Porilainen, menee samaan kategoriaan vaahtotuoppien kanssa,
Salminen, Taimi ja kumppanit pelaavat myös ilmaiseksi Ässissä tai ruokapalkalla suunnilleen. Tekiköhän Marttinen saman sopimuksen?
Porilainen, menee samaan kategoriaan vaahtotuoppien kanssa,
Lukko olisi halutessaan voinut istuttaa Marttista, vaikka koko kauden katsomossa.
Joo mutta tuo nokkimisjärjestyksessä tippuminen on tapahtunut muista kuin pelillisistä syistä. Jonkun kanssa ei ole toimeen tullut jos tehotilaston +/- 0 ei riitä Lukossa.
Joo mutta tuo nokkimisjärjestyksessä tippuminen on tapahtunut muista kuin pelillisistä syistä. Jonkun kanssa ei ole toimeen tullut jos tehotilaston +/- 0 ei riitä Lukossa.
- palkkaa maksetaan 0-70 prosenttia sopimuksen jäljellä olevasta summasta
- ihan sama kumpi osapuoli sopimuksen haluaa purkaa, samat neuvottelut käydään aina
Rivien välistä voi lukea, että Tukoselle maksetaan enemmän ja Marttiselle varmaankin tyyliin Lokakuun palkka. Ainakin Kallen kommenteista itse päättelisin näin, koska Tukosen ja Lukon sopimuksen purkamisen jälkeen Sahlstedt sanoi, että ei se palkanmaksu mihinkään katkea, vaikka säästöä tuleekin.. Marttisen tilanne on sitten erilainen. Voisi kuvitella että kuluvasta kaudesta Lukko maksaa tai on maksanut Marttisen tämän kauden sopimuksen mukaisesta palkasta näin ollen 50%. Ässät maksaa Marttiselle sitten mitä ovat keskenään sopineet.Niin, tästähän yritin jotain sanoa, taisi tulla vain pelkkää kettuilua vastaukseksi. Totuutta mitä 0-70% välillä Marttiselle on maksettu ei selviä koskaan.
Niin, tästähän yritin jotain sanoa, taisi tulla vain pelkkää kettuilua vastaukseksi. Totuutta mitä 0-70% välillä Marttiselle on maksettu ei selviä koskaan.
Taisi olla joukkueen kolmanneksi(?) paras pistemies viime kaudella. Kelpais tännekin kyllä.Itse elättelen toiveita, että Gordonilla menisi Linköpingissä sen verran huonosti, että sielläkin päästäisiin testaamaan sopimuksen purkamista. Hymiö. En tiedä miten isossa roolissa siellä pelaa, mutta ehkei kuitenkaan, olihan hänelle juuri veivattu monivuotinen jatkokin.
Niin, tästähän yritin jotain sanoa, taisi tulla vain pelkkää kettuilua vastaukseksi. Totuutta mitä 0-70% välillä Marttiselle on maksettu ei selviä koskaan.
Ei se ole noin yksinkertaista. Esim:"Sellaista vain, että kun mulle ei näyttäisi tulevan peliaikaa, niin onnistuisiko sopimuksen purku? Että jos etsin uuden seuran, mutta te maksatte kuitenkin mulle vielä osan loppukauden palkasta, että miltä kuulostaisi?"
I don't think so. Aloite tullut pelaajalta, niin miksi helvetissä seura suostuisi enää maksamaan mitään?
- palkkaa maksetaan 0-70 prosenttia sopimuksen jäljellä olevasta summasta
- ihan sama kumpi osapuoli sopimuksen haluaa purkaa, samat neuvottelut käydään aina
@eriatarka Turhan jyrkkä ilmaisu asiasta vailla tietoa neuvottelujen sujumisesta."Sellaista vain, että kun mulle ei näyttäisi tulevan peliaikaa, niin onnistuisiko sopimuksen purku? Että jos etsin uuden seuran, mutta te maksatte kuitenkin mulle vielä osan loppukauden palkasta, että miltä kuulostaisi?"
I don't think so. Aloite tullut pelaajalta, niin miksi helvetissä seura suostuisi enää maksamaan mitään?
Ei se ole noin yksinkertaista. Esim:
"Sellaista vain, että kun mulle ei näyttäisi tulevan peliaikaa, niin onnistuisiko sopimuksen purku? Sopiiko että työvelvoite päättyy nyt mutta maksatte palkan vuoden loppuun? Voin toki köllötellä koko kaudenkin kokoonpanon ulkopuolella täydellä palkalla, että miltä kuulostaisi?"
No juu, tuokin yksi mahdollinen tapa, niitähän on lukemattomia. Pointti on että sekä pelaajan että seuran intressi voi olla että palkanmaksu ei lopu samalla hetkellä kuin työvelvoite.Tähän minä sanoisin, että olisitpa ainakin tarpeen tullen meidän käytössä. Mutta jospa ehdotan näin, puretaan diili ja me maksetaan se aikaa sulle 50% sopimusajan palkastasi kunnes löydät uuden seuran jolloin maksu loppuu kokonaan.
Aivan offtopic juttuhan tää on :))
Jaahas. Niskala ja Riikola jää huomenna kotio
Eli Auk ja Palojärvi nousevat pelaavaan kokoonpanoon. Aukillehan Virta lupaili peliaikaa tällä viikolla ja varmaan Riikolaa ei kannata heti peluuttaa pitkän loukin jälkeen ihan joka pelissä kun ei ole pakko.Jaahas. Niskala ja Riikola jää huomenna kotio
Ei se ole noin yksinkertaista. Esim:
"Sellaista vain, että kun mulle ei näyttäisi tulevan peliaikaa, niin onnistuisiko sopimuksen purku? Sopiiko että työvelvoite päättyy nyt mutta maksatte palkan vuoden loppuun? Voin toki köllötellä koko kaudenkin kokoonpanon ulkopuolella täydellä palkalla, että miltä kuulostaisi?"
Nousi kyllä arvostus valmennusryhmää kohtaan kun vuosien pelkän puhumisen jälkeen oikeasti pelaa kuumat - nimestä tai kapteeniudesta riippumatta.