Kappas vaan, ilman joukkuetta on vielä. Olisiko se kuuluisa arkijärki tavoittanut Lukasin, toisin kuin ex-pata barašchinovitsin. KHL-siirron kertomus lähti liikkeelle kaksi kuukautta sitten Tshekki-mediasta, kun Klok sai punaisen kortin maajoukkueeseen K Jaloselta.Eikös Lukas Klokin pitänyt siirtyä KHL veri ruplien pariin ensikaudeksi? Eliteprospectin mukaan ei ainakaan sopimusta ole mihinkään vielä
Eikös Lukas Klokin pitänyt siirtyä KHL veri ruplien pariin ensikaudeksi? Eliteprospectin mukaan ei ainakaan sopimusta ole mihinkään vielä
Nyt ollaankin jännän äärellä, kun jo petturiksi haukuttu ja kaikkea. Jos itse olisin Klok ja kuulisin, että seuran fanit pitävät minua petturina, niin miksi palaisin seuraan?Kappas vaan, ilman joukkuetta on vielä. Olisiko se kuuluisa arkijärki tavoittanut Lukasin, toisin kuin ex-pata barašchinovitsin. KHL-siirron kertomus lähti liikkeelle kaksi kuukautta sitten Tshekki-mediasta, kun Klok sai punaisen kortin maajoukkueeseen K Jaloselta.
Siirto uutisoitiin tuolloin tosiasiana, mutta olisiko tapahtunut välissä jotain fiksua? Ja olisiko Klok tervetullut takaisin Raumalle, jos siirto Z-liigaan jää uutisankaksi?
Juu, mutta kyllä tuo Jaloselta tullut punainen kortti minusta kertoo selvästi, että mies Koheloon ainakin oli menossa.Nyt ollaankin jännän äärellä, kun jo petturiksi haukuttu ja kaikkea. Jos itse olisin Klok ja kuulisin, että seuran fanit pitävät minua petturina, niin miksi palaisin seuraan?
Ennen kuin itse asetan minkäänlaista tuomiota Klokin päälle niin olisi kiva saada kaikki faktat tiskiin.
Ennen kuin itse asetan minkäänlaista tuomiota Klokin päälle niin olisi kiva saada kaikki faktat tiskiin.
Seura ei ole varsinaisesti vahvistanut sopimusta, mutta KHL:n nettisivuilla Klok löytyy Neftehimikin pelaajalistalta, kuten myös Barach ja Press omien seurojensa listoilta.
Eiköhän Klok ole järkevä ihminen ja ei mene verirahojen perään. Haluan niin uskoa.Nyt ollaankin jännän äärellä, kun jo petturiksi haukuttu ja kaikkea. Jos itse olisin Klok ja kuulisin, että seuran fanit pitävät minua petturina, niin miksi palaisin seuraan?
Palkka puolitoista milliä. Juuri sitä luokkaa, mitä olisi voinutkin odottaa. Tämän takia olin itse aikaisemmin äärimmäisen skeptinen siitä, että Raanta olisi Lukkoon palannut. Olisi saanut korkeintaan noin viidenneksen tuosta palkasta Suomessa.Raanta jatkaa lätäkön toisella puolella allekirjoitettuaan jatkosopimuksen hurriganesin kanssa
Raanta nousi vaikean vammakierteen jälkeen vähän yllättäenkin takaisin Nhl-molariksi. Carolina uskalsi toissa vuonna vielä tehdä 2 vuotisen pahvin joka nyt poiki vielä jatkonkin.Palkka puolitoista milliä. Juuri sitä luokkaa, mitä olisi voinutkin odottaa. Tämän takia olin itse aikaisemmin äärimmäisen skeptinen siitä, että Raanta olisi Lukkoon palannut. Olisi saanut korkeintaan noin viidenneksen tuosta palkasta Suomessa.
Suora kysymys, mitä liikkuu päässä, kun linkittää tänne tuollaisen uutisen?!Leijonien MM-sankari hakee avioeroa
Saksaan muuttanut entinen maalivahti Petri Vehanen haki vaimonsa kanssa avioeroa.www.iltalehti.fi
Anteeksi suuri johtaja. En tiennyt et ei saaSuora kysymys, mitä liikkuu päässä, kun linkittää tänne tuollaisen uutisen?!
Ehkä seurankipeiden heteronaisten päissä voi liikkua nyt moniakin asioita tämän tiedon myötä.Suora kysymys, mitä liikkuu päässä, kun linkittää tänne tuollaisen uutisen?!
Hyvä että kopioit linkin niin näen itsekkin tämän.Suora kysymys, mitä liikkuu päässä, kun linkittää tänne tuollaisen uutisen?!
Varsinkin kun tietää näiden medioiden muun kiinnostuksen esim. Lukon hankkimiin pelaajiin.Tosikkomaisemmin voisi pohtia miksi suuri mediatalo tekee tuosta valtakunnan uutisen.
EP huhuilee Sparta Prahaan. Lienee jopa Turkua mukavampi paikka elää ja harjoittaa ammattiaan. Luojan kiitos muuten, ettei Kessu lähde verirahoja haalimaan itään. Hänenkin tasoiselleen äijälle olisi nykytilanteessa varmasti kysyntää kohlossa. Nykytasolla viittaan siis alavireiseen viime kauteen.Kestner jatkaa uraansa Euroopassa, sopimus julkaistaneen lähiaikoina.
Praha on todella kaunis ja viihtyisä kaupunki. Ei lainkaan huono kaupunki pelata lätkää Euroopassa.EP huhuilee Sparta Prahaan. Lienee jopa Turkua mukavampi paikka elää ja harjoittaa ammattiaan.