Lukon fanitoiminta ja -matkat kaudella 2014–2015

  • 61 809
  • 261
Tila
Viestiketju on suljettu.

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Hahah mitä toimintaa!
Yksi fanien tehtävä saada vastustajan pelaajat paskomaan alleen, RB tainnut onnistua porissa liian hyvin.
Vaasassakin mestis aikoina niin useasti todistettu mm.Kookoo veskari Mikko Rämön sulamista Red armyn edessä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jep, uskotaan kaikki mitä RB suoltaa. Ei edes nimiä osaa kirjottaa isolla niin eipä siellä välttämättä terävintä porukkaa ole..

Hyvää meteliä RB pitää ja on pitänyt Porissa, mutta en tiedä minkälainen maalivahti paskoo hyvässä tunnelmassa housuunsa. Tietysti Metsola ja kevät '13 on nyt asia erikseen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
PÖÖ-tifo tai joku vastaava olisi nyt paikallaan. Olipa totta tai ei, niin hieno lisämauste huomiselle.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmeisesti vieraskannattajien sijaintia ollaan muuttamassa pysyvästi sinne seisomakatsomon B-päätyyn. En osaa sanoa sitten, että kuinka paljon on ohjailtavuudesta tms. kiinni, mutta ilmeisesti myös Ässien vaihtoaition tuntumaan halutaan rauhaa. Täytyy kyllä sanoa, että ihan helvetin noloa, mikäli tässä on pisaraakaan kyse siitä/totuuspohjaa, että vieraskannattajat ovat liian äänekkäitä.

Mielestäni voisivat tuolla Dortmundissakin alkaa siirtelemään Südtribünea aina päädystä toiseen puoliaikojen välissä, ettei vain vierasjoukkueen maalivahti häiriintyisi.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saavuttiin just poriin ja järkkärien turvallisuuspäällikkö sanoi siirron johtuvan maalivahdin häirinnästä ja pelaajien pyynnöstä. Sanoi myös olevan paöjon riskialttiimpi paikka hallita porukaa.

Voinee unohtaa meriselityksen suippojen toimistolta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuten jokaisessa ketjussa jo olen terhentänyt, kuuntelin peliä YLE Puheelta. Liioittelematta voin sanoa, että taisi olla illan aikana vain yksi välähdys Isomäestä niin ettei taustalta kuulunut Raumam Boikkatte laulua.

Muistakin peleistä kuului yleisön ääntä, mutta lähinnä vain silloin kun kotijoukkue tuuletti maalia.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Vitun känninen urpo (valkoinen lippis). Ne liput alas silloin kun peli käy. Muut haluaa katsoa peliäkin eikä vitun isoa sinikeltaista lakanaa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vitun känninen urpo (valkoinen lippis). Ne liput alas silloin kun peli käy. Muut haluaa katsoa peliäkin eikä vitun isoa sinikeltaista lakanaa.

Mitä mä nyt oon käsittäny ni jos sä ostat kannattajakatsomoon lipun niin sillontällön siellä voi joku lippu heilua. Kädet puuskassavoit kai istua niille tarkoitetuilla paikoilla.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mitä mä nyt oon käsittäny ni jos sä ostat kannattajakatsomoon lipun niin sillontällön siellä voi joku lippu heilua. Kädet puuskassavoit kai istua niille tarkoitetuilla paikoilla.
Jos se nyt olisikin ollut silloin tällöin kuten yleensä mutta nyt tää sankari heilutti sitä lakanaa kesken pelin ja Lukon hyökkäyksen, peittäen koko maalin ja hyökkäysalueen, niin se ei liene edes RB.n tarkoitus? Useampi kävi häntä myös siitä huomauttamassa. Myös järjestysmies.

Ja vaikka mä katsoisin peliä jalat niskan takana, haluan silti nähdä kentälle.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Jos se nyt olisikin ollut silloin tällöin kuten yleensä mutta nyt tää sankari heilutti sitä lakanaa kesken pelin ja Lukon hyökkäyksen, peittäen koko maalin ja hyökkäysalueen, niin se ei liene edes RB.n tarkoitus? Useampi kävi häntä myös siitä huomauttamassa. Myös järjestysmies.

Ja vaikka mä katsoisin peliä jalat niskan takana, haluan silti nähdä kentälle.

Hanki sitten sellainen paikka josta näet sen virheettömästi kuten vaikkapa koti-sohvalta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Hanki sitten sellainen paikka josta näet sen virheettömästi kuten vaikkapa koti-sohvalta.
Miksi? Kyllä kalliin lipun hinnalla siellä pelissä pitää pystyä kentälle näkemään ilman, että yksi idiootti heiluttaa lippua pelin ollessa käynnissä.
Ja kyllä. Jos Lukko ei pelaajasiirtoja tee tässä parin päivän aikana, niin suurin osa tuosta 3500 katsojasta tekee jotain muuta kuin saapuu hallille. Siinäpä lauleskelette keskenään.
Juuri eilen naureskeltiin, että RB valittaa kun kukaan ei lähde heidän kannustukseen mukaan. Mikä ihme se on kun kuuntelee teidän chänttejä. "Tänä vuonna tuleee mestaaaruus.."
Meinaatteko tosiaan, että kukaan muu kuin te alkaisi laulamaan noita viiden minuutin virsiä?
Jos RB edes pari kertaa pelissä haluaisi muun yleisön mukaan, niin se tapahtuisi ainoastaan perinteisellä "Lukko taptaptap" huudatuksella. Ei millään muulla.

Ja ei. Minun mielestäni RB ei ole huono juttu. Ei ollenkaan. Minun ja monen muun mielestä muu yleisö ei vaan lähde noihin mukaan. Mutta perus taputuksiin lähtisi varmasti.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Kyllä mä suosittelen lipun hankkimista toiselta puolelta hallia, jos noin koville ottaa.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Miksi? Kyllä kalliin lipun hinnalla siellä pelissä pitää pystyä kentälle näkemään ilman, että yksi idiootti heiluttaa lippua pelin ollessa käynnissä.
Ja kyllä. Jos Lukko ei pelaajasiirtoja tee tässä parin päivän aikana, niin suurin osa tuosta 3500 katsojasta tekee jotain muuta kuin saapuu hallille. Siinäpä lauleskelette keskenään.
Juuri eilen naureskeltiin, että RB valittaa kun kukaan ei lähde heidän kannustukseen mukaan. Mikä ihme se on kun kuuntelee teidän chänttejä. "Tänä vuonna tuleee mestaaaruus.."
Meinaatteko tosiaan, että kukaan muu kuin te alkaisi laulamaan noita viiden minuutin virsiä?
Jos RB edes pari kertaa pelissä haluaisi muun yleisön mukaan, niin se tapahtuisi ainoastaan perinteisellä "Lukko taptaptap" huudatuksella. Ei millään muulla.

Ja ei. Minun mielestäni RB ei ole huono juttu. Ei ollenkaan. Minun ja monen muun mielestä muu yleisö ei vaan lähde noihin mukaan. Mutta perus taputuksiin lähtisi varmasti.

Kuten sanoin, hae paikkasi sitten sieltä mistä näet kentälle. Mitä helvettiä menet paikaan jossa on meneillään kannatus-toimintaa jos se sinua harmittaa. melko typerää viurutusta sinulta kun kuitenkin asia on ratkaistavissa erittäin helposti.

Ja itsekkään en ollut eilen paikan päällä enkä mene ennen kuin Lukko hankki joukkueen jolla ei kusta katsojia silmään mutta jos et tiedä mistä puhut niin älä osallistu siihen.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
No pitäiskö alkaa vaatimaan seisomakatsomoa myös niille, jotka katsovat mieluummin peliä eikä lippuja?
Ja tämä oli ensimmäinen kerta nyt kahteen vuoteen, kun joku heilutti lippua pelin ollessa käynnissä. En mielestäni ole ennen tästä asiasta maininnut. Tänne tuo kuitenkin kirjoittaa tuo lipunheiluttaja, niin varmasti voit olla sitä heiluttamatta pelin ollessa käynnissä.

Taisi olla joku uusi kaveri, koska tuollaista ei ole ennen ollut. Tai älkää antako sille enää lippua. Sillä tästä ongelmasta päästään. Yleensä RB ei ainakaan Raumalla noita lippuja heiluttele pelin aikana. Ja se on hyvin toimittu. Eiliselle urpolle sitä lippua ei saa enää antaa. Se vitutti koko toista puolta seisomakatsomoa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mutta positiivisen kautta. Imaamia olisi vituttanut puolet enemmän jos olisit nähnyt kentälle.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
No pitäiskö alkaa vaatimaan seisomakatsomoa myös niille, jotka katsovat mieluummin peliä eikä lippuja?
Ja tämä oli ensimmäinen kerta nyt kahteen vuoteen, kun joku heilutti lippua pelin ollessa käynnissä. En mielestäni ole ennen tästä asiasta maininnut. Tänne tuo kuitenkin kirjoittaa tuo lipunheiluttaja, niin varmasti voit olla sitä heiluttamatta pelin ollessa käynnissä.

Taisi olla joku uusi kaveri, koska tuollaista ei ole ennen ollut. Tai älkää antako sille enää lippua. Sillä tästä ongelmasta päästään. Yleensä RB ei ainakaan Raumalla noita lippuja heiluttele pelin aikana. Ja se on hyvin toimittu. Eiliselle urpolle sitä lippua ei saa enää antaa. Se vitutti koko toista puolta seisomakatsomoa.

TV:stä katsottuna siellä seisomakatsomossa oli niin paljon ihmisiä ettet sinä kyllä täyttänyt mitään "toista puolta seisomakatsomosta".

Eikös RB:n idea ole integroida koko seisomakatsomo kannatustoimintaan. Näin ollen tämä lippujen heiluttelu kuluu asiaan ja muutenkin kyseinen henkilö on ilmeisesti tehnyt osansa kannatus-toiminnan eteen niin kuin parhaaksi nähnyt.

Itsekkin olen usein jäänyt jonkun lipun, tifon, bandiksen taakse mutta mitä sitten? Kyllä minä kykenen käyttämään muitakin aistejani kuin näkökykyä jotta tiedän mitä hallissa milloinkin tapahtuu jos näkö-yhteys on "tukittu".

Aika porilaista ajatusmaailmaa edustat tässä ja ongelmakin on melko mitätön ja helposti ratkaistavissa sinun itsesi kohdalta.
 

senilix

Jäsen
TV:stä katsottuna siellä seisomakatsomossa oli niin paljon ihmisiä ettet sinä kyllä täyttänyt mitään "toista puolta seisomakatsomosta".

Itse keskustelun aiheeseen en ota kantaa, mutta hallissa katsottuna kaiteen vierellä seisoi kohtuullisesti porukkaa, mutta ylhäällä oli tilaa ja kulma oli lähes tyhjä.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen itsekin ollut toisinaan ärtynyt, kun liput heiluu kesken pelin ja edelleen ihmettelen, että ketä/mitä varten niitä pitää heiluttaa kesken pelin? Yleisöstä ainakin suurin osa tuijottaa kentälle ja totisesti toivon, ettei myöskään pelaajat niitä lippuja kesken pelin tuijottelisi. TV-kamerat taas seuraavat kiekkoa, joten sekään ei oikein riitä selitykseksi. RB:n tavoite kai on saada koko halli mukaan, mutta tällä näkyvyyden peittämisellä ei kyllä tehdä kuin hallaa. Seisomakatsomon kiilamaisuus myös aiheuttaa sen, ettei siellä alhaalla tarvitse heilua, ku yksi lippu, niin kulmasta ei maalille näe. Viime kaudella vielä oli vaihtoehto mennä toiseen seisomakatsomoon, jos ei ollut paljon vierasjoukkueen kannattajia, mutta nyt sitä ei enää ole. Liigan mainoskatkot tarjoaisi mahdollisuuden niiden lippujen heiluttamiseen, mutta silloin ne usein pysyvät alhaalla. Joten pelin aikana meteliä ja katkoilla liput liehumaan?
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletko Zalminella siis sitä mieltä, että minun olisi viskattava seisomakausarini mäkeen ja ostettava istumapaikka vastakkaisesta päädystä? Edelleenkään kukaan ei ole kertonut miksi niitä ylipäätään pitäisi heiluttaa pelin ollessa käynnissä?
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Oletko Zalminella siis sitä mieltä, että minun olisi viskattava seisomakausarini mäkeen ja ostettava istumapaikka vastakkaisesta päädystä? Edelleenkään kukaan ei ole kertonut miksi niitä ylipäätään pitäisi heiluttaa pelin ollessa käynnissä?
En ole sitä mieltä vaan tarkoitin, että tyhjiä paikkoja on löytynyt joka pelistä jossä yhteys kentälle on ollut kiistaton
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisiko joku nyt kuitenkin vastata tuohon kysymykseen miksi lippua pitää heiluttaa melkein ensimmäisessä rivissä pelin ollessa käynnissä? En löydä mitään järkevää vastausta itse tuohon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös