Mainos

Lukko vs. TPS kaudella 2024–2025

• 44 283
  • 1 002

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ei tullut tuostakaan tilastoihin yv-maalia. Jos kaikki nämä maalit jotka tulee alle 10 sec jäähyn päädyttyä laskettaisiin Lukolla olisi 4 tai 5 "yv-maalia" enemmän.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Ihan hyvä erä siitä sitten tuli. Lukko puolusti hyvin. Tärkeä maali loppuun.

Nyt painun uimaan ja saunaan. Ja niin perhanasti saunonkin.

Hoitakaa homma himaan!

Suosikkijoukkue
Lukko
Kiinnitti huomiota tuossa ylivoiman aikana, kun Jandric sai kiekon b-pisteiden välissä eikä tienyt kenelle olisi syöttänyt. Stenqvist seisoi siniviivalla, vaikka kaikki Tps pelaajat oli sidottu maalialueelle - ei mitään tukea Stenkun puolelta. Jos Stenkku olisi ollut edes hieman hereillä niin olisi saanut pienellä nousulla vedon hemmetin hyvätä paikalta.

Nämä pienen Uunoilut maksaa Lukolle monta maalimaalipaikkaa/maalia.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Morandin ämmä luisteli ensin vastustajaa päin ja sen jälkeen vielä joutsenet päälle, oksettava pelaaja

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Morandin ämmä luisteli ensin vastustajaa päin ja sen jälkeen vielä joutsenet päälle, oksettava pelaaja

Kyllähän siinä vastustaja leikkasi päivänselvästi Morandin linjalle ja jäähy oli täysin oikea. Se oliko mukana kuolevaa joutsenta, ei merkitse tuossa käytännössä yhtään mitään.

En juurikaan pidä Morandista pelaajana, mutta jotakin rajaa kuitenkin.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän siinä vastustaja leikkasi päivänselvästi Morandin linjalle ja jäähy oli täysin oikea. Se oliko mukana kuolevaa joutsenta, ei merkitse tuossa käytännössä yhtään mitään.

En juurikaan pidä Morandista pelaajana, mutta jotakin rajaa kuitenkin.

Myi hyvin rikkeen ja siitä tärkeä 0-2 maali. Jäähyä ei välttämättä olisi tullut ilman naamanpitelyä, vaikka osuma tulikin rintaan. Tuomaristohan piti siinä palaverin, mutta eivät antaneet myös Morandille jäähyä käytöksestä.

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Provoa vai trollausta Lukon palstalla? No kyllä kai palsta yhden sellaisenkin kestää, mutta itse en vaan pysty omista ketään pelaajaa nimittelemään noilla adjektiiveilla

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä peliä kun vertaa suoraan eiliseen, niin olen samaa mieltä Lämsän ja monen muun kanssa, että pitäisi pelata useampina päivinä viikossa eikä pe-la painotteisesti. Perättäiset pelit syö energioita. Tänään ollut huomattavasti huonompi tempo kuin eilen.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oispa Lebe pistetty maaliin. Ei liene vaikeaa valita parasta pelaajaa Lukosta

Ehdotin Lebeä lähinnä siksi, että näissä perättäisissä peleissä se pitää tehdä, kun välillä tehdään. Ei mulla muuten ole usko Letheen kadonnut, vaikka eilinen olikin heikko

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehdotin Lebeä lähinnä siksi, että näissä perättäisissä peleissä se pitää tehdä, kun välillä tehdään. Ei mulla muuten ole usko Letheen kadonnut, vaikka eilinen olikin heikko
Mulla on usko kadonnut Lebeen. Ei valitettavasti olisi nollaa Tepsillä taulussa. Kyllä Lebedeffin pelit saa olla Lukossa mun puolestani pelattu, ellei joku saa nuppia kuntoon

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy