Lukon fanitoiminta ja -matkat kaudella 2014–2015

  • 61 757
  • 261
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Viimeksi muokattu:

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin tuosta videosta ei mulle selviä missään vaiheessa onko peli käynnissä vai ei kun liput heiluu. Oletetaan että peli on käynnissä kun suurin osa lipuista on alhaalla. Tuolloin heiluu vain tietyssä osassa katsomoa liput lähes koko ajan (ihan takana -> ei peitä kaikkien näkyvyyttä) ja satunnaisesti siellä täällä (ei häiritse jatkuvasti). Eli videon väki osaa mielestäni käyttäytyä fiksummin kuin taannoisessa pelissä ja lippugaten nyt aiheuttanut nuori herrasmies.

Eli edelleen en löydä vastausta alkuperäiseen kysymyksen. Ellei nyt sitten vastaus ollut kaiken kattava lutuuri.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Niin tuosta videosta ei mulle selviä missään vaiheessa onko peli käynnissä vai ei kun liput heiluu. Oletetaan että peli on käynnissä kun suurin osa lipuista on alhaalla. Tuolloin heiluu vain tietyssä osassa katsomoa liput lähes koko ajan (ihan takana -> ei peitä kaikkien näkyvyyttä) ja satunnaisesti siellä täällä (ei häiritse jatkuvasti). Eli videon väki osaa mielestäni käyttäytyä fiksummin kuin taannoisessa pelissä ja lippugaten nyt aiheuttanut nuori herrasmies.

Eli edelleen en löydä vastausta alkuperäiseen kysymyksen. Ellei nyt sitten vastaus ollut kaiken kattava lutuuri.

Kun videossa heilutellaan muutamaa lippua niin koko katsomo seuraa tiivisti ja intesitiivisesti kentälle joten jos siellä ei kovin hienoa jääkonetta ole pörräämässä kentällä niin melko selvästi siellä on peli käynnissä.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun videossa heilutellaan muutamaa lippua niin koko katsomo seuraa tiivisti ja intesitiivisesti kentälle joten jos siellä ei kovin hienoa jääkonetta ole pörräämässä kentällä niin melko selvästi siellä on peli käynnissä.
Eli edelleen jäi vastaus olennaiseen epäselväksi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Johan täällä on taas ongelmat. Joko on Iltalehteen soiteltu?
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli vastaus on: kun täällä kysyt asiallisesti jotain niin mitään järkevää ei vastaukseksi saa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Zalmonellan mielestä on ok heilutella vitun isoa lippua pelin aikana ja estää muiden näkyvyys kentälle, koska jossain muuallakin tehdään niin? Hyvä asenne.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No eikös tämä ole helppo ratkaista, jos toista harmittaa lippujen heiluttelu pelin käydessä ja toista tästä asiasta urputtaminen; älkää heilutelko niitä lippuja niin ei tartte urputtaa.

Itse olen kaikenlaisen kannattamisen kannattaja, mutta pelin aikana ei lippua tietenkään heilutella, jos se estää takanaolevien kentälle näkemisen. Poikkeuksena spesiaalit tifot ym visuaaliset pläjäykset, mutta ei nekään koko peliä kestä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Totta. Itsekkin viihdyn seisomassa ja jos lippu on edessäni välillä ei se haittaa. Ja jos joku yli kaksimetrinen tulee eteeni niin vaihdan paikkaa. Eikö tässäkin olisi voinut vaihtaa paikkaa?

No tietty joo, ymmärrän pointin seisomakatsomon kohdalla. En ole käynyt seisomassa enää vuosiin, enkä tiedä kuinka hyvät näkymät sieltä on, mutta eikös se sellainen tahkojuuston muotoinen katsomonosa ole, ei kovin leveä? Tuollaisen ison lipun liikerata taitaa kattaa aika ison osan seisovien näkökenttää ja tätä silmällä pitäen lipun voisi ehkä laittaa sivuun, kun peli on käynnissä. Tauolla saa heilutella niin paljon, kuin jaksaa.
Meni naurettavaksi pilipali-viestiksi, mutta olkoot.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On se aika tahkojuuston mallinen koko paikka. Ei tarvi olla kuin sopivassa paikassa riittävän isolla lipulla heilutellen (ja ei muuten tarvi olla kovin iso) niin nuin 60% katsomosta ei nää lähemmästä päädystä juuri mitään järkevää. Tämä se taitaa olla mikä eniten närästää. No ehken vähän yläkanttiin...
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
No eikös tämä ole helppo ratkaista, jos toista harmittaa lippujen heiluttelu pelin käydessä ja toista tästä asiasta urputtaminen; älkää heilutelko niitä lippuja niin ei tartte urputtaa.

