Ketterä Koala
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
Huutaa.Ei vittu ja joku suippojen jämäpakki hakkaa sen käden paskaksi.
Saatana sentään.
Ja huutaako ihan oikeasti suipot tuolla Repoa?
Huutaa.Ei vittu ja joku suippojen jämäpakki hakkaa sen käden paskaksi.
Saatana sentään.
Tätä myös itse olin kuulevinani.Ja huutaako ihan oikeasti suipot tuolla Repoa?
Ainakin olin katsovinani että nivusta piteli"käsille se tuli". Ja kaveria talutetaan. Vittu Mertsi...
Tätä myös itse olin kuulevinani.
Vitun tyylikästä Pori.
Nyt siellä etelässä sekoillaan oikein urakalla. Te raumalaiset olette suippoja. Ja toisekseen ei kai ketään taluteta pukukoppiin jos olisi saanut mailasta käsilleen. Taisi nivuset/kylki venähtää, tuskin vakavaa. Ellei sitten ole taas kerran kyse lomarahoista.Ei vittu ja joku suippojen jämäpakki hakkaa sen käden paskaksi.
Saatana sentään.
Kui teiän korvat sit sojottaa itää ja läntee?Nyt siellä etelässä sekoillaan oikein urakalla. Te raumalaiset olette suippoja. Ja toisekseen ei kai ketään taluteta pukukoppiin jos olisi saanut mailasta käsilleen. Taisi nivuset/kylki venähtää, tuskin vakavaa. Ellei sitten ole taas kerran kyse lomarahoista.
Nyt siellä etelässä sekoillaan oikein urakalla. Te raumalaiset olette suippoja. Ja toisekseen ei kai ketään taluteta pukukoppiin jos olisi saanut mailasta käsilleen. Taisi nivuset/kylki venähtää, tuskin vakavaa. Ellei sitten ole taas kerran kyse lomarahoista.
Ensi pelissä pakko muuttaa kun Repo tippui.On se saatana kun Westerholmit ei pääse yv:lle.
Suippojen ketjusta lainattua.Ei tarvi Repoo noutaa, toivottavasti kausi oli siinä. Oksettava pelaaja.
Siis jumalauta, eikö noista voisi viheltää?JMJ Järvisen sukeltamiset alkaa olla jo koomisia. Koko ajan katollaan.
Suippojen ketjusta lainattua.
Kelpaa taas letittää rintakarvoja tämän kommentin jälkeen.
Men vattalles. Oliks se noin?Nyt siellä etelässä sekoillaan oikein urakalla. Te raumalaiset olette suippoja. Ja toisekseen ei kai ketään taluteta pukukoppiin jos olisi saanut mailasta käsilleen. Taisi nivuset/kylki venähtää, tuskin vakavaa. Ellei sitten ole taas kerran kyse lomarahoista.