Itse olen ainakin koko ajan ajatellut niin, että tämä kausi ei ole kannujahtikausi. Liian monta sopimusrasitetta, jotta tällä kaudella olisi edellytyksiä kunnon menestykseen. Ikävää, että näin on päässyt käymään, mutta sen kanssa on elettävä.
Tämä kausi valmistetaan nuoria pelaajia ja ajatelkaa millaisia otteita jo nyt on esittänyt nuorisokaarti Lehtinen, Heinola, Reunanen, Nyman jne. Ensi kaudella kun näiden isossa roolissa vuoden pelanneiden nuorten sekaan sijoitetaan se raha, joka on nyt ollut kiinni Vahalahdessa, Niskalassa, Tukosessa ja Marttisessa ja onnistutaan hankinnoissa, niin uskon aidosti, että ensi kaudella on se sauma pelata voittavaa jääkiekkoa ja mennä pitkälle. Ehkä jopa päätyyn asti.
Mulla on luotto nyt tähän tekemiseen, joka pitkästä aikaa näyttää ammattimaiselta. Jokainen liike on harkittu ja tähtäin on pitkäjänteisessä menestyksen rakentamisessa, siinä että Lukko olisi tulevina vuosina haluttu seura pelaajille ja nuorille tulevaisuuden tähdille. Peli näyttää mielestäni jo riittävän hyvältä, pelaajien yksilötaito/nopeus ei ihan vielä riitä. Malttia, tämä työ palkitaan vielä.