Ainakin Jandric on minusta ihan väärä mies ylivoimaan, mutta en häntä kivitä siitä.Ketäs nyt kivitetään yv:n surkeudesta kun ei voida poimia jokaista Nymanin huonoa syöttöä?
Ainakin Jandric on minusta ihan väärä mies ylivoimaan, mutta en häntä kivitä siitä.
Fun fact että tämän hetken sarjakärjellä on nimenomaan koko sarjan huonoin ylivoima. Eli edellytys hyvä yv ei ole, vaikkakin auttaisi paljon.Ei riitä sanat enää tohon Lukon ylivoimaan. Hävettää. Lukko olisi luultavasti sarjakärjessä, jos ylivoima olisi ollut materiaalin edellyttämällä tasolla.
No olihan toi nyt ihan vitsi vihellys.Saarelan fiksut jäähyt jatkuu.
Ymmärrän mutta mulle ei ole vaihtoehto olla katsomatta peliä.Ei kovin suuria odotuksia kenelläkään. Iso osa varmaan tekee jotain muuta kuin katsoo peliä.
Näki kyllä elekielestä, että kuuli vihellyksen. Tyhmä antaa tuo mahdollisuus.No olihan toi nyt ihan vitsi vihellys.
No olihan toi nyt ihan vitsi vihellys.
Samapa homma. Paljon surkeampiakin aikoja on nähty.Ymmärrän mutta mulle ei ole vaihtoehto olla katsomatta peliä.
Olen kuitenkin vuosikymmenet elänyt Lukon kanssa nousut ja laskut ja enkä hylkää joukkuetta minkään syyn takia.
Sillä tavalla, että vihellys tuli muutenkin myöhässä ja veto lähti mielestäni heti sen jälkeen. Ja harvoin noista jäähyjä vihelletään.Millä tavalla vitsi? Saarela laukoi ihan tietoisesti selvästi katkon jälkeen. Kyllä nuo kuuluukin viheltää.
Lukko pelaa vain ensimmäisen kympin ja viimeisen erän. Kehitystä pelissä ei ole tapahtunut sitten syksyn 2023.Lukolla 0 laukausta maalia kohti 2 erässä...