Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 581 025
  • 7 383
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Skaldo oli Raumallakin välillä vähän poissaoleva, mutta sitten tulikin aina vahvempana takaisin. Omalla panoksellaan ratkaisi pelejä ja oli aina siellä missä pitikin olla.

Sinänsä harmi ettei Turussa kulje, mutta minulle loppupeleissä ihan sama.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lassilla myös vaikea ilta. Leskiseltä 2 paskaa ratkaisua ja molemmat tuurilla sisään. Toinen laukaus olisi mennyt puoli metriä ohi, mutta Pulli ohjasi mahalla omiin.
Jep, ja toinen taisi olla joko epäonnistunut syöttö tai yksi huikeimmista harhautuksista minkä olen ikinä nähnyt. Ei oikein muutakaan voi olla tuollainen ratkaisu :D
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Skaldo oli Raumallakin välillä vähän poissaoleva, mutta sitten tulikin aina vahvempana takaisin. Omalla panoksellaan ratkaisi pelejä ja oli aina siellä missä pitikin olla.

Sinänsä harmi ettei Turussa kulje, mutta minulle loppupeleissä ihan sama.
Skaldo oli oikeastaan koko viime kauden jo enemmän tai vähemmän pihalla. Mestaruuskaudella oli ihan eri mies.
Tällä kaudella ei edes kiinnosta vaikka ei saisi pistettäkään tehtyä ja olisi tehotilastossa -35.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Skaldo oli oikeastaan koko viime kauden jo enemmän tai vähemmän pihalla. Mestaruuskaudella oli ihan eri mies.
Tällä kaudella ei edes kiinnosta vaikka ei saisi pistettäkään tehtyä ja olisi tehotilastossa -35.

Juuri kapteeni Jasu kehui Skaldon asennetta. Otti paljon blokkeja ja teki duunia. Nyt sai myös palkinnon.

Minusta hieno pelaaja ja oli esim. viime keväänä Lukon paras pelaaja Tappara-sarjassa.
 

Meripoikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei varmaan kauhea yllätys, mutta Danny ei ole Columbuksen mukana Suomessa edes katsomossa.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Huomisessa Länskärissä keisarin kommenteja Lukas Klokin tilanteesta ja siitä, että onko Lukko se suomalainen seura joka huhujen mukaan olisi sopimusta tarjonnut.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mä luotan siihen mitä Lukas minulle Bratislavassa sanoi loppukesästä. Se tieto riittää minulle.
 

Liitteet

  • IMG_20221104_203301.jpg
    IMG_20221104_203301.jpg
    972,5 KB · kertaa luettu: 146

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä en muista mikä se sivusto oli kun mulle tuollaista uutista Klokin Suomesta saamasta tarjouksesta eilen tyrkytti. Nyt en kyllä sellaista mistään enää löydä.

Seuroja siinä ei mainittu, muuta kuin että Suomestakin on oltu yhteyksissä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mä en muista mikä se sivusto oli kun mulle tuollaista uutista Klokin Suomesta saamasta tarjouksesta eilen tyrkytti. Nyt en kyllä sellaista mistään enää löydä.

Seuroja siinä ei mainittu, muuta kuin että Suomestakin on oltu yhteyksissä.
Olisko ollut klikkihuoraussivusto leijonat.com tms. mistä itelle tuli vastaan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Annan pienimmät kertoimet Kallen kommenteista tälle lauseelle:

”Tottakai olemme aina kiinnostuneita Lukasista, mutta ainakaan mulle ei ole tullut tietoon, että harkitsisi edes Suomeen tuloa. Meillä on tuossa pakisto täynnä, joten ei olla tarjottu sopimusta yhdellekään puolustajalle.”
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Rauman Lukko ja Lukas Klok ovat niin hyvissä väleissä, että tiedän jos hän edes harkitsisi pelaamista Suomessa, hän laittaisi itse viestiä meille.
-Keisari
Tätä hän juuri kertoi Slovakian reissulla. Ei toki Kallen sanoin, mutta selväksi tuli missä hän Suomessa pelaisi jos pelaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös