En ole kummankaan edellä kirjoittaneen "kaveri", joten toivon ettet viittaa minuun sellaisena.
Teidän pilkkaajien/kiusaajien ongelma on usein se, että ollaan liikkeellä ihan vaan "kavereina" ja "kaverillista" läppää.
Lopeta. En ole sulle mikään "kaveri", enkä halua olla kanssasi missään tekemisissä. En ole viitannut kirjoituksissani sinuun ja toivon, että jätät minut mielipiteideni kanssa rauhaan. Kun mitään rakentavaa viestisi ei sisällä. Pelkkää vittuilua.
@Saul Goodman kun olen "jatkuvasti ehdottanut pelaajia kyseisestä Liigasta Lukon kärkiketjuihin", niin on varmaan turhankin helppo homma sulle nimetä vaikka muutama? Siis pelaajia, joita olen ECHL:sta ehdottanut Lukon kärkiketjuihin.
Jotta saadaan edes vähän asiaa tähän turhauttavaan viestiin, niin sanotaan, että ECHL on mulle jotain välissä Mestis/Liiga. Ja koska systeemi P-Amerikassa on erilainen, mahtuu ko. liigaan pelaajia, jotka eivät pärjäisi edes Tanskan/Ranskan/Latvian liigassa ja toisaalta pelaajia, jotka ovat läpimurron kynnyksellä AHL:ajan/Euroopan huippuseuroihin.