Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 582 136
  • 7 385

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lassi Ruotsiin.
Vihdoinkin uutisia Lassin osalta. Friski myättäst ulkomaille!
Ja kun katsoo Lehtisen meriittejä vuosien varrelta ja kuinka kauan hän on jo miesten mukana ollut, niin kyllä sitä aina yllättyy kun muistaa, että Lassi on vasta 24 vuotias. Toivottavasti meriittejä kertyy rutkasti lisää ulkomaan kiertueelle, Suomi kun on käytännössä pelattu jo läpi. Alla vielä linkki muistin virkistykseksi Lassin uran saavutuksiin listattuna Elite Prospects -sivustolla:

 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja onhan kyllähän SHL:stä on myös paremmat mahdollisuudet arvokisoihin kuin kotimaan liigasta.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Eikös Lukas Klokin pitänyt siirtyä KHL veri ruplien pariin ensikaudeksi? Eliteprospectin mukaan ei ainakaan sopimusta ole mihinkään vielä
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös Lukas Klokin pitänyt siirtyä KHL veri ruplien pariin ensikaudeksi? Eliteprospectin mukaan ei ainakaan sopimusta ole mihinkään vielä
Kappas vaan, ilman joukkuetta on vielä. Olisiko se kuuluisa arkijärki tavoittanut Lukasin, toisin kuin ex-pata barašchinovitsin. KHL-siirron kertomus lähti liikkeelle kaksi kuukautta sitten Tshekki-mediasta, kun Klok sai punaisen kortin maajoukkueeseen K Jaloselta.
Siirto uutisoitiin tuolloin tosiasiana, mutta olisiko tapahtunut välissä jotain fiksua? Ja olisiko Klok tervetullut takaisin Raumalle, jos siirto Z-liigaan jää uutisankaksi?
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös Lukas Klokin pitänyt siirtyä KHL veri ruplien pariin ensikaudeksi? Eliteprospectin mukaan ei ainakaan sopimusta ole mihinkään vielä


Myös toisen Lukon mestaripuolustajan, tshekkiläisen Lukas Klokin uumoiltiin olevan menossa KHL:ään, kun hänet jätettiin sivuun maansa kevään MM-kisamiehistöstä.

Tshekkiläisen iSport.cz-sivuston mukaan Klok olisi suuntaamassa Neftehimik Nizhnekamskiin, jota hän edusti kaudella 2021–22.

Seura ei ole varsinaisesti vahvistanut sopimusta, mutta KHL:n nettisivuilla Klok löytyy Neftehimikin pelaajalistalta, kuten myös Barach ja Press omien seurojensa listoilta.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kappas vaan, ilman joukkuetta on vielä. Olisiko se kuuluisa arkijärki tavoittanut Lukasin, toisin kuin ex-pata barašchinovitsin. KHL-siirron kertomus lähti liikkeelle kaksi kuukautta sitten Tshekki-mediasta, kun Klok sai punaisen kortin maajoukkueeseen K Jaloselta.
Siirto uutisoitiin tuolloin tosiasiana, mutta olisiko tapahtunut välissä jotain fiksua? Ja olisiko Klok tervetullut takaisin Raumalle, jos siirto Z-liigaan jää uutisankaksi?
Nyt ollaankin jännän äärellä, kun jo petturiksi haukuttu ja kaikkea. Jos itse olisin Klok ja kuulisin, että seuran fanit pitävät minua petturina, niin miksi palaisin seuraan?

Ennen kuin itse asetan minkäänlaista tuomiota Klokin päälle niin olisi kiva saada kaikki faktat tiskiin.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt ollaankin jännän äärellä, kun jo petturiksi haukuttu ja kaikkea. Jos itse olisin Klok ja kuulisin, että seuran fanit pitävät minua petturina, niin miksi palaisin seuraan?

Ennen kuin itse asetan minkäänlaista tuomiota Klokin päälle niin olisi kiva saada kaikki faktat tiskiin.
Juu, mutta kyllä tuo Jaloselta tullut punainen kortti minusta kertoo selvästi, että mies Koheloon ainakin oli menossa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän asiat ole sitä miltä näyttää. Ja jos Klok ei olisi KHL:ään menossa, niin varmasti hän olisi huhut kiistänyt. Se, ettei asiasta länsimedialle anneta kommentteja on varmaankin ihan suunniteltua pääpensaassa-mediastrategiaa.
Paska jätkä ja putinisti, ei voi mitään.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Nyt ollaankin jännän äärellä, kun jo petturiksi haukuttu ja kaikkea. Jos itse olisin Klok ja kuulisin, että seuran fanit pitävät minua petturina, niin miksi palaisin seuraan?

Ennen kuin itse asetan minkäänlaista tuomiota Klokin päälle niin olisi kiva saada kaikki faktat tiskiin.
Eiköhän Klok ole järkevä ihminen ja ei mene verirahojen perään. Haluan niin uskoa.

Jos kuitenkin menee, niin tilanne on sama kuin Pressillä. On minun kovalevyllä korruptoitunut tiedosto siitä lähtien.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulle on aina olemassa kaksi Robin Pressiä. Sankari ja petturi. En anna jälkimmäisen viedä edelliseltä sankarin viittaa pois. Kuulostaa melodramaattiselta, mutta koska olen vain tavallinen rivikannattaja, minulla on oikeus ajatella näin.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Nyt ainakin Sklenickan khl soppari julkistettiin niin varmasti pian kuulemme Lukaksen tilanteesta
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Raanta jatkaa lätäkön toisella puolella allekirjoitettuaan jatkosopimuksen hurriganesin kanssa
Palkka puolitoista milliä. Juuri sitä luokkaa, mitä olisi voinutkin odottaa. Tämän takia olin itse aikaisemmin äärimmäisen skeptinen siitä, että Raanta olisi Lukkoon palannut. Olisi saanut korkeintaan noin viidenneksen tuosta palkasta Suomessa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ei se sitten toteutunut se koko viime kauden ajan jatkunut, ja jo sitä ennen alkanut tykytys korvien välissä että Raanta palaisi Lukkoon jo täksi kaudeksi. Tietenkin se meni jo siinä vaiheessa ohi kun Lebedeff ja Harvey kiinnitettiin, eikä tämä jatkosopimus sitä enää muuttanut.

Mutta jospa sitten kaudella 2024-25?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Palkka puolitoista milliä. Juuri sitä luokkaa, mitä olisi voinutkin odottaa. Tämän takia olin itse aikaisemmin äärimmäisen skeptinen siitä, että Raanta olisi Lukkoon palannut. Olisi saanut korkeintaan noin viidenneksen tuosta palkasta Suomessa.
Raanta nousi vaikean vammakierteen jälkeen vähän yllättäenkin takaisin Nhl-molariksi. Carolina uskalsi toissa vuonna vielä tehdä 2 vuotisen pahvin joka nyt poiki vielä jatkonkin.

Itse elättelin keväällä pieniä ajatuksia ettei Canes välttämättä halua enää 34-vuotiaalle loukkitaustaiselle molarille jatkoa tarjota, jolloin tilanne olisi ollut tietysti täysin eri. Tuo 1,5 milliä on kuitenkin vielä sellainen raha jonka kakkosmaalivahdin kannattaa nostaa pois kuleksimasta. Ei sillä että Raannan pitäisi enää ikinä rahan perässä mennä. On hän sitä kymmenessä vuodessa aika kasan tililleen tehnyt.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kestner jatkaa uraansa Euroopassa, sopimus julkaistaneen lähiaikoina.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tosikkomaisemmin voisi pohtia miksi suuri mediatalo tekee tuosta valtakunnan uutisen.
Varsinkin kun tietää näiden medioiden muun kiinnostuksen esim. Lukon hankkimiin pelaajiin.

No toden sanoakseni Iltalehti kyllä uutisoi nekin, Ilta-Sanomat ei, mutta ihme kun IS ei tuohon kyseiseen uutiseen Vehasesta ole tarttunut. Tai en minä nyt tarkistanu ole enkä kyllä aikokaan, eikä kannata kenenkään muunkaan sitä tehdä.
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kestner jatkaa uraansa Euroopassa, sopimus julkaistaneen lähiaikoina.
EP huhuilee Sparta Prahaan. Lienee jopa Turkua mukavampi paikka elää ja harjoittaa ammattiaan. Luojan kiitos muuten, ettei Kessu lähde verirahoja haalimaan itään. Hänenkin tasoiselleen äijälle olisi nykytilanteessa varmasti kysyntää kohlossa. Nykytasolla viittaan siis alavireiseen viime kauteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös