Olipa totta tai ei, niin hieno lisämauste huomiselle.
Vitun känninen urpo (valkoinen lippis). Ne liput alas silloin kun peli käy. Muut haluaa katsoa peliäkin eikä vitun isoa sinikeltaista lakanaa.
Jos se nyt olisikin ollut silloin tällöin kuten yleensä mutta nyt tää sankari heilutti sitä lakanaa kesken pelin ja Lukon hyökkäyksen, peittäen koko maalin ja hyökkäysalueen, niin se ei liene edes RB.n tarkoitus? Useampi kävi häntä myös siitä huomauttamassa. Myös järjestysmies.Mitä mä nyt oon käsittäny ni jos sä ostat kannattajakatsomoon lipun niin sillontällön siellä voi joku lippu heilua. Kädet puuskassavoit kai istua niille tarkoitetuilla paikoilla.
Jos se nyt olisikin ollut silloin tällöin kuten yleensä mutta nyt tää sankari heilutti sitä lakanaa kesken pelin ja Lukon hyökkäyksen, peittäen koko maalin ja hyökkäysalueen, niin se ei liene edes RB.n tarkoitus? Useampi kävi häntä myös siitä huomauttamassa. Myös järjestysmies.
Ja vaikka mä katsoisin peliä jalat niskan takana, haluan silti nähdä kentälle.
Miksi? Kyllä kalliin lipun hinnalla siellä pelissä pitää pystyä kentälle näkemään ilman, että yksi idiootti heiluttaa lippua pelin ollessa käynnissä.Hanki sitten sellainen paikka josta näet sen virheettömästi kuten vaikkapa koti-sohvalta.
Miksi? Kyllä kalliin lipun hinnalla siellä pelissä pitää pystyä kentälle näkemään ilman, että yksi idiootti heiluttaa lippua pelin ollessa käynnissä.
Ja kyllä. Jos Lukko ei pelaajasiirtoja tee tässä parin päivän aikana, niin suurin osa tuosta 3500 katsojasta tekee jotain muuta kuin saapuu hallille. Siinäpä lauleskelette keskenään.
Juuri eilen naureskeltiin, että RB valittaa kun kukaan ei lähde heidän kannustukseen mukaan. Mikä ihme se on kun kuuntelee teidän chänttejä. "Tänä vuonna tuleee mestaaaruus.."
Meinaatteko tosiaan, että kukaan muu kuin te alkaisi laulamaan noita viiden minuutin virsiä?
Jos RB edes pari kertaa pelissä haluaisi muun yleisön mukaan, niin se tapahtuisi ainoastaan perinteisellä "Lukko taptaptap" huudatuksella. Ei millään muulla.
Ja ei. Minun mielestäni RB ei ole huono juttu. Ei ollenkaan. Minun ja monen muun mielestä muu yleisö ei vaan lähde noihin mukaan. Mutta perus taputuksiin lähtisi varmasti.
Mutta positiivisen kautta. Imaamia olisi vituttanut puolet enemmän jos olisit nähnyt kentälle.
No pitäiskö alkaa vaatimaan seisomakatsomoa myös niille, jotka katsovat mieluummin peliä eikä lippuja?
Ja tämä oli ensimmäinen kerta nyt kahteen vuoteen, kun joku heilutti lippua pelin ollessa käynnissä. En mielestäni ole ennen tästä asiasta maininnut. Tänne tuo kuitenkin kirjoittaa tuo lipunheiluttaja, niin varmasti voit olla sitä heiluttamatta pelin ollessa käynnissä.
Taisi olla joku uusi kaveri, koska tuollaista ei ole ennen ollut. Tai älkää antako sille enää lippua. Sillä tästä ongelmasta päästään. Yleensä RB ei ainakaan Raumalla noita lippuja heiluttele pelin aikana. Ja se on hyvin toimittu. Eiliselle urpolle sitä lippua ei saa enää antaa. Se vitutti koko toista puolta seisomakatsomoa.
TV:stä katsottuna siellä seisomakatsomossa oli niin paljon ihmisiä ettet sinä kyllä täyttänyt mitään "toista puolta seisomakatsomosta".
Viime kaudella vielä oli vaihtoehto mennä toiseen seisomakatsomoon, jos ei ollut paljon vierasjoukkueen kannattajia, mutta nyt sitä ei enää ole?
En ole sitä mieltä vaan tarkoitin, että tyhjiä paikkoja on löytynyt joka pelistä jossä yhteys kentälle on ollut kiistatonOletko Zalminella siis sitä mieltä, että minun olisi viskattava seisomakausarini mäkeen ja ostettava istumapaikka vastakkaisesta päädystä? Edelleenkään kukaan ei ole kertonut miksi niitä ylipäätään pitäisi heiluttaa pelin ollessa käynnissä?
Koska lutuuri.Voisiko joku nyt kuitenkin vastata tuohon kysymykseen miksi lippua pitää heiluttaa melkein ensimmäisessä rivissä pelin ollessa käynnissä? En löydä mitään järkevää vastausta itse tuohon.