Se on ihan kova, kun 4 minuuttia on ylivoimaakin pelattuLukolla 0 laukausta maalia kohti 2 erässä...
Se on ihan kova, kun 4 minuuttia on ylivoimaakin pelattuLukolla 0 laukausta maalia kohti 2 erässä...
Sillä tavalla, että vihellys tuli muutenkin myöhässä ja veto lähti mielestäni heti sen jälkeen. Ja harvoin noista jäähyjä vihelletään.
Saattoi ollakkin! Saarela saisi toki muutenkin hereillä taas pelaamaan.No omaan silmään vaikutti ihan tietoiselta valinnalta.
No tämä sama se mulla on. Toki peli pyörii telkussa mutta rnempi selostuksen varassa mennään. Pyöräytin just joulutorttuja ja otin hetki sitten uunista. Lopun aikaa kännykkä kädessä ja välillä silmät osuu telkkariin. Surullista miten välinpitämätön olen Lukon otteista.Ymmärrän mutta mulle ei ole vaihtoehto olla katsomatta peliä.
Olen kuitenkin vuosikymmenet elänyt Lukon kanssa nousut ja laskut ja enkä hylkää joukkuetta minkään syyn takia.
Kokonaisuutena kaukana Burkesta, joka oli sentään toiseksi tehokkain hyökkääjä viime kaudellaKhodorenko. Alkaa muistuttaa jo Burkea tällä toiminnalla.