Muutokset kokoonpanossa
No niin, Toivola antaa ymmärtää UR:ssa että Lawson jatkaa koko kauden, ja kun kerran Myllärin päästä oli bongattu uusi maski ja mies on muutenkin Lawsonin kakkosena toiminut, voidaan olettaa että Karhulle löytynee uusi osoite lähipäivinä. Näin siis Lukon alkukauden kaksikosta ei jatka kumpikaan maalivahti, ja vääräleuat -minä muiden mukana- pääsevät sanomaan: "mitäs minä sanoin".
Lawsonin jatko taas joko tarkoittaa tai ei tarkoita sitä, että jompikumpi Tsekki pakeista saa mennä. Lawdogin tultua Hunkes söi pari peliä popkornia katsomossa, ja nyt taas Platil on muistellut katsomossa kadonnutta kovuuttaan. Jos tilaisuus tarttuu, laittanee Lukko kumman jomman lihoiksi, ja toivottavasti Raumalle päin saadaan vaihdossa liikkuva ja kiekollinen kotimainen pakki. Vaan mistä noita jälkimmäisiä löytää?
Itse en oikein osaa päättää kumpi saisi mennä. Hunkes on useimmiten ollut fyysisesti raakile liigaan, ja jos pudotupeleihin päästään saattaa Hunkesilta loppua papu. Hunkes on kuitenkin kauden edetessä parantanut otteitaan.
Platil on alisuorittanut odotuksiin nähden, mutta keskiverto pelikin on taas ollut pääsääntöisesti Hunkesia parempaa, ja pudotuspeleissä miehellä saattaisi olla enemmän käyttöä, semminkin jos se kuuluisa peli-ilo jostain löytyisi vastutajien suruksi.