Itse olen kaikenlaisen kannattamisen kannattaja, mutta pelin aikana ei lippua tietenkään heilutella, jos se estää takanaolevien kentälle näkemisen. Poikkeuksena spesiaalit tifot ym visuaaliset pläjäykset, mutta ei nekään koko peliä kestä.

Paikan vaihto kuuluu tapahtua jos ei kentälle näy. Aika tyhjän päivästä vinkumista asiasta joka on melko yksinkertainen ratkaista tämän mielensä pahoittajan taholta.

Kuten sanoin jo aiemmin, kyllä tapahtumat kuitenkin kuuluu tai tuntee vaikkei sitä aina näe. Eihän osasta seisomokatsomoa näe joka kulmaa kenttääkään kun joku on aina edessä. Tuleeko tästä nyt sitten myös aloittaa porilas-tyylinen itkuvirsi?
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Täysin käsittämätöntä jankkaamista. Matsin käydessä liput eivät heilu, ei kai kenelläkään voi olla tämän suhteen mitään epäselvää? "Vaihtakaa paikkaa"...lipun heiluttaja voi myös halutessaan huiskia pelin käydessä esim. parkkipaikalla.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tai kuten Zalmonellan itse esille tuomassa hyvässä esimerkissä sellaisessa paikassa missä se ei häiritse tai jos häiritsee niin hyvin satunnaisesti heilutetaan ja hyvin lyhyitä pätkiä. Tosin edelleen tuosta esimerkistä ei täysin selviä milloin peli on käynnissä ja milloin on peli on puhallettuna poikki. Tai sitten Ruotsissa on erilaiset säännöt kun peliä ei puhalleta missään vaiheessa poikki...
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Joo ei mua haittaa ollenkaan, jos nuo huiskivat lippujaan kesken pelin, JOS niitä huiskitaan siellä ylärivissä. Nyt vain sattui olemaan tuo yksi urpo, joka heilutti lippua siinä alarivissä peittäen kaiken näkyvyyden siitä b-pisteistä päätyyn. Siinä oli Lukolla hyviä hyökkäyksiä ja paikkoja mutta ei näkynyt kuin tuo lippu.

Kyllähän organisoidulla ryhmällä pitää sen verran olla pelisilmää, ettei estä ryhmään kuulumattomilta näkyvyyttä kentälle?

Tietty tulkaa itse lippuinenne sinne kulmaan ja me muut, jotka haluamme lippujen sijasta nähdä peliä, tulemme siihen keskelle. Sillä paikan vaihdolla tämäkin ratkeaa. Vai mitä? Vai pidättekö vaan liput alhaalla pelin ollessa käynnissä. Ja en todellakaan ollut ainoa, jota vitutti tuo YKSI lipunheiluttaja. Muut RBn jäsenet toimi kuten aina. Liput eivät heiluneet pelin ollessa käynnissä.

En ole tässä koko kannattajaryhmää edes kritisoinut. Vain ja ainoastaan tuota yhtä kännistä teiniä, joka ilmeisesti oli tuoretta verta tuossa ryhmässä? Koska ei käyttäytynyt kuten muut.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Tai kuten Zalmonellan itse esille tuomassa hyvässä esimerkissä sellaisessa paikassa missä se ei häiritse tai jos häiritsee niin hyvin satunnaisesti heilutetaan ja hyvin lyhyitä pätkiä. Tosin edelleen tuosta esimerkistä ei täysin selviä milloin peli on käynnissä ja milloin on peli on puhallettuna poikki. Tai sitten Ruotsissa on erilaiset säännöt kun peliä ei puhalleta missään vaiheessa poikki...

Tai sitten muualla ollaan valovuosia edellä eikä siellä pienistä valiteta. Mene ja tiedä.

Kuitenkin aiheesta on enää turha jatkaa koska kaikki olellinen tuli jo sanottua.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitähän tämä viesti teki täällä? Olen noin 99,9% varma että kirjoitin sen otteluseurantaketjuun.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli valtavana yllätyksenä tuo Saulin poismeno. Vaan kun tarkemmin ajattelee niin eipä miestä ole pariin peliin Äijänsuolla näkynytkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös