Lukkohuhuja

  • 1 857 282
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Pronger kirjoitti:
Mua ei kyllä ota Korkki ja kaverit, eikä kukaan muukaan!!! Kiitti mut ei vaan käy.

Vaikka saataisiin sillä joukkueeseen Selänteet ja muut? Harkitse nyt vielä, kerran se vaan kirpaisee (kuulemma). Take one for the team! Kerätään sulle vaikka kolehdit fanien kesken.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
korkki kirjoitti:
Ehkä siksi kun Temen isä on raumalta kotoisin (vai oliko se äiti - siitä on varmaan 10 vuotta kun sen Teemun kirjan olen lukenut)...

Paikkansa pitää, mutta en mäkään muista kumpi se oli uko vai aka täältä lähtöisin? Sukulaisia asuu edelleen, sitä kautta minäkin aikanaan sain ihka aidon Teemun Winnipeg-fanikortin aidolla nimmarilla. :P

psychodad kirjoitti:
...kerran se vaan kirpaisee (kuulemma).

Kuitenkin oot kokeillu. On tainnu korkki korkata äijän ;)

On muuten aika kova joukkue kasassa Lukolla ensi kaudella kun löytyy Selännettä, Prongeria, Koivun veljekset ja kaikki Kariyat, jotka tulee Temen perässä. Nuorin kyl ei kelpaa ens kauden joukkueessa sit enää kun maskotiksi.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Uskallan sanoa että Selänteen äiti on Raumalta kotoisin.
Ja isovanhemmat? Serkukset? Peräti tuo äiti? Asuu edelleen Raumalla tietyssä kohtaa Syväraumaa, tarkempia detaljeja en kerro.

E.
Veikkaaja tietääpi kertoa, että Tomi Pettinen on Lukon kiikarissa.
Peukut kattoon.
 
Viimeksi muokattu:

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koliath kirjoitti:
Uskallan sanoa että Selänteen äiti on Raumalta kotoisin.
Ja isovanhemmat? Serkukset? Peräti tuo äiti? Asuu edelleen Raumalla tietyssä kohtaa Syväraumaa, tarkempia detaljeja en kerro.

E.
Veikkaaja tietääpi kertoa, että Tomi Pettinen on Lukon kiikarissa.
Peukut kattoon.
Njaah, minun vanhempani ja minä ollaan Raumalta, mutta en silti Raumalle töihin ihan helpolla lähtisi.

Pettinen on ollut penkitettynä vissiin useamman matsin eli haluja siirtoon varmaan löytyy. Kausi Raumalla oli loistava ja se varmaan nostaa Lukon osakkeita selkeästi. Mitkä ovat riskit? Mikä on ollut syy Pettisen epäonnistumiseen Frölundassa? Keskustelupalstoilla on puheltu ettei uusi linja sovi Pettiselle ollenkaan ja että epävarmempaa ja hitaampaa pakkia saa hakea. Onko mahdollinen riskihankinta vaikka vanhat meriitit ovat kunnossa?
 

junnisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pronger kirjoitti:
Njaah, minun vanhempani ja minä ollaan Raumalta, mutta en silti Raumalle töihin ihan helpolla lähtisi.

Nii-i, kun et saisi täältä töitä :) Ihan vaan offtopiccina, ettei tarvi tommosia viisastella...
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
junnisa kirjoitti:
Nii-i, kun et saisi täältä töitä :) Ihan vaan offtopiccina, ettei tarvi tommosia viisastella...
No nyt taisi osua, olisi pitänyt aavistaa tämä :) Viisastelin asiat vähän väärin. Yritin vaan tällä sanoa, että uskoakseni ei ne sukulaisten kotiseudut tai syntymäpaikat nykyaikana enää vaikuta siihen missä töitä tekee, jos työpaikka ja/tai kaupunki on mielekkäämpi muualla. Toinen juttu on sitten se, jos lukko (tai työnantaja) pystyy tarjoamaan jotain enemmän kuin kilpaileva firma. Lukon tapauksessa se on raha.

Mitä tulee Pettiseen niin olisi mielenkiintoista tietää miten hintalappuun on vaikuttanut tämä floppikausi.

edit: Ja mitä tulee duunin saamiseen Raumalla niin pääsihän siellä tytsy prisman kassalta liikuntatoimenjohtajaksikin :)
 
Viimeksi muokattu:

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pronger kirjoitti:
edit: Ja mitä tulee duunin saamiseen niin pääsihän siellä tytsy prisman kassalta liikuntatoimenjohtajaksikin :)


junnisa kirjoitti:
Nii-i, kun et saisi täältä töitä :) Ihan vaan offtopiccina, ettei tarvi tommosia viisastella...


Heitän nyt täysin off-topicin, mutta turha valittaa. Kyllä Raumalla töitä tekevälle on. Se on oma syy jos ei työ(lue: ruumiillinen työ) kelpaa. Ronkelit runkkaa.
 

Korinekki

Jäsen
Jos Tomi Pettinen tulee Lukkoon, olen sitä mieltä että Jiri Hunkesiakaan ei tarvita. Kaikkitietävän Duron mukaan Lukko olisikin luopumassa myös Hunkesista. Pettinen ja Tähtisalo sisään. Ulkomailta laituri ykköseen?
Mielenkiinnolla tosiaan nyt odotellaan pelaajauutisia. Varsinkin kun homma on alkanut toimia kentälläkin.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuten ollaan nähty Nordlund on odotetusti ottanut Platilin "paikan" joukkueesta, ja tuskinpa Tähtisalo Hunkesille hirveästi häviää. Kaiken kaikkiaan nuo molemmat muutokset ovat/olisivat varmasti hyviä huomioiden hinta/laatusuhde.

Pettinen olisi sitten mukavaa plussaa, ja veteraaniosaston (lähinnä Martikainen) pakit saisivat sitten ehkä edelleen hieman pienempää roolia jatkossa. Kolmikon Heikkinen-Honkaheimo-Nordlund peliaikoja ei saa missään nimessä verottaa, ennemminkin vaan lisää vastuuta kavereille.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itsenäisyyspäivän kunniaksi pientä juoruilua

Linköpingistä tosiaan Platil itse kaduilla puhelee ja Ruotsi on jokatapauksessa varma suunta. Platilin omien sanojen mukaan hänellä ei ole kitkaa valmentajien kanssa ja hän on viihtynyt Raumalla, mutta johtoporras on häntä savustamassa ulos. Ilmeisesti koska Lukko haluaa tehdä vaihtokaupat tsekistä. Tähän sain varmistusta eräältä Ilves-johtoa lähellä olevalta henkilöltä. On ilmeisesti Platil yleisesti kaupan ollut ja nimenomaan vaihdon Lukko haluaa tehdä. Ja nyt sen pitäisi toteutua tuolta Ruotsin puolelta.

Sama jannu tiesi kertoa myös Pettisen olevan Ilvekselle ilmeisesti "verotus syistä" liian kallis ja Tomi ei enää Tampereella sen vuoksi kiinnosta. Kuulemma Tampereella ollaan jo todettu että antaa mennä Lukkoon, kun siellä rahaa riittää.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
friikki kirjoitti:
Linköpingistä tosiaan Platil itse kaduilla puhelee ja Ruotsi on jokatapauksessa varma suunta. Platilin omien sanojen mukaan hänellä ei ole kitkaa valmentajien kanssa ja hän on viihtynyt Raumalla, mutta johtoporras on häntä savustamassa ulos. Ilmeisesti koska Lukko haluaa tehdä vaihtokaupat tsekistä.

Eli Torkki Lukkoon ja Platil Linköpingiin? Kakun kermana vielä Pettinen Lukkoon. Ai ai, kelpaisi mulle.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
jupster kirjoitti:
Eli Torkki Lukkoon ja Platil Linköpingiin? Kakun kermana vielä Pettinen Lukkoon. Ai ai, kelpaisi mulle.

Kuulostavat kyllä hyviltä huhuilta. Toivottavasti kukaan ei ammu alas molempia vahvistushuhuja alta puolen tunnin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
jupster kirjoitti:
Eli Torkki Lukkoon ja Platil Linköpingiin? Kakun kermana vielä Pettinen Lukkoon. Ai ai, kelpaisi mulle.

Mulle kanssa kelpaa. Eihän muuta enää tarvittaiskaan. Mitenkähän Torkki sopisi Strakan rinnalle? No sitä lienee turha miettiä. Olisi tommonen paketti melkonen Joululahja kannattajille.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Aeroman kirjoitti:
Kuulostavat kyllä hyviltä huhuilta. Toivottavasti kukaan ei ammu alas molempia vahvistushuhuja alta puolen tunnin.

Sanopas muuta.

Kentät näyttäisi aika hyviltä:

Torkki-Straka-Dahlman

Haataja-Saarenheimo-Toporowski

Luomala-Ylli-Lammassaari

Tuomainen-Koponen-Juntunen

Pettinen-Hunkes
Viitanen-Martikainen
Nordlund-Heikkinen
Eepi-Honkaheimo

Tämä lukko-johdolta joululahjaksi ja Lapalle patsas Suvituulen pihalle.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
jupster kirjoitti:
Eli Torkki Lukkoon ja Platil Linköpingiin? Kakun kermana vielä Pettinen Lukkoon. Ai ai, kelpaisi mulle.

Pitää vaan varmistaa, koska minä kuulin tuosta vaihtokaupasta, mutta Torkista ei ole ollut mitään puhetta. Ei tuollainen voisi olla mahdollista. Torkkihan on Linköpingissä fanien suosikki. Ei ne siitä luovu. Itse asiassa siitä kuka tulisi vaihdossa Luguun en ole kuullut yhtään nimeä. Pitäiskö palkata yksityisetsivät asialle?

Mutta olisihan se helvetin hienoa nähdä ketju Torkki-Straka-Dahlman. Mutta en kyllä tuohon usko ennen kuin näen. Pettisen tuloon luotan kyllä...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
friikki kirjoitti:
Pitää vaan varmistaa, koska minä kuulin tuosta vaihtokaupasta, mutta Torkista ei ole ollut mitään puhetta.

Totta. Luonnolliseltahan tuo vaan kuulostaisi, jos Toke Raumalle palaisi. Kukas tuosta rosterista voisi sitten olla potentiaalinen Lukkoon tulija, jos ei Toke...
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Jotain rajaa joululahjalistaa tehdessäkin, olishan se kiva osata piereskellä rahaakin mutta ihan mikä vaan ei sentään ole mahdollista. Kai sieltä joku ruotsalainen versio Koposesta on numero ykkösenä hankintalistalla.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mogilni kirjoitti:
Jotain rajaa joululahjalistaa tehdessäkin, olishan se kiva osata piereskellä rahaakin mutta ihan mikä vaan ei sentään ole mahdollista. Kai sieltä joku ruotsalainen versio Koposesta on numero ykkösenä hankintalistalla.

Odota vain. Kyllä sieltä on jotain tulossa. Rahaa pieretään urakalla.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
friikki kirjoitti:
Linköpingistä tosiaan Platil itse kaduilla puhelee ja Ruotsi on jokatapauksessa varma suunta.

Tarkennetaan pikkuisen. Ruotsia pitäisin varmana suuntana, koska Platil itse sanoi minulle eilen lähtevänsä nimenomaan Ruotsiin. Siitä kun Platil oli yhdelle tutulle jutellut Linköpingistä alkaa olemaan jo viisi-kuusi päivää aikaa. Eli mielestäni Platilin tuleva seura voi olla mikä tahansa Ruotsin seuroista. Ja vaihtarina voi näin ollen tulla mitä vaan tai ei yhtään mitään. Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo vaihtokauppa juttu tuossa vähän hämää. Jos Platil Ruåttin maalta johonkin pelaajaan suoraan vaihdettaisiin, niin kyse pitäisi olla silloin suomalaisesta pelaajasta. Lingköpingissä suomalaisia taitaa enää olla kaksi. Luoma ja Torkki siis. Vaihtokauppahan tarkoittanee tässä kuitenkin vain sitä, että Platil päätyy Ruotsiin ja sieltä jostain (=Frölunda) tulisi kotimainen pakki (=Pettinen) tilalle. Pakin ollessa ulkomaalainen, Hunkes pitäisi vuokrata jonnekin ulkomaille loppukaudeksi ja ehkä ottaa se Tähtisalokin Ilveksestä vielä takaisin rosteriin hätävaraksi.

Edit. Friikki ehtikin jo samaa asiaa vääntämään.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
friikki kirjoitti:
Tarkennetaan pikkuisen. Ruotsia pitäisin varmana suuntana, koska Platil itse sanoi minulle eilen lähtevänsä nimenomaan Ruotsiin. Siitä kun Platil oli yhdelle tutulle jutellut Linköpingistä alkaa olemaan jo viisi-kuusi päivää aikaa.

Eilen jutteli Onnelassa ja Kalliohovissa, että Linköpingiin olisi nimenomaan menossa Moskovan turnauksen jälkeen, jossa mies siis pelaa Tshekin joukkueessa. Mutta Torkin tuloon nyt tuskin uskoo kukaan.

Platil muuten vähän vinkkasi siihen suuntaan myös, että valmennusjohdolta olisi tullut käsky harjoituspelien jälkeen "rauhoittaa otteitaan", koska istuisi nykyisellä tuomarilinjalla boksissa jatkuvasti. Lisäksi haukkui erotuomarit :)

Hunkesia vissiin ei olla vaihtamassa pois, koska kaverilla on sopimus ensi kaudeksi ja hänessä nähdään kuitenkin jonkun verran potentiaalia.

Mistä näistä kuitenkaan tietää...
 
Viimeksi muokattu:

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Mdawg kirjoitti:
Eilen jutteli Onnelassa ja Kalliohovissa, että Linköpingiin olisi nimenomaan menossa Moskovan turnauksen jälkeen, jossa mies siis pelaa Tshekin joukkueessa. Mutta Torkin tuloon nyt tuskin uskoo kukaan.

No jos tuota Platilin tulevan(?) joukkueen rosteria katselee, niin Ivan Majesky nyt ei ainakaan ole saanut aikaiseksi tuon taivaallista (0+1 tehot) Linköpingin paidassa. Mies on jo ilmeisesti sopivasti viettänyt aikaa Ruotsinkin puolella, että nämä verotusasiat (Kärppäpestistä huolimatta) ovat ihan kunnossa.

Eli siinäkö uusi Lukko-puolustaja - Ivan Majesky ?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tahtoo Torkin, vaikka ei saisikaan;) Muuten. Miksi Niskalan Janne pelaa ruottissa? Kun tuota rahaa tuntuu olevan, jos jonkinlaiseen sekoiluun, luulisi sitä olevan Jannellekin. IFK teki case Karalahdessa muistaakseni 5-vuotisen, aika rahakkaan sopparin. Miksi Lukko ei voi, oikeasti hyville omille pojille tehdä vastaava? Kun rahaa kerran on. Lähinnä mieleen tulisi Niskala, Torkki ja Vehanen.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Olkku kirjoitti:
Muuten. Miksi Niskalan Janne pelaa ruottissa?

NHL- työsulkukauden jälkeen kun Janne lähti, sanoi jossain haastattelussa että nyt on aika lähteä katsomaan jonnekin muualle, mitä on kiekkoilijan ammatti ulkomailla. Kaverihan kehittyi loistavaksi pakiksi ,joten taloudellisesssa mielessäkin oli järkevää lähteä ottamaan löysät pois Sveitsistä.
Sanoi myös muistaakseni ,että palatessaan Suomeen Lukko on yksi varteenotettavista vaihtoehdoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös