Lukko vs. Ässät kaudella 2024–2025

• 61 536
  • 1 325

Kitugränn

Jäsen
Suosikkijoukkue
NMKY
Hienoa. Olemme samalla aaltopituudella ja puhumme samasta asiasta. Ja hienoa, että olet ollut alalla vuoden kauemmin kuin minä, arvostan ja pyydän anteeksi, jos koit minun astuneen ns. varpaillesi. Se, ei todellakaan ole tarkotuksenani, eikä minkäänlainen muukaan provosointi. Se, että henkistä valmennusta on Lukoss tarjolla, on aidosti hienoa, ja jatkukoon niin. Ja kyllä, menttaalivalmennuksesta on julkaistu hyviäkin kirjoja. Käyn tuolla Game Gritin sivuilla, kiitos vinkistä! Onko sinulle tuttu Veli- Matti Toivonen: "Aika muovailuvahana"?
P.S. Olen samaa mieltä siitä, että terapia, kuratointi, mentoronti, sydän ystävyys ...jne asiat jotka kuuluvat pieneen piiriin - kuuluvat pieneen piiriin. Luulisin, että olemme aika pitkälti samaa mieltä asioista? P.S. No, olen edelleen sitä mieltä, että Lukko... kuten jokainen menestystä havitteleva organisaatio ansaitsisisi myös aidon henkisen valmentajan, joka aidosti keskittyy urheiluvalmentamiseen, ja sen lainalaisuuksiin.
Kyllä mun varpaat on aivan ehjät, ei huolta. Hyvä vaan, että käydään keskustelua.
Itse täytyy tutustua tuohon Toivosen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy