Pistelinko87
Jäsen
Itse kyllä sanottava, että on minä tykkään. Tyylikkäät, vähän jotain uutta, vähän vanhaa. Todella hienot!Piti just kysyä mitä mieltä jengi on? Jotenkin itseen ei iske tai sitten menee hetki tottua.
Itse kyllä sanottava, että on minä tykkään. Tyylikkäät, vähän jotain uutta, vähän vanhaa. Todella hienot!Piti just kysyä mitä mieltä jengi on? Jotenkin itseen ei iske tai sitten menee hetki tottua.
Koska yksinkertaisesti ne mainokset tekevät paidasta ruman. Ei siinä ole sen kummallisempaa ja kyllä ymmärrän myös realiteetit ja taloudellisen puolen.Pieni avautuminen: minkä takia paidan "hienous" määrittyy siitä miltä mainosket näyttävät paidassa.
No minkä takia toinen (nainen) näyttää kauniilta ja toinen kotkalta? Ehkä se nyt vaan on katsojan pään sisälle se juttu. Ei sillä ole realiteeteilla mitään tekemistä. Kyllä paita ilman mainoksi näyttää paljon hienommalta omasta mielestä, kuten esim. NHL:n paidat.Pieni avautuminen: minkä takia paidan "hienous" määrittyy siitä miltä mainosket näyttävät paidassa. Realiteetti on se, ettei niistä voi päästä eroon ellei olla valmiita pelaamaan jotakin Mestistä tai Suomisarjaa. Täälläkin puhutaan että rahaa on niin pitäis käyttää, mutta mistä sitä rahaa tulee ellei merkittäviltä osin sponsoreilta?
Toki voi tehdä värien sun muiden kanssa viilauksia, kuten sen että paidassa mainokset olisivat keltaisia. Mielestäni kuitenkin yksiväriset mainokset on askel eteenpäin.
Housuissakin on edelleen punaisia mainoksia, mutta nekin on menneet vähemmän häiritsevään suuntaan.
Itse ainakin pyrin keskittymään siihen, mihin Lukolla on oikeasti mahdollisuus vaikuttaa eli paidan kuvioihin yms. enkä mainoksiin.
Mun mielestä hieno.Piti just kysyä mitä mieltä jengi on? Jotenkin itseen ei iske tai sitten menee hetki tottua.
Se ei vaan taida olla kovin yksinkertaista tuo sponsoreiden logojen värimaailman muuttaminen halutuksi. Monilla yrityksillä on tietyt värit määriteltynä, joita yritys viestinnässään käyttää. Vaikka joku yritys on suostunut vaihtamaan normaalin logonsa valkoiseen ei välttämättä tarkoita että he suostuisivat muuttamaan sen miksi tahansa väriksi, kuten esimerkiksi vaikka keltaiseksi.Samaa mieltä myös veljien kanssa, että jos kerran sponsorit ovat suostuneet luopumaan omasta väristään, niin miksi on valittu valkoinen keltaisen sijaan?
Tämä on täysin totta, eli varsinkin isommissa puulaakeissa on tarkat säännöt siitä miten firman logoa saa käyttää ja mitkä on firman värit. Onhan tuolla nytkin edelleen Rauman Kaupungin mainos ja Karjala edelleen omilla väreillä, vaikka kaikki muut onkin sitten valkoisella pl. housjen mainokset.Se ei vaan taida olla kovin yksinkertaista tuo sponsoreiden logojen värimaailman muuttaminen halutuksi. Monilla yrityksillä on tietyt värit määriteltynä, joita yritys viestinnässään käyttää. Vaikka joku yritys on suostunut vaihtamaan normaalin logonsa valkoiseen ei välttämättä tarkoita että he suostuisivat muuttamaan sen miksi tahansa väriksi, kuten esimerkiksi vaikka keltaiseksi.
Mun mielestä uudet paidat näyttävät tyylikkäiltä ja sopivasti uudistetuilta. Yhdenväriset mainokset paidoissa on selkeää edistystä ja pelihousutkin näyttävät tyylikkäiltä edestäpäin katsottuna. Ikävä tosiasia vaan on että Suomesta ei niin isoa firmaa löydy joka suostuisi kaikki mainospaikat paidasta ostamaan, että fanit saisivat puhtaan paidan ilman mainoksia.
Väliaikatiedote: Aikataulussa ollasn.Jos se siitä on kiinni, niin minä juon Penalty Pubissa vaikka yksin sen ykkössentterin Lukolle.
Toivottavasti kunto kestää tavoitteeseen asti. Tähän sarja hymiöitä,Väliaikatiedote: Aikataulussa ollasn.
Pitsirn perusteella puuttuu ykkössentteri, maalintekijä ja oman pään luuta. Tuskin ennen kauden alkua näkyy noista yhtäkään.Välihuomio:
Nyt ois välierän aikana/jälkeen erinomainen paikka tuutata maailmalle ja epäilijöille kunnon "pirnekset".
Tilanne on edelleen sama, suurin osa tuon asian tunnustaa ja tiesi jo ennen pitsiä.Pitsirn perusteella puuttuu ykkössentteri, maalintekijä ja oman pään luuta. Tuskin ennen kauden alkua näkyy noista yhtäkään.
Niin siis ihan joukkueen johto eli Kalle ja Veltsu on jo moneen kertaan julkisestikin sanonut että sentteri ja vielä yksi kova hyökkääjä on haussa. Eli ei liene enää todellakaan mikään yllätys kenellekään.Tilanne on edelleen sama, suurin osa tuon asian tunnustaa ja tiesi jo ennen pitsiä.
42 vuorokautta aikaa etsiä muutama pelaaja.Tilanne on edelleen sama, suurin osa tuon asian tunnustaa ja tiesi jo ennen pitsiä.