Eikö ollut tasavajaa?Taas yv-maali. Hienoa!
Sillä mahdollisella pääosumalla ei ollut jäähyn kanssa mitään tekemistä.Morand filmasi hyvin, osuma ei ollut lähelläkään naamaa. Yleisö lämpeni
Jäähy tuli estämisestä.Morand filmasi hyvin, osuma ei ollut lähelläkään naamaa. Yleisö lämpeni
Niin no, kai sen poikkarin kasvoihin voi noinkin tulkita.Morandin ämmä luisteli ensin vastustajaa päin ja sen jälkeen vielä joutsenet päälle, oksettava pelaaja
Kyl siinä Morand vaihtoi kaistaa ja silti estettiin.Morandin ämmä luisteli ensin vastustajaa päin ja sen jälkeen vielä joutsenet päälle, oksettava pelaaja
Morandin ämmä luisteli ensin vastustajaa päin ja sen jälkeen vielä joutsenet päälle, oksettava pelaaja
Kyllähän siinä vastustaja leikkasi päivänselvästi Morandin linjalle ja jäähy oli täysin oikea. Se oliko mukana kuolevaa joutsenta, ei merkitse tuossa käytännössä yhtään mitään.
En juurikaan pidä Morandista pelaajana, mutta jotakin rajaa kuitenkin.
Provoa vai trollausta Lukon palstalla? No kyllä kai palsta yhden sellaisenkin kestää, mutta itse en vaan pysty omista ketään pelaajaa nimittelemään noilla adjektiiveillaMorandin ämmä luisteli ensin vastustajaa päin ja sen jälkeen vielä joutsenet päälle, oksettava pelaaja
No ohhoh, kylläpä sinua nyt harmittaakin.Morandin ämmä luisteli ensin vastustajaa päin ja sen jälkeen vielä joutsenet päälle, oksettava pelaaja
No saulia harmittaa, kun Lukko johtaa.Provoa vai trollausta Lukon palstalla? No kyllä kai palsta yhden sellaisenkin kestää, mutta itse en vaan pysty omista ketään pelaajaa nimittelemään noilla adjektiiveilla
Totta juu.Eikö ollut tasavajaa?
Oispa Lebe pistetty maaliin. Ei liene vaikeaa valita parasta pelaajaa Lukosta
Mulla on usko kadonnut Lebeen. Ei valitettavasti olisi nollaa Tepsillä taulussa. Kyllä Lebedeffin pelit saa olla Lukossa mun puolestani pelattu, ellei joku saa nuppia kuntoonEhdotin Lebeä lähinnä siksi, että näissä perättäisissä peleissä se pitää tehdä, kun välillä tehdään. Ei mulla muuten ole usko Letheen kadonnut, vaikka eilinen olikin heikko