noita uusia paitoja kun Rolille?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ilmeisesti on kaikki myyty, olisivat varmasti minulle myyneet Gillin paidan jos niitä vielä olisi ollut. Mielestäni lukon sivuilla oltiin kyllä myymässä vain keltaisia paitoja, niillä lukko kai pelaakin lähes kaikki ottelut?
 
Joo, niinhän tuolla sivuilla tosiaan näyttää lukevan, että keltaiset paidat vaan ovat myynnissä.
Eihän Lukko tosiaan noilla sinisillä montaa peliä kaudessa pelaa, vissiin vaan vieraspelit Kärppiä, SaiPaa ja Ilvestä vastaan, ei taida olla muita joukkueita, joita vastaan noita käytetään?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Gillin paitaa tuli itsekin kyseltyä aamulla, mutta vesiperähän siitä tuli. Tuota sinistä ei tosiaankaan paljoa käytetä, joten ne ovat ilmeisesti sen verran hyvässä kunnossa ettei tarvi uusia. Saipa ja Ilveshän ovat ne joita vastaa sinisellä pelataan vieraissa(Kärpät pelaa mustalla kotonaan). Yks per neesa toimistolla sanoivat olevan myynnissä.

Parhaat on tainneet mennä jo, joten jollei nopeasti toimi saa Lakaisijan mainitseman "hittituotteen" tai tyytyä puken paitaan.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Juuh! Kävinpä itsekkin toimistolla heti sen auettua, mutta jo silloin oli myyty Gillin, Toporowskin, Saarelan, Niskalan, Pettisen, Porkan ja Koiviston paidat, joten luultavasti ne on ostettu tai varattu jo ennen virallista myyntiä. Lisäksi sanottiin että Hämäläisen, Yli-Torkon eikä Yli-Junnilan paitoja myydä ollenkaan. Syytä siihen ei kyllä kerrottu.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Dexu
Lisäksi sanottiin että Hämäläisen, Yli-Torkon eikä Yli-Junnilan paitoja myydä ollenkaan. Syytä siihen ei kyllä kerrottu.
Eepi halunnee pitää viimeisen kauden paitansa ihan itse muistona. (Ihan oletushan tuo lopettaminen on, mutta epäilisin olevani oikeassa)

On muuten halpoja nuo paidat. Ässät myi viime kautiset paidat 200 Eurolla. Ilves taisi pyytää vielä rutkasti enemmän.

EDIT: Lisää ihmettelyä: Fanipaita 90E, aito pelipaita 100E... Kumpihan kannattaisi ottaa.

(PS. Mulla on muuten sellaisen pelaajan aito pelipaita jonka tasoista teidän joukkueessa ei ole ikinä ollut eikä tule, mutta ei ole hallin katosta otettu ;))
 
Viimeksi muokattu:

Belander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä koti/vieras-paidat tulevat uusina joka kausi. Moni liigajoukkue antaa pelaajilleen omaksi vieraspaidan kauden jälkeen. Joten siinä syy miksi vieraspaitoja ei ole myynnissä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Gilliä yleisön pyynnöstä

Lukon sivut kertovat, että runsaan kysynnän takia myös Gillin pelipaidat tulevat myyntiin ilmeisesti tyyliin "roli". Hinta on sama kuin rolinkin paidoissa eli tuo 150e. Siitä sitten vaan varaamaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Dexu
Juuh! Kävinpä itsekkin toimistolla heti sen auettua, mutta jo silloin oli myyty Gillin, Toporowskin, Saarelan, Niskalan, Pettisen, Porkan ja Koiviston paidat, joten luultavasti ne on ostettu tai varattu jo ennen virallista myyntiä.

Äsken soittelin toimistolle ja ylläolevasta listasta Koiviston ja Porkan paidat olivat vielä myynnissä. No nyt ei ole Porkan paita enää. :) En tiedä onko Dexu nähnyt unta vai onko noita Tonien paitoja sitten useampia. Tonton paidan varasin veljelleni ja Saarelan kevään paidan itselleni. Täytyy toivoa hartaasti, että mitään ihmeellistä ei satu ja Saarelan paita tulee myyntiin keväällä.

Gillin paita olisi hyvä hommata, jotta voisi sitten tosiraumalaisena mennä RMJ:een telttailemaan. Gillin paita tietysti telttana. ;)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Soitto Lukon toimistoon selvensi, ettei Gillin paidat ole käytettettyjä tyyliin "roli" :(, vaan vain samanlaisia kuin Gill käyttää otteluissa(musta tää on pelkkä fanipaita). Ilmeisesti kaikki halukkaat saavat moisen. Eipä tullut kauppoja.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Viestin lähetti LukkoUkko79
Äsken soittelin toimistolle ja ylläolevasta listasta Koiviston ja Porkan paidat olivat vielä myynnissä. No nyt ei ole Porkan paita enää. :) En tiedä onko Dexu nähnyt unta vai onko noita Tonien paitoja sitten useampia.

Niin no en sitten tiedä, että mitä se toimiston täti eilen jutteli, että puhuiko ihan pehmoisia, vai onko poikien paitojen varaukset peruutettu, mutta ainakaan eilen aamulla näiden herrojen paidat eivät enää olleet saatavilla!
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti L4E
Soitto Lukon toimistoon selvensi, ettei Gillin paidat ole käytettettyjä tyyliin "roli" :(, vaan vain samanlaisia kuin Gill käyttää otteluissa(musta tää on pelkkä fanipaita). Ilmeisesti kaikki halukkaat saavat moisen. Eipä tullut kauppoja.

Aika naurettavaa että 150e kehtaa pyytää tavallisesta paidasta.

Tollasen saisi halvemmalla sitten kun ostaisi ilman nimeä ja numeroa paidan ja teetättäisi muualla Gillin nimen ja numeron siihen :)
 
Viimeksi muokattu:

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti L4E
Soitto Lukon toimistoon selvensi, ettei Gillin paidat ole käytettettyjä tyyliin "roli" :(, vaan vain samanlaisia kuin Gill käyttää otteluissa(musta tää on pelkkä fanipaita). Ilmeisesti kaikki halukkaat saavat moisen. Eipä tullut kauppoja.

Tuntuu kummalta ettei matsissa käytettyjä paitoja myytäisi. Eihän se vaatisi muuta, kun huoltajan vaihtavan uuden paidan Gillin paikalle joka pelissä, jos kerran mies nimmarinsakin vetää näihin käyttämättömiin.

Vai onko nämä paidat sitten pienempiä kuin miehen pelissä käyttämät? Nuo aidot pelipaidat voisivat olla hauskan näköisiä pienemmän kokoisen Lukko-fanin päällä ja tästäkö mahtaa olla kysymys, jos aitoja ei myydä.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Repolainen
Tuntuu kummalta ettei matsissa käytettyjä paitoja myytäisi. Eihän se vaatisi muuta, kun huoltajan vaihtavan uuden paidan Gillin paikalle joka pelissä, jos kerran mies nimmarinsakin vetää näihin käyttämättömiin.

Vai onko nämä paidat sitten pienempiä kuin miehen pelissä käyttämät? Nuo aidot pelipaidat voisivat olla hauskan näköisiä pienemmän kokoisen Lukko-fanin päällä ja tästäkö mahtaa olla kysymys, jos aitoja ei myydä.

aidon kokoisia ovat, eli samoja teettävät mitä Gillille normaalisti.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tietääkö kukaan mistä voisi saada Lukko-kaulahuivin? Ihme kyllä, mutta tuolta Lukon kotisivuilla ei fanituotteista kaulahuivia löydy ollenkaan.
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
jupster kirjoitti:
Tietääkö kukaan mistä voisi saada Lukko-kaulahuivin? Ihme kyllä, mutta tuolta Lukon kotisivuilla ei fanituotteista kaulahuivia löydy ollenkaan.

Vaikka olen täysin tietämätön Lukon fanituotteista, niin eikö niitä hallilla ole saatavilla?
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Idän ihme kirjoitti:
Vaikka olen täysin tietämätön Lukon fanituotteista, niin eikö niitä hallilla ole saatavilla?


Totta muuten. ;) Harvemmin vaan tulee Raumalla käytyä, joten pitänee pistää sukulaiset asialle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Enpä ole fanituotekioskin luona viime vuosina käynyt aikaa tappamassa, mutta jollei Lukon sivuilla ole mainintaa kaulahuivista, niin tuskinpa sellaista halliltakaan löytyy, luulen mä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Roku kirjoitti:
Enpä ole fanituotekioskin luona viime vuosina käynyt aikaa tappamassa, mutta jollei Lukon sivuilla ole mainintaa kaulahuivista, niin tuskinpa sellaista halliltakaan löytyy, luulen mä.


Seuraavan kerran kun matsissa käyt, niin viitsitkö katsaista löytyykö valikoimasta sellaista? :)

Tiedän kyllä, että niitä on ollut ainakin myynnissä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Detroit Red Wings
Viime kaudella niitä kaulahuiveja ainakin oli, joten eiköhän niitä vieläkin myydä. 100% varma en tosin ole.
 
Mitä vittua?

Onkos joku ostanut tällä kaudella fanipaidan nimellä ja numerolla painatettuna?

Jos ei, niin ei välttämättä kannatakaan, itse meinasin ostaa, mutta kaverin ostettua paidan huomasin, että pelaajan nimi on paitaan painatettu nuppineulan kokoisilla kirjaimilla, numero sen sijaan taitaa olla ihan normaalinkokoinen.

Taidan sittenkin odottaa, että aidot paidat tulevat myyntiin joulun jälkeen, eivätkös ne ole olleet sen 90 euroa, eli 20 euroa kalliimmat kuin nuo hiirenpaskapainatus-paidat?
Kyllä sen verran voi ekstraa maksaa, sillä nuo fanipaidat näyttävät suoraan sanottuna naurettavilta...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
jupster kirjoitti:
Tietääkö kukaan mistä voisi saada Lukko-kaulahuivin? Ihme kyllä, mutta tuolta Lukon kotisivuilla ei fanituotteista kaulahuivia löydy ollenkaan.


Itse kyselin kanssa kaulahuiveja fanikioskilta ja sanoivat ettei niitä ole. Tulee kuulemma myyntiin myöhemmin talvella. Saas nähdä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös