Kessun ura jatkuu Sparta Prahassa.
Siinä meni kyllä viimeisetkin arvostuksen rippeet kyseistä pelaajaa kohtaan. Noh Klok on varmasti tyytyväinen saamaansa soppariin varsinkin kun mistään kevyestä tilipussista tuskin on kyse.Eliteprospectsin mukaan Lukas Klokin siirto KHL:ään on varmistunut. Oikein 2-vuotinen sopparikin vielä.
Jaa, minä taas en tälläistä moraalitonta koiraa huolisi omaan joukkueeseeni vaikka mikä olisi. Joillakin ihmisillä on periaatteet myynnissä ja toisilla ei.Toivottavasti Lukas palaa Raumalle joskus
Ainakin minulle on ihan sama vaikka Press-Klok kaksikko maksaisi parin vuoden päästä miljoonan Lukolle, että pääsisivät pelaamaan tänne, niin vastaus on ja tulee aina olemaan sama.joten enpä uskalla varmaksi sanoa etten vaikka viiden vuoden päästä Klokin tehdessä sopimuksen Lukkoon olisi täällä selittelemässä mustaa valkoiseksi.
Arvostan tätä. Olen tällä hetkellä samaa mieltä ja haluaisin uskoa tulevani aina olemaan. En uskalla kuitenkaan satavarmaksi sanoa, koska kuten sanoin, ihminen on tekopyhä.Ainakin minulle on ihan sama vaikka Press-Klok kaksikko maksaisi parin vuoden päästä miljoonan Lukolle, että pääsisivät pelaamaan tänne, niin vastaus on ja tulee aina olemaan sama.
Ei mitään asiaa, ei missään muodossa.
Otan enemmin vaikka Antti Jaatisen eläkepäiviltä rosteriin, kuin näitä puudeleita.
Täysboikotti yhdenkin PressKlokin kanssa.
Jos nyt hypoteettisesti asiaa ajatellaan, että näin kävisi, niin ei yksi kannattaja mihinkään ihmeisiin pysty.Tai oikeastaan mielenkiintoisempi kysymys on se että mihin se johtaisi, jos tällainen hyvin epätodennäköinen skenaario tapahtuisi, että vaikka Klok joskus Lukkoon sainattaisiin.
Nyt on kyllä ns. kaikki munat samassa korissa.Timo Saarikoski jättää HC Kosicen apuvalmentajan tehtävän ja siirtyy Saksan kakkosliigaan FGreiburgin valmentajaksi, ja ottaa apuvalmentajakseen Sami Lehtisen.
Länsi-Suomessa luki, en mä muuten mittään asiasta tiedä sanoa.
Vitut, päinvastoin.Pikkusieluista toimintaa varmasti jonkun mielestä ja helvetin yliampuvaa, mutta omat arvot eivät anna periksi penniäkään.
Tämä on kyllä hyvä nosto. Jos on palaute Suomesta ja Raumalta tiukkaa (sikäli kun Klokin korviin kantautuu) niin uskoisin, että kotimaasta palaute on vielä asteen pari tiukempaa. Vähintään.Jenkeiltä ja kanukeilta jollain tasolla ymmärtää Venäjälle menemisen kun uhka on niin etäinen. Ehkä ruotsalaisiltakin. Mutta en kyllä niiltä ymmärrä joiden kotimaa on joskus ollut venäläisten saappaan alla. Heidän pitäisi ymmärtää paremmin ja olla menemättä.
Sikäli on suuri pettymys nähdä Klokin ratkaisu.