Lukko vs. Ässät kaudella 2024–2025

• 63 706
  • 1 329

Kitugränn

Jäsen
Suosikkijoukkue
NMKY
Hienoa. Olemme samalla aaltopituudella ja puhumme samasta asiasta. Ja hienoa, että olet ollut alalla vuoden kauemmin kuin minä, arvostan ja pyydän anteeksi, jos koit minun astuneen ns. varpaillesi. Se, ei todellakaan ole tarkotuksenani, eikä minkäänlainen muukaan provosointi. Se, että henkistä valmennusta on Lukoss tarjolla, on aidosti hienoa, ja jatkukoon niin. Ja kyllä, menttaalivalmennuksesta on julkaistu hyviäkin kirjoja. Käyn tuolla Game Gritin sivuilla, kiitos vinkistä! Onko sinulle tuttu Veli- Matti Toivonen: "Aika muovailuvahana"?
P.S. Olen samaa mieltä siitä, että terapia, kuratointi, mentoronti, sydän ystävyys ...jne asiat jotka kuuluvat pieneen piiriin - kuuluvat pieneen piiriin. Luulisin, että olemme aika pitkälti samaa mieltä asioista? P.S. No, olen edelleen sitä mieltä, että Lukko... kuten jokainen menestystä havitteleva organisaatio ansaitsisisi myös aidon henkisen valmentajan, joka aidosti keskittyy urheiluvalmentamiseen, ja sen lainalaisuuksiin.
Kyllä mun varpaat on aivan ehjät, ei huolta. Hyvä vaan, että käydään keskustelua.
Itse täytyy tutustua tuohon Toivosen.

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Hyvä ja helppo kuuden pisteen viikonloppu. Mutta kyllä Tammisen taakse olisi useampi pitänyt tehdä, kaveri kaatuili ja räpiköi maalillaan ihan omia aikojaan.

Tyylitöntä tosiaan porilaisten hurrailu loukkaantuneelle pelaajalle. Kurkunleikkaus symboliikka heitä kohti tuulettanutta Krannilaa kohtaan lähinnä surkuhupaisaa.

Sinänsä ihan söpöä, että hitsariosasto on kymmenisen vuoden aikana saanut koordinoitua ja opeteltua yhdessä öristäväksi hädin tuskin kolme chanttia, joista kaksi meidän pelaajien nimiä.

Suosikkijoukkue
Lukko
Noihin pelien helppouteen vaikutti olennaisesti se ettei Lukko joutunut takaa-ajajaksi. Ässät on parhaimmillaan kun ei tarvitse edes yrittää hyökätä ja Lukko vastaavasti tällaista iki-ihanaa trappia vastaan heikoimmillaan.
Nyt kun Ässien oli pakko avata hiukan peliään, pääsi Lukko iskemään omilla vahvuuksillaan tyhjiin tiloihin. Miinusta Lukon tehottomuudesta, mutta 6 pinnaa on pääasia.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noihin pelien helppouteen vaikutti olennaisesti se ettei Lukko joutunut takaa-ajajaksi. Ässät on parhaimmillaan kun ei tarvitse edes yrittää hyökätä ja Lukko vastaavasti tällaista iki-ihanaa trappia vastaan heikoimmillaan.
Nyt kun Ässien oli pakko avata hiukan peliään, pääsi Lukko iskemään omilla vahvuuksillaan tyhjiin tiloihin. Miinusta Lukon tehottomuudesta, mutta 6 pinnaa on pääasia.
Halutessaan Lukko tuli kyllä heittämällä ohi Ässien väsyneen trapin. Varsinkin kentän vasemmalta kaistalta. Ässät jaksoin tiivisti puolustaa oman alueen keskustaa, mutta se oli kyllä ainoa asia, mitä he jaksoivat mahdollisen tuloksen eteen tehdä. Mielestäni eivät siis mitenkään avanneet omaa peliään. Eivät jaksaneet avata, vaikka paikka siihen toisinaan tulikin.

Lukon onneton maalinedusta pelaaminen piti numerot tasaisena. Pudotuspelien osalta olen paljon enemmän huolissani siitä, kuin esim. ylivoiman tehottomuudesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy