Paranasihan Abt joukkueen mukana alkukaudesta reilustikin, mutta enemmän tuossa ylläolevassa väittelyssä taitaa olla kyse siitä, että Abt, Almari ja Slovacek eivät kaikki voi jatkaa. Toki nuo viestit sulkevat sen pois, että nämä kehittyisivät.Minulla ei taida osaaminen ja silmät riittää, mutta mielestäni Abt paransi koko ajan. Hyviä nousujakin muutama kiekollisena. Miinusta maalineduspelaamisesta, kun kokoa kuitenkin on riittävästi. Ensi kaudelle sopii silti minun Lukkoon.
Abtin ongelma mun mielestä on sellainen "muka" kovuus. Liian usein lenteli tilanteista ulos kuin joku vililaitinen. Kiekollinen peli Abtilla parani kauden mittaan, mutta sitten lopuksi taas alkoi avaaminen olemaan sellaista pakottamista ja turhia pitkiä tuli hänen lavastaan pakeista useiten ja esim. Almari oli tässä jo HPK -ja Tappara sarjoissa reilusti mun mielestä Abtin edellä, kuten myös omalla alueella kovuudessakin. Tapparan Brady Austin näytti sen sijaan Lukkoa vastaan sellaiselta pakilta mitä Tapparassa varmaan koko runkosarja suurinpiirtein odotettiin. Runkosarjan perusteella verrattuna Austiniin ottaisin 9/10 Abtin ja taas pudotuspelien perusteella 10/10 Austinin.
Slovacekin loppu kausi meni vituiksi ja mun mielestä ennen loukkaantumistaan oli hyvä. Lisäksi Almari paransi loppu kohden mun mielestä todella paljon. Silti jos noista 3/3 jatkaa, niin en mä tiedä. Silloin Lukolla on Piipponen, Almari, Abt puolustavissa/yleispakin rooleissa ja Slovacek on sitten kai se kolmosparin hyökkäävämpi pakki. Laitista Lukko ei tarvitse kahden viimeisen kauden perusteella mihinkään.